Hoi!!
Hier een mama van een kleuter van 4 die voor de 2e kinderwens gaat. Ik houd al 2 jaar een app bij en houd mijn menstruatie bij. Heb sinds vorige bevalling nooit meer anticonceptie gebruikt. En ben eigenlijk altijd wel regelmatig ongesteld ( met 1 maand uitschieter door ct-scan met medicijnen in januari)
Mijn vorige zwangerschap heb ik pas bij 6 weken getest omdat ik gewoon ''ongesteld'' werd wat een innesteling was. Maar kreeg toen wel klachten en dacht huh laat ik maar toch testen.
Nu zou ik dan ook in de 6e week moeten zitten? Maar ik testte woensdag middag nog negatief. ( ja ik kon het niet laten om toch meteen te testen bij het kopen) En ik ben ook nog steeds niet ongesteld en ik voel mij ook niet zwanger. Ik voel wel lichte krampen onderin mijn buik. Ik zit nu op dag 41. En dit is dus echt wel lang voor mijn cyclus want normaal heb ik rond de 25 dagen.
Ik probeerde nog een beetje nuchter te zijn en later te testen dan normaal maar nu vind ik de cyclus wel errrrrrrg lang duren dan normaal.
Iemand die ook weleens zo'n lange cyclus heeft gehad? Of toch laat positief test? En wanneer hebben jullie de huisarts gebeld voor een bloedtest?