1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik mag morgen bloedprikken 🥺Moest al prikken voor de b12, D en HB, dus ze ...
En al uitslag? Hoe is het nu?🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Meiden, kijk dan😍
Wauw, gefeliciteerd!!😍

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Meiden, kijk dan😍
Ooh gefeliciteerd! 😍🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Meiden, kijk dan😍
Oohhh jaaa gelukt!! 🥰 Gefeliciteerd 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

En al uitslag? Hoe is het nu?🍀
Uitslag was negatief! 2 dagen later menstruatie doorgebroken. Op naar ronde 7 😓

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Uitslag was negatief! 2 dagen later menstruatie doorgebroken. Op naar ronde ...
He bah😔😔

3 jaar geleden

Hier inmiddels de eerste stopmaand al overleefd! Nog 2 te gaan....

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Uitslag was negatief! 2 dagen later menstruatie doorgebroken. Op naar ronde ...
Hè bah😔😔

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hier inmiddels de eerste stopmaand al overleefd! Nog 2 te gaan....
Hoop dat de 2 maanden snel gaan❤️🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Meiden, kijk dan😍
Hoe voel je je? 😊

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hoe voel je je? 😊
Hi meis, wat lief dat je erom vraagt! Ja gaat eigenlijk gewoon nog goed, nog niet echt klachten maar meestal begint dat met 6 weekjes. Af en toe met vlagen misselijk en moe maar verder niet te klagen. Hoe is het met jou ❤️🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Hi meis, wat lief dat je erom vraagt! Ja gaat eigenlijk gewoon nog goed, no ...
Zo leuk dat het gelukt is hihi! Wanneer heb je de eerste echo? 😊 Fijn dat je niet meteen vol alle kwaaltjes ingaat haha... Gaat wel redelijk. Een heftige menstruatie gehad qua pijn! Nu na 6 dagen nog steeds fikse hoofdpijnaanvallen. Maar de hormonen zullen wel snel afnemen hoop ik. Denk vanaf het weekend beginnen met ovu testen 😅

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Zo leuk dat het gelukt is hihi! Wanneer heb je de eerste echo? 😊 Fijn dat ...
Ja ben ook heel blij wel doodeng bang dat het weer fout gaat maar probeer positief te blijven. Ik moet nog bellen maar de verloskundige maar wacht nog even, wil ook pas met 8/9 weken eerste echo. Laatste keer had ik met 7 weken echo mooi hartje gezien,2weken later geen hartje meer. Dus blijf nu gewoon veel testen doen en bel over denk een weekje de verloskundige. Ohh bah dat is wel echt klote zeg, ja moet weer even uit je lichaam. Oke spannend weer testen. Ik had het afgelopen cyclus alleen gedaan met tempen, behalve op de dag dat ik voelde dat mijn piek was toen deed ik een test en had ind een smiley. Was wel even lekker om het wat los te laten. Ik ga voor je duimen,🍀❤️🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ja ben ook heel blij wel doodeng bang dat het weer fout gaat maar probeer p ...
Snap heel goed dat je het doodeng vind! Opzich prima om iets later de echo te plannen toch? De verloskundige zal dat ook wel snappen 🙃 Lopen de testen nog steeds op tot een bepaald aantal weken? Vind het zeker spannend om weer te testen! Hopelijk deze keer een duidelijke piek. Heb er ook echt zin in hihi! Zou zo leuk zijn om mijn zieke vader te vertellen op zn 50e verjaardag dat hij opa word 😍 (17dec) Wat mooi dat je hem hebt gevonden zonder te testen eigenlijk he 😊🥰

3 jaar geleden

Ohhh dames zal ik hem al gemist hebben? 😓

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh dames zal ik hem al gemist hebben? 😓
Neeee, testen lopen niet altijd op! Kan zijn dat hij nu lichter is en morgen opeens een stuk donkerder. Ik had dat ook dacht huh test is weer lichter en dan paar dagen later een knaller🤞

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Neeee, testen lopen niet altijd op! Kan zijn dat hij nu lichter is en morge ...
Jaa super gek haha! De eerste test waar ik mee begon is het donkerste. Nu lopen ze elke keer af. Begon met testen omdat ik krampjes kreeg, vind het sws vroeg met een cyclus van 27-35. Maar lekker doortesten dus 😆

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaa super gek haha! De eerste test waar ik mee begon is het donkerste. Nu l ...
Ja nog lekker doortesten 🍀🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ja nog lekker doortesten 🍀🍀🍀
Thanks voor het meekijken 🥰 Lopen je testen nog op? Of kunnen ze niet donkerder meer nu? 😳

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Thanks voor het meekijken 🥰 Lopen je testen nog op? Of kunnen ze niet donk ...
Deze was van maandag, vandaag een knaller van Kruidvat 2v5 dus ben helemaal happy. Maandag nog een keer een CB digitaal met hopelijk 3+ erop☺️☺️