1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Dat is dat stemmetje die je toch wil beschermen! Had ik ook hoor, we wisten ...
Beter? 🙈 Blijkbaar verschilt dat dus enorm per persoon ook! Bij m'n eerste zwangerschap waren mijn dpo dagen max 37.1 en nadat ik getest had af en toe 37.2 of 37.3. Heel klein beetje hoger dus. Normaal schommel ik tussen de 36.7 en 36.9 met af en toe een 37er. Nu zit ik eigenlijk vanaf begin dpo al op 37 met af en toe een 36.9

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Beter? 🙈 Blijkbaar verschilt dat dus enorm per persoon ook! Bij m'n eerst ...
Alleen vond ik de dip vanochtend wel weer groot. Van gister 37.1 naar 36.9 vandaag..

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Alleen vond ik de dip vanochtend wel weer groot. Van gister 37.1 naar 36.9 ...
Had ook een dip, 4 dagen voor mn 1e positieve test 5/6 dagen voor nod.. Miss heb je dat nu ook? Ben daarna gestopt met tempen werd er alleen maar onzeker van😂

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Had ook een dip, 4 dagen voor mn 1e positieve test 5/6 dagen voor nod.. Mis ...
We zullen zien. Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Vanochtend niet getest. Temp was weer iets gezakt.... En zonet wat bruinig slijmverlies.. Zoals het elke maand bij mij begint 2 dagen voor nod😔😔 Dikke domper en mega in tranen even momenteel.... 😭

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Vanochtend niet getest. Temp was weer iets gezakt.... En zonet wat bruinig ...
Ach lieverd wat balen zeg.... En die tranen even lekker laten lopen hè❤️

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ach lieverd wat balen zeg.... En die tranen even lekker laten lopen hè❤️
Dat gebeurt ook wel. Zijn even niet tegen te houden helaas...

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dat gebeurt ook wel. Zijn even niet tegen te houden helaas...
Vind echt zo klote voor je❤️

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Vind echt zo klote voor je❤️
Ik weet heus dat je 't niet voor het zeggen hebt, en het raak zal zijn als het 't juiste moment is.. Wat me het meest pijn doet is dat ik mijn enorm groot verlangen nu voor 3 maanden stil moet gaan leggen....

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ik weet heus dat je 't niet voor het zeggen hebt, en het raak zal zijn als ...
Wat klote😭 snap je gevoel helemaal!!!! Hier waren het 7 lange maanden, maaaaar probeer iets te zoeken als doel? Hier deed het afvallen/sporten/fitworden & nog even onbezonnen genieten toch ook heel veel goeds! Wil je nu niet horen snap ik maar denk zeg het toch even♥️ sterkte lieverd 😘😘

3 jaar geleden

Snap je helemaal lieverd, als je iets wil maar het kan nu niet verschrikkelijk. Maar wat ellis33 zegt probeer afleiding te zoeken en geniet vooral extra van je lieve mannetje❤️

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Vanochtend niet getest. Temp was weer iets gezakt.... En zonet wat bruinig ...
Ohhh lieverd wat shit zeg!! 😢 Had zo voor je gehoopt dat het nu wel zo was ❤️ Probeer wat leuke dingen te doen! En die emoties mogen er zeker zijn hoor. Helemaal normaal 😘😘

3 jaar geleden

Afleiding gaan we zeker zoeken. Weer van mezelf, zolang ik bloed zie zit ik te mokken en daarna zakt dat wel weer af. Mijn manneke maakt veel goed en de eerste voorbereidingen voor de bruiloft van mijn moeder zijn ook begonnen dus die 3 maanden overleven we wel. Had het alleen heel graag anders gezien ❤️ Blijf wel volgen hoor! En hoop dan straks na 3 maanden stop ook vrij snel goed nieuws met jullie te mogen delen!

