1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wat een logica dames.. Hoe snel hadden jullie een stabiele cyclus?
Hier vrijwel direct een hele stabiele cyclus..... Dit wisselt flink vrouw.. Lastig is dat!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hier vrijwel direct een hele stabiele cyclus..... Dit wisselt flink vrouw.. ...
Super fijn! 😊😊 Ja opzich nog wel nu ik het zo zie. Heb 4 november een afspraak bij de huisarts staan vanwege de krampen die dagelijks blijven. Zal de cyclussen meenemen. Als vrouw kom je trouwens sneller in een traject terecht boven de 35, maar hoe zit dat als de man boven de 40 word? Die worden met de leeftijd toch ook minder vruchtbaar (gaat alleen langzamer dan bij ons) 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Super fijn! 😊😊 Ja opzich nog wel nu ik het zo zie. Heb 4 november een afs ...
Wat fijn dat je 4 november al terecht kunt! Inderdaad verstandig om dit lijstje mee te nemen. Vruchtbaarheid bij mannen neemt inderdaad veel minder snel in kwaliteit af dan bij vrouwen. Stoomm!!! Maar als jullie wel in een traject komen zal zijn sperma ook zeker wel gecheckt worden

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat fijn dat je 4 november al terecht kunt! Inderdaad verstandig om dit lij ...
Loop al jaren met de pijn, en mijn vorige huisarts nam me niet serieus. Hopelijk mijn nieuwe wel! Super aardige vrouw gelukkig 😊 Ga er trouwens niet heen voor de kinderwens hoor haha! Daarvoor moeten we nog even wachten tot de 12 rondes.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Loop al jaren met de pijn, en mijn vorige huisarts nam me niet serieus. Hop ...
't is al een fijn gevoel dat je weet dat 't een aardige vrouw is. Ga je toch ook al met een ander gevoel heen denk ik. Aah oké! Welke ronde gingen jullie nu in? Ronde 9 toch?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

't is al een fijn gevoel dat je weet dat 't een aardige vrouw is. Ga je toc ...
Ja dat zeker. Ze weet dat ik gestopt ben met de pil vanwege migraine aanvallen dus ze heeft al wel iets aan info. Ja klopt! Had het zo leuk gevonden om met pap zn 50e verjaardag het te kunnen vertellen, maar wie weet kan dat nog! (midden december) 🍀

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja dat zeker. Ze weet dat ik gestopt ben met de pil vanwege migraine aanval ...
Sorry, dit berichtje helemaal gemist! Maar dat zou wel een erg mooi kado zijn voor je vader! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Sorry, dit berichtje helemaal gemist! Maar dat zou wel een erg mooi kado z ...
Geeft helemaal niks! 😘 Jij zit bijna op je NOD nu toch? Nog drie daagjes 🍀

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Geeft helemaal niks! 😘 Jij zit bijna op je NOD nu toch? Nog drie daagjes ...
Jaa ik vermoed nog 3 daagjes tot nod inderdaad! App zegt alleen nod vgende week zaterdag omdat die mijn eisprong later heeft berekend. Ik ga uit van eerste positieve ovulatietest

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Jaa ik vermoed nog 3 daagjes tot nod inderdaad! App zegt alleen nod vgende ...
Ja precies! Volgens mij pakt de app het gemiddelde? (Klopt hier ook nooit haha) Vind je het spannend? 🙊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja precies! Volgens mij pakt de app het gemiddelde? (Klopt hier ook nooit h ...
Jaa rete spannend.....

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Jaa rete spannend.....
Ahhh snap ik meid! 😘 Hoe voel je je verder?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ahhh snap ik meid! 😘 Hoe voel je je verder?
De afgelopen dagen niet zo fijn. Ik voel van alles en daar soms echt niet lekker van! In m'n hoofd voel ik me wel goed! Maar zoo bang dat 't weer niet gaat lukken deze maand en dat voelt dan echt wel even als falen voor mij😔

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

De afgelopen dagen niet zo fijn. Ik voel van alles en daar soms echt niet l ...
Al weet ik dat je niet kunt falen. Maar 't voelt of laat je lichaam je in de steek ofzo....

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

De afgelopen dagen niet zo fijn. Ik voel van alles en daar soms echt niet l ...
Wat balen dat je je zo voelt 😕 Falen is het zeker niet! Snap wel dat het voelt alsof je lichaam je in de steek laat. Een naar gevoel is dat 🥺 Hopelijk kun je het positieve gevoel in je hoofd nog even behouden, maar dat kun jij! 💪🏻🥰

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Al weet ik dat je niet kunt falen. Maar 't voelt of laat je lichaam je in d ...
Al een test gedaan? 😳

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Al een test gedaan? 😳
Neee nog niet getest! Waar ik de vorige maanden enorm testdrang had voel ik dat nu dus helemaal niet... Ik wacht dus nog maar even af

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Neee nog niet getest! Waar ik de vorige maanden enorm testdrang had voel ik ...
Dat hou je goed vol! Ik ga voor je duimen 🍀😘

2 jaar geleden

Nog geen tekenen van een menstruatie. De afgelopen maanden had ik normaal al 2 dagen voordat menstruatie echt doorbrak licht bloederig slijmverlies. Dit tot nu toe ook nog niet gehad. Wel af en toe het gevoel alsof ik het voel lopen zeg maar, dan denk ik, kijk daar gaan we. Eenmaal bij toilet niks te bekennen. Wel echt met vlagen misselijk. Maar misschien misselijkheid door spanning? Ik durf nog niet te testen, echt bang voor een teleurstelling...

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Nog geen tekenen van een menstruatie. De afgelopen maanden had ik normaal a ...
Ah snap heel goed dat je spanning hebt. Het is soms ook doodeng... ! En telkens de teleurstelling hakt erin. Aan de andere kant geeft het je wel de duidelijkheid. Neem vandaag wat rust, misschien voel je je morgen wat rustiger om te testen 😘