NOD 14-21 JUNI☘️❤️ - 2

Roos | 24Baby
9 maanden geleden
Volgen
Dit het vervolg op dit topic: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-14-21-juni-D0gBLL - Openingsbericht door Ylse1993 - Wij gaan helaas weer door naar volgende ronde. Menstruatie nu weer bijna achter de rug. Mijn NOD zal zijn tussen 16 en 18 juni. Hoop zo dat deze ronde raak is want 16 juni is mijn birthday!🙏 Wie klets er gezellig mee?☺️
Reageer
Typ hier je reactie
803 reacties
Mama_melisdep
9 maanden geleden
Reactie op rgerri
Oh dat duurt lang zeg! En ook geen positieve test? 😕
Nog niet getest wacht tot vrijdag. Kan door de vaccinatie komen
BAMMAM
9 maanden geleden
Vanmiddag pittige artrografie gehad en mri. Dat kan ik afvinken, nu weer ficussen op deze maand! Vanavond staat weer gepland🍀🤞🏻
Mama_melisdep
9 maanden geleden
Mijn menstruatie is eindelijk doorgebroken ,. Cyclus was nu 29 dagen ipv 27 dagen. Op naar de volgende ronde🍀
rgerri
9 maanden geleden
Reactie op BAMMAM
Vanmiddag pittige artrografie gehad en mri. Dat kan ik afvinken, nu weer ficussen op deze maand! Vanavond staat weer gepland🍀🤞🏻
Daar ben je mooi vanaf! ☺️ Gelukt gisteren? 😌
rgerri
9 maanden geleden
Reactie op Mama_melisdep
Mijn menstruatie is eindelijk doorgebroken ,. Cyclus was nu 29 dagen ipv 27 dagen. Op naar de volgende ronde🍀
Ohhh eindelijk! Weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent. Hopelijk volgende maand meer geluk 🍀🥰
BAMMAM
9 maanden geleden
Reactie op rgerri
Daar ben je mooi vanaf! ☺️ Gelukt gisteren? 😌
Zeker gelukt! Vanavond laatste keer en dan maar heel hard duimen😊
BAMMAM
9 maanden geleden
Reactie op Mama_melisdep
Aah eindelijk weer je waar je aan toe bent! Op naar nieuwe kansen😘
BAMMAM
9 maanden geleden
Kwam gisteren dit stukje tegen. En was blij om dit te lezen! Het maakt dus niets uit om je op het wachtbankje zo er mee bezig te zijn of het wel of niet gelukt is🥰🥰 gewoon leuke dingen blijven doen!
ellis33
9 maanden geleden
Reactie op BAMMAM
Gelukkig! Wat is dat precies? Duur woord haha
ellis33
9 maanden geleden
Reactie op Mama_melisdep
Volgende rond is jullie ronde❤️🥰