1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wij mogen 3 weken genieten! Vandaag wonen we officieel samen 🥰 Alles verhu ...
Heerlijk zeg 3 weken! 😍 GEFELICITEERD! 🥰 Veel woon geluk samen! Wat fijn een dagje sauna! Kom je helemaal zen terug 😉 Net een ovulatietest gedaan om te 'checken' 😅 Negatief😔 Ik ga er ook vanuit dat het deze maand niets geworden is 😔

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wij mogen 3 weken genieten! Vandaag wonen we officieel samen 🥰 Alles verhu ...
Gefeliciteerd!! Maandag lekker genieten 😍 Hier was die spierpijn niet zo zeer met uitrekken.. maar gewoon met lopen daarom viel het me op😆

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Heerlijk zeg 3 weken! 😍 GEFELICITEERD! 🥰 Veel woon geluk samen! Wat fijn ...
En getest? Of morgen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

En getest? Of morgen 🙈
Wel getest maar negatief. Of tenminste, ik zag binnen afleestijd een tuur streepje alleen nu niets meer te zien😔

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wel getest maar negatief. Of tenminste, ik zag binnen afleestijd een tuur s ...
Miss nog te vroeg🍀 welke test heb je gebruikt?

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Miss nog te vroeg🍀 welke test heb je gebruikt?
Zwangerschapstest die ik gratis heb gekregen bij mijn ovulatietesten.

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wel getest maar negatief. Of tenminste, ik zag binnen afleestijd een tuur s ...
Dankjulliewel🥰 Ohhh jammer zeg van de test! Maar is nog vroeg 3/4 dagen voor NOD 😘🍀 Wanneer ga je weer testen? Loopt een ovu test altijd nog op als je zwanger bent of hoeft dat niet perse?

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Zwangerschapstest die ik gratis heb gekregen bij mijn ovulatietesten.
Kan nog steeds he!! Ik duim voor je 🥰

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dankjulliewel🥰 Ohhh jammer zeg van de test! Maar is nog vroeg 3/4 dagen v ...
Ja is ook zo. Ik heb zo'n gevoel dat ik morgen alweer ga testen maar misschien kan ik me inhouden tot dinsdag. Bij m'n eerste zwangerschap had ik een knal ovu test maar omdat ik zeker wist dat ik m'n eisprong had gehad wist ik bijna zeker dat ik zwanger was. Alleen een zwangerschapstest moest dat nog bevestigen. Of dit altijd zo is met een zwangerschap weet ik niet🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja is ook zo. Ik heb zo'n gevoel dat ik morgen alweer ga testen maar missch ...
Maar ben je nu niet zeker van je eisprong dan of begrijp ik hem verkeerd?

3 jaar geleden

Ovu loopt dan idd op dit was in het begin

3 jaar geleden

Deze was paar dagen terug.. nu zijn ze op whahaha

3 jaar geleden

Zw test loopt ook nog steeds op, elke x denk ik kan niet donkerder maar toch nog😆

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Maar ben je nu niet zeker van je eisprong dan of begrijp ik hem verkeerd? ...
Ja ben ook nu heel zeker van eisprong hoor. Door ovu testen en omdat ik eisprong heb gevoeld. Maar wat ik bedoelde is dat ik voordat ik een zwangerschapstest deed ik een ovu test had gedaan omdat ik had gelezen dat die soms ook positief kunnen geven als je zwanger bent. En dat was inderdaad bij mij het geval. Knal positief en dag later positieve zwangerschap test. Ovu test is alleen nu ook negatief dus hoop dat ik gewoon te vroeg test maar ben heel bang dat het neits gaat worden 😔😔

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja ben ook nu heel zeker van eisprong hoor. Door ovu testen en omdat ik eis ...
Oké snap je!! Maar die eerste ovu test die ik deelde was geloof ik 3 dagen voor nod, donker maar niet positief! Weet niet hoe ver de jouwe er vanaf zit maar zegt dus ook nog niet alles. Probeer wat afleiding te zoeken😘

3 jaar geleden

Dit was gister avond

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dit was gister avond
Voor mij een vrij normale streep in welk moment van m'n cyclus dan ook

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Voor mij een vrij normale streep in welk moment van m'n cyclus dan ook
Ja mee eens! Maja zegt nog steeds niets Hihi! En je temp? Heb zo het gevoel dat je niet heel veel hoop hebt deze keer?

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Ja mee eens! Maja zegt nog steeds niets Hihi! En je temp? Heb zo het gevoel ...
Dit is m'n Temp kaartje. Nog geen 1 cyclus steeds zo'n hoge Temp gehad. Het gekke is dat veel in m'n lijf zegt van ja je bent zwanger, maar m'n hoofd zegt dat 't toch niet zo is... Ook omdat ik weet dat m'n lijf me vaker voor de gek heeft gehouden..

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dit is m'n Temp kaartje. Nog geen 1 cyclus steeds zo'n hoge Temp gehad. He ...
Dat is dat stemmetje die je toch wil beschermen! Had ik ook hoor, we wisten het allang maar toch wil je er niet al aan geloven.. eerst zien “””😂 Kan de temp niet lezen haha, maar als ie hoger is als normaal zou dat super zijn🍀😍 ik ben trouwens geen 1x sochtends boven de 36,90 geweest 😅 dacht altijd dat als je zwanger was dat ie dan boven de 37 zou zijn haha