1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohh de oudste heeft het door hihi. En de middelste ook las ik? Met haar twe ...
Pfff dat zou wel Ff slikken zijn hoor😆 maar moet eerlijk zeggen dat, dat gevoel me laatst al bekroop dus ben er al voor de zekerheid een beetje op voorbereid🤣

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Haha opes, wat stoppen met roken wel niet met je doet🙈 En miss in combi jo ...
Ja het is beiden even zoeken nu! Ik ben nu wel weer stabiel gelukkig! Hij zit nogal met zichzelf in de knoop, zal wel weer loslopen haha.. Ze heeft het bij Anne ook gezegd! Wij wisten het toen net, ga dr ophalen bij de psz spreekt de juf me aan. Uhm zegt ze, saar zegt dat je zwanger bent en ze een zusje krijgt klopt dit? Sta ik daar met een vuurrood hoofd haha. We wisten het zelf echt net en hadden natuurlijk nog niets gezegd. Maar ze had het dus beiden mooi goed 😅 Jeetje heb je er altijd zo lang last van dan, dacht dat je er al wel door zou zijn 😞 ik denk eerlijk gezegd dat je helemaal gelijk hebt!! Eerst lekker alle drukte afwerken en je lichaam en als alles straks weer rustig is gaat dat kleintje lekker groeien in jou buik 🥰🥰 Praat me er niet van! Mijn schoonvader deed zondag in z’n hand niezen, zeg weet niet hoort geloof ik in je elleboog. Hij zegt letterlijk, ach heb mn prikken toch gehad. Nou ik kookte denk Wtf juist door jullie/zulke mensen blijft deze ellende bestaan😤😡

3 jaar geleden

Damn wat was ik ineens zenuwachtig zeg😂 Inimini! Net tegen de 6 weken, we dachten een hartslag te zien, maar zat zo dicht tegen de wand aan dat ze het niet volmondig durfde te zeggen, maar dat komt wel goed. HET ZIT OP DE GOEIE PLEK😍🤩🥳🤩 13 sept weer een echo🥰

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Damn wat was ik ineens zenuwachtig zeg😂 Inimini! Net tegen de 6 weken, we ...
Jeetje wat fijn zeg!! Gefeliciteerd ☺️☺️ 13 september is gelukkig ook niet zo lang meer wachten☺️

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Damn wat was ik ineens zenuwachtig zeg😂 Inimini! Net tegen de 6 weken, we ...
Waauw wat super fijn zeg! 🥳🥳🥳 En 13 september zijn we straks ook zo maar😍

3 jaar geleden

Nee joh weken vliegen om! Ben meer aan het aftellen naar 9 sept dan mogen ze weer naar school 🥳😆😆

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Ja het is beiden even zoeken nu! Ik ben nu wel weer stabiel gelukkig! Hij z ...
Loopt straks vast los inderdaad. Ja bizar! Mijn zus heeft het ook gehad bij mij. M'n ouders wisten niet of ik een jongetje of meisje zou zijn en namen bleven geheim. Zat mijn zus op een mooie dag thuis in het gras te spelen zegt ze uit het niets, mam de baby wordt een meisje en ze heet van Elleke. Klopte ook nog.... Het begint bij mij altijd met 2 dagen alleen iets slijmerig bloed bij afvegen, reken ik ook niet als menstruatie. Gisteren verloor ik echt bloed en dus reken ik vanaf gister 1ste dag. Dan altijd 2 dagen echt bloedverlies en dan vrij snel weer klaar. Precies, we nemen even lekker de tijd 🥰 (al kan ik niet wachten tot het december is♥️) Jeetje dat meen je😱 Vreselijk, daar kan ik ook niet tegen! Ookal ben je gevaccineerd. Ik ben ook volledig gevaccineerd maar houdt me nog altijd aan de basisregels...

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Damn wat was ik ineens zenuwachtig zeg😂 Inimini! Net tegen de 6 weken, we ...
Aaahh maar al zo fijn om te zien dat het wél op de goede plek zit 🍀😍 Aftellen naar 13 september maar dat is zo voorbij hihi! Vanaf 9 september iets meer rust terug. Dan kun je wat meer even je eigen ding doen ☺️🥰 Heeft de verloskundige trouwens iets gezegd over de tarwekiemolie?

3 jaar geleden

Ohhh ladies ik sta hier bij de action... de testen gaan uit het assortiment. Alleen de ovu testen blijven 😫 Meteen ingeslagen 😳

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh ladies ik sta hier bij de action... de testen gaan uit het assortiment ...
En dan heb je je nog ingehouden whahahaha

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Loopt straks vast los inderdaad. Ja bizar! Mijn zus heeft het ook gehad bi ...
Oo ben lekker wakker zeg niet eens gereageerd🤦🏼‍♀️ Apart dat kinderen het gewoon goed kunnen voorspellen he! We gaan het de meiden vandaag vertellen. En daan gaat langs z’n ouders. Ik ga daar niet mee heen, ze hebben met de miskraam zulke gemene opmerkingen gemaakt dat ik het nu niet zie zitten. We zeggen maar dat ik ziek op bed lig😅 Snap ik aftellen nu😍 Precies dat! Maar zo denkt helemaal niemand heb ik het idee 😩

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Aaahh maar al zo fijn om te zien dat het wél op de goede plek zit 🍀😍 Afte ...
De rust is het ding niet hoor, maar ze zijn er zelf gewoon aan toe whahaha Ja zij dacht dat het gewoon kon.. moet morgen voor intake naar de vk dus dan overleg ik het nog even😄 Lekker van je vakantie aan het genieten?

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

En dan heb je je nog ingehouden whahahaha
Vind je? Vak is nu leeg 😂 Van de normale testen dan. Vroege zijn niet zo populair

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

De rust is het ding niet hoor, maar ze zijn er zelf gewoon aan toe whahaha ...
Dat denk ik ook wel ja! Is ook lang zoveel weken vakantie.. Ik ben benieuwd! Slik je het nog steeds nu? Jazeker! Heel veel gedaan vooral haha.. leuke dingen en klussen die zijn blijven liggen. Tijd vliegt voorbij.

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Vind je? Vak is nu leeg 😂 Van de normale testen dan. Vroege zijn niet zo p ...
Klopt die werken ook niet bepaald beter als de normale ;)

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dat denk ik ook wel ja! Is ook lang zoveel weken vakantie.. Ik ben benieuw ...
Ja slik er nog 1 pd. Time flies when you have fun🤣

3 jaar geleden

Alleen die app wilt niet meewerken.... vorige cyclus deed hij het super goed, nu blijft hij 0 aangeven terwijl het wel echt oploopt. Frustrerend 😆

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Oo ben lekker wakker zeg niet eens gereageerd🤦🏼‍♀️ Apart dat kinderen he ...
Ja bizar! Hoe reageerden de meiden? Snap na zulke opmerkingen dat jij liever thuis blijft🙈 Tegenwoordig bijna niemand meer helaas 😑

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh ladies ik sta hier bij de action... de testen gaan uit het assortiment ...
Ooh meen je??? Dat moet ik hier ook maar even inslaan!!! Wat super zonde!

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja bizar! Hoe reageerden de meiden? Snap na zulke opmerkingen dat jij lie ...
Hebben het niet gezegd. Kwam met een naar gevoel uit bed, buik voelt ook anders. Wacht nog wel even 🙂