1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dat snap ik heel goed en mag dan ook!! Ik hoop t met je mee🤞🏻 Ja het voe ...
Dat is ook goed! Jij bent er ook nog 😘 Enne... het is niet dat een baby morgen bezorgd word ofzo he haha. Tijd genoeg om je er op voor te bereiden als het zover is 😊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik kreeg daar meer krampen van 😳 Omdat je steviger/ meer baarmoederslijmv ...
Hhmm dan denk ik nog even extra na wat ik ga doen...

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dat is ook goed! Jij bent er ook nog 😘 Enne... het is niet dat een baby mo ...
Haha precies 😅😅 Hoe is t met jou?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hhmm dan denk ik nog even extra na wat ik ga doen...
Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat hihi, maar zou er indd even over nadenken.

2 jaar geleden

Ik ben lichamelijk op! Meldt me steeds vaker ziek. De buikpijn en hoofdpijn blijven 24/7. Vanacht helemaal naar geworden van de Naproxen. Helse maagpijn ed. Ben er even helemaal klaarmee 🥺 Maandag tel afspraak met de gyn om mijn twijfels uit te spreken en te vragen of ze me verder willen helpen. Anders naar een ander ziekenhuis.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat hihi, maar zou er indd even ove ...
Ben er toch wel mee begonnen, maar eerst begonnen met 1 capsule slikken in plaats van 2.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik ben lichamelijk op! Meldt me steeds vaker ziek. De buikpijn en hoofdpijn ...
Ach jeetje zeg, wat heb je t pittig 😔 Wat is dit ontzettend naar!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik ben lichamelijk op! Meldt me steeds vaker ziek. De buikpijn en hoofdpijn ...
En toen drukte ik ineens per ongeluk al op verzenden 🙈 Heb je telefonische afspraak met de gyn waar je afgelopen vrijdag bent geweest? Ik hoop dat ze je verder willen helpen. Dit kan toch zo niet oké zijn?!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ben er toch wel mee begonnen, maar eerst begonnen met 1 capsule slikken in ...
Ben benieuwd hoe jouw lichaam erop reageert! Op welke cyclusdag zit je nu? 😊 Gyn was indd dezelfde! Ziet nog steeds geen rede voor verder onderzoek. Zei alleen dat ik wel kon nadenken over een kijkoperatie, maar dat hij dat niet aanraadt. Dus ga weer de huisarts bellen 😒

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ben benieuwd hoe jouw lichaam erop reageert! Op welke cyclusdag zit je nu? ...
Tot nu toe merk ik er niets van. Benieuwd naar m'n volgende menstruatie of ik iets merk of niet! (of liever natuurlijk helemaal niet meer ongesteld worden na deze maand🙈) Ik zit vandaag op dag 10! Vorige maand positieve test op dag 17 dus denk dat ik komende maandag start met insemineren. 🤞🏻 Jeetje, wat een stomme gynaecoloog....... Hopelijk kan de huisarts je verder helpen!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Tot nu toe merk ik er niets van. Benieuwd naar m'n volgende menstruatie of ...
Hihi nee tuurlijk willen we niet ongesteld worden 😏 Dat duurt nog even hihi. Maandag starten lijkt me een goed plan! 🙌🏻 Ik heb geeeen idee van mn cyclus deze maand. Niet mee bezig gehouden, niet aan gedacht. Zag toevallif vandaag dat ik al op dag 19 zit nu 🙈 Gaat snel. Geen ovu testen gebruikt.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hihi nee tuurlijk willen we niet ongesteld worden 😏 Dat duurt nog even hih ...
Misschien ook wel even fijn voor je om er niet zo mee bezig te zijn nu je al wat in deze vervelende tijd zit... Laat de boel maar even de boel. En wie weet! 🍀

2 jaar geleden

Sinds maandag al aan het insemineren omdat vorige maand m'n ovulatie ineens eerder was dan anders. Vandaag eerste positieve ovulatietest in handen! We zijn dus echt weer los! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Sinds maandag al aan het insemineren omdat vorige maand m'n ovulatie ineens ...
Oeh nu begint het écht weer 🤗 Succes én veel plezier! Of vandaag/ morgen geen momentje meer?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Oeh nu begint het écht weer 🤗 Succes én veel plezier! Of vandaag/ morgen g ...
Vandaag nog wel een momentje! Maar begin nu best te twijfelen.. Normaal heb ik super duidelijke positieve testen, gister eind van de middag best veel vruchtbaar slijm en in de loop van vandaag neemt dat alleen maar af. Ben bang dat ik m'n piek gemist heb.... Wat zou jij zeggen als je deze testen ziet? Bovenste is woensdag middelste donderdag en onderste vandaag

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Vandaag nog wel een momentje! Maar begin nu best te twijfelen.. Normaal he ...
Ik zou zeggen vandaag de piek! Maar vind ze sws licht. Gebruik je altijd dit merk?

2 jaar geleden

Ik zit op CD 28 . Zo benieuwd wat er gebeurd komende week!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik zou zeggen vandaag de piek! Maar vind ze sws licht. Gebruik je altijd di ...
Ja ik gebruik altijd dit merk!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik zit op CD 28 . Zo benieuwd wat er gebeurd komende week!
Oeoehe spannend!! 🍀🤎

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja ik gebruik altijd dit merk!
Dan zou ik zeggen vandaag je piek 😊