3 jaar geleden

Hopelijk voor iedereen straks snel goed nieuws🤎

3 jaar geleden

Hoe is het met iedereen verder? Ellis33, jij vandaag eerste echo toch?! 😍Zooo benieuwd💋

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hoe is het met iedereen verder? Ellis33, jij vandaag eerste echo toch?! 😍 ...
Hee gaat wel goed hoor! Word een beetje gek van mn vent, had hem Miss toch beter kunnen laten roken😆 Saar (oudste) heeft al een aantal x gezegd dat ik een baby in mn buik heb.. morgen idd eerste echo heb er zo’n zin in!!😍 Daarna denk ik ook maar vertellen mocht alles goed zijn, hoef ik niet meer tegen dr te liegen haha. Lichamelijk voel ik me top! Alleen slapen is nu al weer drama, word weer een lang zit🤦🏼‍♀️ Hoe is het met jou? Door de ergste dagen heen?🥰 Pff nog steeds lichtelijk aan gisteren aan het irriteren! We waren naar de Efteling (haat dat park haha) Maja belofte maakt schuld he😅 werkelijk niemand In die rijen die netjes afstand houd, en als je het netjes vraagt kan je een grote bek krijgen why😩 kunnen mn hormonen zijn maar word er behoorlijk kriegel van!

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hoe is het met iedereen verder? Ellis33, jij vandaag eerste echo toch?! 😍 ...
Hier eindelijk wat rust ingebouwd hihi. Veel gedaan, veel weggeweest, drukke vakantie hihi 😊 De eerste ovulatietest is nog licht. Zit nu op dag 8. Hoe is het met jou? Is je menstruatie al voorbij? Wat leuk dat de voorbereidingen al beginnen nu! Heb je in ieder geval iets leuks de komende tijd 🥰

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Hee gaat wel goed hoor! Word een beetje gek van mn vent, had hem Miss toch ...
Ohh de oudste heeft het door hihi. En de middelste ook las ik? Met haar tweeling 😂 Snap helemaal je irritatie hoor! Zijn inderdaad zooo veel mensen die geen afstand meer houden. Vind dat erg asociaal. Laat je weten hoe de echo was? 🥰🍀

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Hee gaat wel goed hoor! Word een beetje gek van mn vent, had hem Miss toch ...
Haha opes, wat stoppen met roken wel niet met je doet🙈 En miss in combi jou hormonen die lekker bezig zijn? 😅🙈 Maar fijn dat het goed gaat! En ik vind het altijd zo bijzonder dat kinderen vaak doorhebben dat er iets gebeurt, hoor zovaak verhalen dat kinderen zeggen dat er een baby in de buik zit terwijl hen nog niets verteld is. Prachtig! Laat je weten hoe de echo was? 😍 Vervelend van het slapen. Als dat nu al begint...... Hier wel goed hoor! Gisteren en vandaag m'n heftigste menstruatie dagen. Maar voel me al wat rustiger in m'n hoofd. Miss ook doordat ik weet dat we de komende tijd wel even in wat drukte zitten. Heb zo'n gevoel nu van 't is misschien ook wel even goed zo. Kom namelijk zelf in een medische molen ivm mijn heup en met de kleine gaan we ook heel wat medische onderzoeken tegemoet dus drukte zat.... Oooh ik snap dat! Veel mensen worden zooo makkelijk en houden zich niet meer aan de regels van afstand houden, en als je dat zelf wel wenst wordt je gek aangekeken. Blegh. Vooral zo doorgaan dan komen we wel weer in een lock down...

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hier eindelijk wat rust ingebouwd hihi. Veel gedaan, veel weggeweest, drukk ...
Kan ook heel leuk zijn zoveel dingen doen, maar rust is ook belangrijk tijdens je vakantie 😉 Benieuwd wanneer je positieve ovulatie test hebt! Hier gaat het wel goed. Merk dat ik meer rust heb in m'n hoofd nu. Gisteren en vandaag zit ik op de heftigste dagen dus daar moet ik even doorheen bijten nog. Maar zoals ik zeg, heb meer rust in m'n hoofd en een gevoel dat 't misschien ook wel even goed is zo nu. Omdat we allebei even in de medische molen komen de komende tijd dus wordt pittig genoeg. En zeker ook leuke dingen in het vooruitzicht! Gisteren nog even vakantie gepland. Nog even heerlijk eruit met de kleine.