1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ja gaat goed, wilde deze maand niet testen maar gister had ik zo het gevoel ...
Ohhh wat kun jij dat goed aanvoelen 😊 Goed gebruik van kunnen maken?

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh wat kun jij dat goed aanvoelen 😊 Goed gebruik van kunnen maken?
Ja deze maand weer beetje vertrouwen in mijn lichaam🍀 jaaaaa heb er zeker goed gebruik van gemaakt🤭🤭🤭

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jij hebt maandag de 2e echo toch? 😊
Yes klopt!😄 wanneer is jou nod?

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ja deze maand weer beetje vertrouwen in mijn lichaam🍀 jaaaaa heb er zeker ...
Hahaha goedzo🍀😏 Nu weer afwachten... 🥲

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Yes klopt!😄 wanneer is jou nod?
Hoe voel je je verder? Spannend de echo. Maar bijna! 😊 Mijn nod is donderdag. Morgen testen.

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Yes klopt!😄 wanneer is jou nod?
Spannend Ellis! Zin in?

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Yes klopt!😄 wanneer is jou nod?
Spannend Ellis! Hoop op een goede echo morgen voor jullie! 🍀♥️

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Yes klopt!😄 wanneer is jou nod?
Succes morgen! 🍀🥰

3 jaar geleden

Hartstikke wit hier 😆 Donderdag NOD maar denk gewoon menstruatie. Nu al pijn aan de rug 😕

3 jaar geleden

Hoe was je echo Ellis??? 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ja deze maand weer beetje vertrouwen in mijn lichaam🍀 jaaaaa heb er zeker ...
Hoe is het met je? Goed gevoel over deze keer? Hier op mn NOD. Geen menstruatie, ook geen krampen. Zo nieuwsgierig!

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hoe is het met je? Goed gevoel over deze keer? Hier op mn NOD. Geen menstr ...
Hiiii, Ja gaat goed, heel erg druk op mijn werk vandaar dat ik wat afwezig ben. Nahh ik weet het niet, ik hoop het wel. Nog ruim een week dan weet ik het, heb gevoelige borsten en veel afscheiding verder niks. Vorige cyclus werd ik op dag 18 ongesteld daar zit ik vandaag op dus das wel een geruststelling en mijn temp is mooi hoog. Ohhh spannend nog geen menstruatie, heb je nog getest?? En ben je weleens vaker later ongesteld geworden? Nou ik ga voor je duimen🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Hiiii, Ja gaat goed, heel erg druk op mijn werk vandaar dat ik wat afwezi ...
Geeft helemaal niks! Gaat de tijd veel sneller haha 😆 Heb je vaker gevoelige borsten? Voorbij dag 18 zal indd een geruststelling zijn. Was ook wel heel snel... Nee niet getest. De vroege van sensitest (6 dagen vooraf), was vd week negatief dus dacht wacht het wel af. Vorige maand precies optijd ongesteld. Maar dáárvoor natuurlijk nooit ovu testen gebruikt. Geen idee dus of ik optijd was 🙈

3 jaar geleden

Ik heb het opgegeven voor deze maand 🙈 vandaag nog een negatieve early + normaal. 3 dagen overtijd. Al een week continu lichte trekkingen, geen krampjes te noemen. Menstruatie is nog ver te zoeken 😆

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik heb het opgegeven voor deze maand 🙈 vandaag nog een negatieve early + n ...
Ohhhh🤔 ben je gevaccineerd??

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ohhhh🤔 ben je gevaccineerd??
Jaa een tijd geleden al! Enige wat ik nu kan bedenken is misschien toch de eisprong die later is geweest. We wachten het af 😊 Geen stress. Ben veel rustiger deze maand.

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaa een tijd geleden al! Enige wat ik nu kan bedenken is misschien toch de ...
Oke, geen testen gedaan?? Ja meer kan je niet doen helaas. Wel fijn dat je er rustig onder bent. Ik Ik zit nu op CD20/ 8DPO, nog een weekje en dan testen als er nog geen menstruatie is.

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Oke, geen testen gedaan?? Ja meer kan je niet doen helaas. Wel fijn dat je ...
Jawel maar ze werder niet zo donker dan de maand ervoor 🧐 Heb de donkerste aangehouden (op cd 13) Kan me best voorstellen dat hij later is geweest. Veel fijner! Vorige maand was ik echt gestresst. Maar na 3 weken vakantie voel ik me veel beter 🤗 Spannend!! Je gaat pas testen op je NOD? Vind het knap dat je dat vol kan houden hihi 🙈 Is je gevoel nog steeds goed?

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Oke, geen testen gedaan?? Ja meer kan je niet doen helaas. Wel fijn dat je ...
Ik mag morgen bloedprikken 🥺Moest al prikken voor de b12, D en HB, dus ze pakt de Hcg ook mee. Vind het alleen altijd doodeng om te prikken. Meestal meerdere keren proberen voordat het lukt 😓

3 jaar geleden

Meiden, kijk dan😍