244 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben er een paar jaar (denk 5 of 6?) geleden geweest. Ik vond het als niet zwangere niet zo veel aan, hoewel ik heel erg van baby's houd! Het ging vooral over geboortekaartjes, leuke kleertjes etc. handige spullen. Een beetje HHB, maar dan alleen over baby's. Als je wel al aan het proberen bent is het denk ik wel leuk, maar toen was ik een jaar of 21 en nog laaaang niet aan het proberen (je kon met een hhb ticket gratis naar binnen) en toen vond ik het niet zo heel veel aan haha. Zou het nu denk ik wel weer leuk vinden.

4 jaar geleden

Ik denk als niet zwangere dat er niet zoveel aan is. Want het is echt gericht op zwangere en pasgeborenen baby's.

4 jaar geleden

Toen ik en mijn ex-vrouw bezig waren met zwanger worden, gingen we ook naar de beurs. Vond het erg leuk om de nieuwste snufjes te zien. Ook dit jaar ga ik naar de beurs. We hebben de kaartjes gekocht toen we net zwanger waren, zouden bijna 20 weken zijn rond de beurs. Helaas liep het anders en hebben we een miskraam gehad in december. Nu krijgen we woensdag onze 4de terugplaatsing en mogen we de 16de testen. Dus we zijn heel pril zwanger of niet, als de beurs is. Zoals het er nu uitziet gaan we gewoon, we hebben tenslotte gewoon de kaartjes al.

4 jaar geleden

Het is maar waar je van houdt ook denk ik. Ik heb er voor mijn werk gestaan, maar ik vond de drukte, alle prikkels, het geduw en alleen maar willen scoren van gratis producten echt verschrikkelijk! Echt op het onfatsoenlijke af... Jammer voor mij, want ik denk dat ik an sich het bekijken van de stands en nieuwe producten erg leuk zou vinden.

4 jaar geleden

Reactie op Nijntje 2020

Toen ik en mijn ex-vrouw bezig waren met zwanger worden, gingen we ook naar ...
Wat verdrietig 馃槬 hopelijk lukt jullie volgende poging 馃崁

4 jaar geleden

Reactie op MrsDumpling

Ik ben er een paar jaar (denk 5 of 6?) geleden geweest. Ik vond het als nie ...
Ik zie idd dat je met een toegangskaartje van de huishoudbeurs ok naar de negen maanden beurs kunt. Dus extra kosten wat dat betreft ben je dan niet kwijt 馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Jvc

Ik denk als niet zwangere dat er niet zoveel aan is. Want het is echt geric ...
En qua aanschaf van spullen mbt aanbiedingen?

4 jaar geleden

Ik ga dit jaar ook. Heb nu een dochtertje van 4 weken oud. Dit wordt nu het 3e jaar achter elkaar. 1e keer weinig aan, geen kind en nog niet bezig. Vorig jaar hadden we net de pil weg gedaan. Dus al wel e.e.a. aan gratis producten opgehaald dat was wel erg leuk. En dit jaar zal ik meer voor de aanbiedingen gaan

4 jaar geleden

Wij gaan ook 馃崁馃尭馃帀 echt zin in.馃ぐ馃徏

4 jaar geleden

Ik had graag willen gaan maar dan ben ik 35 weken en denk dat ik dan weinig behoefte heb aan mega drukte op de 9 maanden beurs en drukte in de trein! Dus ik skip 馃

4 jaar geleden

Je kan ook de app downloaden en volgens mij vanaf volgende week cadeautjes krassen.

4 jaar geleden

Reactie op Annick0806

Je kan ook de app downloaden en volgens mij vanaf volgende week cadeautjes ...
O leuk. Ik zal even kijken. Dank je wel voor de tip 馃槉

4 jaar geleden

Als je kruidvat pasje hebt dan kun je 2 gratis kaartjes krijgen voor een avond entree 27 of 28 feb! Kijk even op de site! Heb mij zojuist aangemeld

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Als je kruidvat pasje hebt dan kun je 2 gratis kaartjes krijgen voor een av ...
Waar kun je je aanmelden? Zie online wel iets staan maar daar kan ik niks mee 馃檲

4 jaar geleden

Bij albert Hein 3 actieproducten kopen, krijg je gratis dagkaart voor de huishoudbeurs. Dus 6 actieproducten, heb je twee kaarten! Denk dat je dan ongeveer 7 euro kwijt bent! Oh en je kan met deze kaarten getob bij maanden beurs naar binnen lopen

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Als je kruidvat pasje hebt dan kun je 2 gratis kaartjes krijgen voor een av ...
Heb je wel genoeg tijd met een avond kaartje? Heb geen idee hoe groot de negen maanden beurs is 馃檲 de huishoudbeurs is altijd ontzettend groot en gelijktijdig. Met een kaartje voor de huishoudbeurs kun je ook de negen maanden beurs op.

4 jaar geleden

Reactie op Annick0806

Je kan ook de app downloaden en volgens mij vanaf volgende week cadeautjes ...
App gedownload alleen de info is nog van 2019 馃ぃ馃檲 dat zal binnen kort vast wel ge眉pload worden, haha

4 jaar geleden

Ja bij mij ook. Zal deze week wel een update komen! Je hebt ook een app en krasrondes van de huishoudbeurs.

4 jaar geleden

Reactie op JudithB86

App gedownload alleen de info is nog van 2019 馃ぃ馃檲 dat zal binnen kort vast ...
Ja, dat had ik ook al gezien 馃槒

4 jaar geleden

Programma is wel van 2020 dacht ik!? Zal nog ns goed kijken, heb al van alles aan geklikt waar ik heen wil hahaha