1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dames de app doet het bij mij niet meer 😓 Zit ik al dichtbij? Maakt het zo ...
Nee die is nog niet positief, gaat denk ik nog wel even duren

3 jaar geleden

Bedankt voor het meekijken 🥰 Denk dat het een langere cyclus word. Goed doortesten dus. Vind het wel lastig zonder app die aangeeft of ze donkerder worden😂

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Bedankt voor het meekijken 🥰 Denk dat het een langere cyclus word. Goed d ...
Vond die app sowieso lastig. Want de ene keer gaf de app aan dat hij laag was en als ik dezelfde test opnieuw op de foto zette kon hij ook ineens een stuk hoger zijn? 🤷

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Vond die app sowieso lastig. Want de ene keer gaf de app aan dat hij laag w ...
Ja precies! Zo gaat het hier dus ook. En nu telkens 0, terwijl diezelfde vorige maand veel hoger waren. Heel jammer! Want als het werkt is het een hele fijne app 🙂

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja precies! Zo gaat het hier dus ook. En nu telkens 0, terwijl diezelfde vo ...
Precies, als het werkt is het fijn. Maar als het niet werkt zoals zou moeten.... 🙈 Gelukkig pieken mijn testen echt altijd enorm en is daar geen twijfel over mogelijk😅 Weet niet hoe die van jou pieken?

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Precies, als het werkt is het fijn. Maar als het niet werkt zoals zou moete ...
Haha echt... 😅 Ohh wat handig! Dan is er inderdaad geen twijfel mogelijk haha 😊 Dit zijn mijn testen van vorige maand. Pas de tweede cyclus dat ik ze gebruik nu. En toen was hij sneller dan verwacht 🙊

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha echt... 😅 Ohh wat handig! Dan is er inderdaad geen twijfel mogelijk h ...
Opzich ook wel duidelijk vergeleken met je testen ervoor!

3 jaar geleden

Ik vind dat mijn Temp nog best wel hoog zich voor voor mijn eisprong vergeleken met andere maanden.....

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dan ga ik lekker even stoppen en in december weer starten! Tarwekiem capsul ...
Slim even lekker rust van alles 🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ik vind dat mijn Temp nog best wel hoog zich voor voor mijn eisprong vergel ...
Jaa is dat een hoge temperatuur voor jou? Hoeveel is hij normaal gesproken? Je blijft dus wel door temperaturen nu? 😊

3 jaar geleden

Hier is hij super licht ineens! 🙄 Zou ik gisteren toch de piek hebben gehad? Was bijna net zo donker maar net niet helemaal 🧐

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaa is dat een hoge temperatuur voor jou? Hoeveel is hij normaal gesproken? ...
Ja dit is voor mij hoog. Kom anders niet boven de 36,5 uit voor mijn eisprong.... Blijf wel temperaturen om mijn cyclus lengte bij te houden, kleine moeite en zo houd ik 't toch wat in de gaten.

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hier is hij super licht ineens! 🙄 Zou ik gisteren toch de piek hebben geha ...
Hhm gek?? Wel vruchtbaar slijm gehad?

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja dit is voor mij hoog. Kom anders niet boven de 36,5 uit voor mijn eispro ...
Dat is waar. Altijd fijn om het inzicht te behouden 😊 Denk je dat er een reden is dat hij zo hoog blijft?

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hhm gek?? Wel vruchtbaar slijm gehad?
Ja merkte wel wat slijmerige afscheiding 2 dagen, gisteren lichte krampjes maar verder niks! Ook geen gevoelige tepels gehad. Misschien is het al die maanden nog ontpillen geweest, dat het daardoor zoveel pijn deed telkens... We zullen het zien. Weer lekker duidelijk dit 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dat is waar. Altijd fijn om het inzicht te behouden 😊 Denk je dat er een r ...
Geen idee🤷 Er is niets anders dan anders na mijn idee dus is een raadsel😅

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja merkte wel wat slijmerige afscheiding 2 dagen, gisteren lichte krampjes ...
Heel duidelijk deze maand🙈 Ga je wel door testen? En mocht het wel je eisprong geweest zijn, hebben jullie 't wel gezellig gemaakt of zou je nu een maand missen? 😔

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Heel duidelijk deze maand🙈 Ga je wel door testen? En mocht het wel je eis ...
Ik heb vandaag nog een test gedaan. Ineens lichter. Dus test nog 1 of 2x denk ik. Dit zijn ze nu. We hebben zondag en vandaag seks gehad. Er vanuitgaande dat sperma 3 dagen overleefd alleen vandaag kans gehad 🥺 Zou morgen de eisprong hebben dan.

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Haha geen idee, dacht dat spotting heette 🤣🤣🤣
Heb je nog last gehad van bloedverlies? 😣

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik heb vandaag nog een test gedaan. Ineens lichter. Dus test nog 1 of 2x de ...
Zo lijken de testen op CD13 positief maar is foto van veraf dus wat lastiger te zien. Maar hoop het voor je🍀❤️