1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Jaaaaa nog even volhouden en dan mag je weer🍀 Hier gaat oke, laatste paar ...
Ooh nog 1,5 week wachten. Dat schiet op! En die misselijkheid is wel een goed teken😘

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Oh wat spannend! Volgende week 🤗🍀 Hoever ben je dan? Die misselijkheid is ...
Ben dan rond de 8 weken, vind het zo eng! Ja is een goed teken maar geen fijn teken😂😂 mijn humeur is ook niet al te best 😳 merk het gewoon aan mezelf 😂😂 Dan ben je 11 dpo toch? Dan zou je al kunnen testen🍀 spannend

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ooh 6 dpo alweer! Spannend!!! Wanneer is je nod? Weet iemand van jullie mi ...
Ja ik heb contact met haar, gaat goed! Is alweer 12 weken zwanger en al een mooi klein buikje 😍

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ooh 6 dpo alweer! Spannend!!! Wanneer is je nod? Weet iemand van jullie mi ...
NOD is volgende week donderdag 😊 Wanneer start jij weer? 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ben dan rond de 8 weken, vind het zo eng! Ja is een goed teken maar geen f ...
Hahaha dan zal het gezellig zijn thuis 🙈 Weten de kinderen het al? Snap heel goed dat je het eng vind! Heb je wat 'activiteiten' die je goed afleiden van de spanning? Ja klopt! Heb nog 1 vroege van sensitest. Probeer eig zo lang mogelijk te rekken maar vrees dat ik me niet meer kan inhouden dan 😳

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hahaha dan zal het gezellig zijn thuis 🙈 Weten de kinderen het al? Snap he ...
Haha nou probeer gewoon gezellig te doen maar voel me bleghhh. Nee kids weten het nog niet wil eerst de echo afwachten. Alleen mijn ouders en broer weten het. Ja ben heel druk met werk dat scheelt een hoop en verder is het een drukke boel hiero met de kids en honden😂 Spannend meis, ja zou ook proberen zo lang mogelijk te wachten maar weet ook dat dat heel moeilijk is 🍀

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

NOD is volgende week donderdag 😊 Wanneer start jij weer? 🥰
🍀🍀 Ik ga in december weer van start!

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ja ik heb contact met haar, gaat goed! Is alweer 12 weken zwanger en al een ...
Oh wat fijn! Ondertussen ben ik gewoon alweer 21 weken, wat gaat dat snel zeg😱😅

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ja ik heb contact met haar, gaat goed! Is alweer 12 weken zwanger en al een ...
Wat fijn zeg 🥰

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

🍀🍀 Ik ga in december weer van start!
Spannend! Begin of eind december?

2 jaar geleden

Reactie op Femkevh

Oh wat fijn! Ondertussen ben ik gewoon alweer 21 weken, wat gaat dat snel z ...
Dat gaat zeker snel! Over de helft 😊

2 jaar geleden

Hier begint wat spanning te komen! 2 dagen krampen, savonds last van de bekken 🙊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Spannend! Begin of eind december?
Begin december! En toch kriebelt het ergens om toch volgende maand alweer te starten maar moet dat echt naast me neer leggen want is even echt niet handig.. Maar ik trek 't eigenlijk niet meer om m'n kinderwens stil te leggen maar goed...

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hier begint wat spanning te komen! 2 dagen krampen, savonds last van de bek ...
Ooeh spannend! Over een week nod toch?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Begin december! En toch kriebelt het ergens om toch volgende maand alweer t ...
Snap ik heel goed! Als het je niet teveel 'stress' geeft om het er bij te doen zou ik zeggen waarom niet hihi. Maar als je buiten de bruiloft om rust wilt zou ik nog even wachten. Doen waar jij je het prettigste bij voelt! 😘

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ooeh spannend! Over een week nod toch?
Jaaa bijna! Nu 8/9 dpo 😍

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Snap ik heel goed! Als het je niet teveel 'stress' geeft om het er bij te d ...
Nou 't punt is dat ik dan precies rond de bruiloft uitgerekend ben. En 't is de bruiloft van m'n moeder... En dat vind ik ergens toch wel heel spannend... Niet het zwanger zijn maar meer wanneer je dan bevalt. Zul je zien dat de kleine eerder komt, aangezien mijn eerste de 40 weken ook niet volmaakte, en ik daardoor niet bij m'n moeder har bruiloft aanwezig kan zijn...

2 jaar geleden

Vandaag cyclus dag 20. Normaliter rond die dag positieve test dus dacht ik, goh laat ik eens testen om te zien of ik nog zo constant ben. En ja hoor.. Gelijk positieve test

2 jaar geleden

Enorm in tweestrijd nu even 😅 Donor grapte om gewoon 1 poging te doen. En eigenlijk voelt dat opzich best wel oké voor mij. Mocht 't dan raak zijn deze maand zit er een dikke maand tussen uitgerekende datum en bevalling 🙈 Als ik me alleen zo voel de eerste maand als met de eerste ben ik niet zo fit met de bruiloft 😅 Nog maar even goed bedenken dus wat ik ga doen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Enorm in tweestrijd nu even 😅 Donor grapte om gewoon 1 poging te doen. En ...
Ik zou het doen🤞🤞