1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Nee 😳 Hoelang hebben jullie altijd bruine afscheiding voor de menstruatie? ...
Spannend 🤞🏻🤞🏻 hier nooit dus kan ik niet over mee praten 😆

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Meestal 2-3 dagen voordat het doorbreekg
Dat is nog best lang! Ook zolang krampen al vooraf? Dat lijkt me erg vervelend 😕

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dat is nog best lang! Ook zolang krampen al vooraf? Dat lijkt me erg vervel ...
Nee weinig, niet hele vervelende krampen. Maar had 't graag korter zodat menstruatie eerder doorbreekt🙈 Heb jij vervelende krampen?

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Nee weinig, niet hele vervelende krampen. Maar had 't graag korter zodat me ...
Ja precies! Als de krampen eenmaal beginnen laat het maar meteen komen dan haha... Ik slik meestal de hele menstruatie flinke pijnstilling. Anders kan ik niet werken 😕 Nu nog niet echt veel last van. Duurt wat langer merk ik. Hou het onbewust miss wel tegen.

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Nog niet doorgebroken?🤞🏻
Nu wel! Op naar ronde 6 🍀💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Nu wel! Op naar ronde 6 🍀💪🏻
Hè kut, maar je dacht het al. Nou met ze alle door naar de volgende ronde 🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Nu wel! Op naar ronde 6 🍀💪🏻
Bummer 😕 hopelijk valt de pijn een beetje mee dit keer 🤞🏻😘

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Bummer 😕 hopelijk valt de pijn een beetje mee dit keer 🤞🏻😘
Had ik ook gehoopt! Zit alweer thuis. Kan niet rechtop zitten vanwege mn bekkenbodem die extreem pijn doet. Laat staan de grote boodschap op de wc.. die lukt nooit de eerste dagen 😳😂

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Had ik ook gehoopt! Zit alweer thuis. Kan niet rechtop zitten vanwege mn be ...
Wat ontzettend naar die pijn tijdens menstruatie! 😔 Heb je dat al eens besproken met je huisarts?

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Had ik ook gehoopt! Zit alweer thuis. Kan niet rechtop zitten vanwege mn be ...
Aaaa liepje pijn is niet goed zo erg hoor!! Wat happy zegt al eens langs de dokter geweest??

3 jaar geleden

Gaat wel heel hard! Die 3+ hebben we bij de laatste zw met 6 weken niet eens gehad 😱🥰 Hoe gaat het met jullie? Stoppen met roken viel me zwaar, maar gaat nu eindelijk beter 🥳🥳

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Gaat wel heel hard! Die 3+ hebben we bij de laatste zw met 6 weken niet een ...
Wat fijn zeg!! ❤️ En fijn dat het wat betreft stoppen emt roken beter gaat. Is ook niet niks om te stoppen! Hier alles goed! Wilde me dit keer behoeden van vroeg testen. Helaas niet gelukt. Vanochtend getest maar helaas 'nog' negatief.

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat ontzettend naar die pijn tijdens menstruatie! 😔 Heb je dat al eens bes ...
Mijn vorige huisarts nam alles betreft menstruaties ed niet serieus. Maar ga inderdaad een afspraak maken. Heb een nieuwe huisarts 😊 Ben niet zo kleinzerig maar het gaat me nu echt tever met de pijn. Buikpijn ed is met pijnstilling nog te doen maar bekkenbodempijn kun je niet wegnemen daarmee.

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Gaat wel heel hard! Die 3+ hebben we bij de laatste zw met 6 weken niet een ...
Ohhh wat gaat dat snel zeg meid 🥰 Eindelijk die 3+ hihi. Fijn dat het stoppen beter gaat nu, lijkt me echt pittig! 💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Mijn vorige huisarts nam alles betreft menstruaties ed niet serieus. Maar g ...
Wat slecht dat die je niet serieus nam! Ik zou echt even nieuwe afspraak maken dan. Zoveel pijn vind ik niet normaal tijdens je menstruatie. Hoe is 't nu? 💋

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat slecht dat die je niet serieus nam! Ik zou echt even nieuwe afspraak ma ...
Je verlegd steeds je grenzen. Maar vraag me ondertussen wel af hoeveel pijn is normaal? Wanneer moet je aan de bel trekken? Vind dat zo lastig inschatten! 😣 Ik ben vandaag wel aan het werk, na vanmorgen een half uur puffend op de wc 😳 Maar na vandaag vakantieeee ! Maakt een hoop goed 🙈

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat fijn zeg!! ❤️ En fijn dat het wat betreft stoppen emt roken beter gaat. ...
Hihi is toch ook super spannend! Snap heel goed dat je toch even wilde testen. Wanneer is jouw nod ook alweer? 😊

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Gaat wel heel hard! Die 3+ hebben we bij de laatste zw met 6 weken niet een ...
Jeetje, straks zijn het er 2🤭🤭

3 jaar geleden

Reactie op Femkevh

Jeetje, straks zijn het er 2🤭🤭
Whahahaha zei ik ook al🤪

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat fijn zeg!! ❤️ En fijn dat het wat betreft stoppen emt roken beter gaat. ...
Haha lekker testen joh kan jou het schelen!🥰 duim voor jou!! Ja pff het is een dingetje 😅