1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Deze was van maandag, vandaag een knaller van Kruidvat 2v5 dus ben helemaal ...
Oehhh zo leuk 😍 En fijn dat die van kruidvat zon knaller was! Geeft je weer wat positieve energie ☺️ Ben benieuwd naar de test maandag. Laat je het weten?

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Oehhh zo leuk 😍 En fijn dat die van kruidvat zon knaller was! Geeft je we ...
Ja eigenlijk had ik al knallers vanaf zaterdag☺️ maar heb echt een enorme testdrang mag van mezelf nu nog maar 2x in de week testen. Dan denk ik dat ik eind volgende week of de maandag erna de verloskundige ga bellen, dan ben ik 6 weekjes. Yes doe ik zal er maandag een foto van neerzetten. Hoop dat jou testen snel oplopen🍀❤️

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh dames zal ik hem al gemist hebben? 😓
Bij mij lopen de testen nooit op, das echt van de 1 op de andere dag ineens een knaller. Zou dus echt zeker nog kunnen! 😘😘🍀

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Bij mij lopen de testen nooit op, das echt van de 1 op de andere dag ineens ...
Hoe is het met jou?🍀

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Hoe is het met jou?🍀
Goed! Merk dat even een stop best wel even goed doet. Wel een pittige tijd met de kleine thuis en even een enorm pittige werkweek met veel emoties. Maar voel me verder echt goed. Can't wait to start again! ♥️ Hoe is 't met jou?

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ja eigenlijk had ik al knallers vanaf zaterdag☺️ maar heb echt een enorme t ...
Dat doen ze! Ben er bijna. Heb ineens extreem veel pijn, kan amper lopen... dus denk dat hij eraan komt.. Zometeen maar even proberen om er iets van de maken samen 🥰 En dan hopen dat de ovu test ook zn hoogtepunt krijgt morgenochtend!🤗

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Goed! Merk dat even een stop best wel even goed doet. Wel een pittige tijd ...
Super dat je wer positieve energie hebt! 😊 Heftig zon periode 😕, maar je emoties mogen er zijn! Nu met goede moed nog even doorzetten en dan is het weer zover 🤗

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Super dat je wer positieve energie hebt! 😊 Heftig zon periode 😕, maar je ...
Ja fijn! Ik ben op dit moment aan het kramen bij een still geboren kindje. En dan wordt je weer even met beide benen op de grond gezet... Dan besef je weer even extra dat een kindje op de wereld zetten niet zo vanzelfsprekend is.... Maar jeetje wat ben ik gesloopt deze week....

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja fijn! Ik ben op dit moment aan het kramen bij een still geboren kindje. ...
Wow wat heftig zeg! Hopelijk neem je niet teveel mee naar huis in je hoofd. Vanzelfsprekend is het zeker niet. En hoe bijzonder en mooi dat je dan al een gezond ukkie rond hebt lopen 🥰

2 jaar geleden

Piek gevonden na 10 testen! 😊 Nu het wachtbankje tot 20 oktober 🍀 zo gek... ronde 8 alweer. Gaat toch best snel

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja fijn! Ik ben op dit moment aan het kramen bij een still geboren kindje. ...
Jeetje wat lijkt mij dat moeilijk zeg 😔 Echt hè wat je zegt zo vanzelfsprekend is het zeker niet... Nog eventjes en dan mag jij weer spannend.... Nou doe rustig aan he ❤️

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Piek gevonden na 10 testen! 😊 Nu het wachtbankje tot 20 oktober 🍀 zo gek. ...
Wat goed spannend!!! Wel een beetje een regelmatige cyclus? Ik ga voor je duimen🍀🤞❤️

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Wat goed spannend!!! Wel een beetje een regelmatige cyclus? Ik ga voor je d ...
Jaa! Hm schommelt nog steeds... 27-35, dus de testen zijn dan wel prettig! 😊 Als het deze maand niet lukt de CB erbij pakken. Heb jij de verloskundige al gebeld? En hoe voel je je? 🥰

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wow wat heftig zeg! Hopelijk neem je niet teveel mee naar huis in je hoofd. ...
Nee hoor, kan het na werktijd prima naast me neer leggen gelukkig. En ben nu elke dag nog meer gelukkiger als ik mijn kleine gewoon bij de oppas op kan halen na een werkdag!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Piek gevonden na 10 testen! 😊 Nu het wachtbankje tot 20 oktober 🍀 zo gek. ...
Aah wat fijn! Ik duim voor je! 🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Jeetje wat lijkt mij dat moeilijk zeg 😔 Echt hè wat je zegt zo vanzelfspre ...
Je wordt echt even met je neus op de feiten gedrukt ofzo en dat komt best wel pittig binnen. Yess, nog even geduld en dan gaan we weer los! 🍀 Hoe is 't met jou?? Al een datum voor je eerste echo?

2 jaar geleden

Hoe is het met iedereen dames? 🥰 Hier ondertussen 6dpo. Sinds gisterenavond krampen.. met de kruik op de bank 🙈

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Je wordt echt even met je neus op de feiten gedrukt ofzo en dat komt best w ...
Jaaaaa nog even volhouden en dan mag je weer🍀 Hier gaat oke, laatste paar dagen wel echt goed misselijk 🤢🤢 Heb vrijdag 22 oktober de eerste echo🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Jaaaaa nog even volhouden en dan mag je weer🍀 Hier gaat oke, laatste paar ...
Oh wat spannend! Volgende week 🤗🍀 Hoever ben je dan? Die misselijkheid is een goed teken toch? Hoe vervelend ook 😓 Jaa moet me echt inhouden om volgend weekend al te testen..

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hoe is het met iedereen dames? 🥰 Hier ondertussen 6dpo. Sinds gisterenavo ...
Ooh 6 dpo alweer! Spannend!!! Wanneer is je nod? Weet iemand van jullie misschien hoe 't met Elles is? Al een tijdje niets van haar gehoord!