1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Oeoehe spannend!! 🍀🤎
Jaaa heb echt geen idee hoe dicht ik bij mn NOD zit. Gisteren toevallig een vroege test gedaan maar kwam niks uit.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dan zou ik zeggen vandaag je piek 😊
Normaal zijn dit m'n piek testen🙈 Maar ik denk dat mijn piek tussen gistermiddag en vanochtend heeft gezeten. Of hij komt nog...

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaaa heb echt geen idee hoe dicht ik bij mn NOD zit. Gisteren toevallig een ...
Helemaal spannend als je niet weet wanneer je nod ongeveer is... Lastig dan met onregelmatige cyclus? Hoe voel je je?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Normaal zijn dit m'n piek testen🙈 Maar ik denk dat mijn piek tussen gister ...
Ohh die is indd nog iets donkerder haha! Miss komt hij vandaag

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Helemaal spannend als je niet weet wanneer je nod ongeveer is... Lastig dan ...
Express losgelaten nu. Met mezelf afgesproken voor kerst een testje te doen ivm het eten. Voel me oke. Niet anders dan anders. Krampen heb ik al maanden. Wel enorm moe, dat komt denk ik door de drukte op werk 😆

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohh die is indd nog iets donkerder haha! Miss komt hij vandaag
Helaas vandaag ook niet knal. Heb wel vanaf donderdag elke dag af en toe van die steekjes die ik meestal voel tijdens eisprong, maar net of zit ie eraan te komen maar springt hij nog niet...

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Express losgelaten nu. Met mezelf afgesproken voor kerst een testje te doen ...
Dat is ook wel goed even😘 Ik ben benieuwd!🍀

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Helaas vandaag ook niet knal. Heb wel vanaf donderdag elke dag af en toe va ...
Hij is lichter dan gisteren? Ik heb deze maand mn eisprong niet gevoel! Normaal extreme pijn. Misschien dat jij hem ook niet voelt zoals normaal, maar hij er wel is😊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hij is lichter dan gisteren? Ik heb deze maand mn eisprong niet gevoel! Nor ...
Onderste is vandaag. Wel iets lichter geloof ik! En ja dat kan natuurlijk ook zo zijn! Je gaat er gauw vanuit dat het iedere maand hetzelfde moet zijn omdat dat meestal ook zo is😅🙈

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Onderste is vandaag. Wel iets lichter geloof ik! En ja dat kan natuurlijk o ...
Dan zou ik uitgaan van die van gisteren! 🤗 jaa daar gaan we zeker vanuit, maar elke maand kan anders zijn ben ik al achter 😂

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dan zou ik uitgaan van die van gisteren! 🤗 jaa daar gaan we zeker vanuit, ...
Ja inderdaad, dat doe ik nu eerst ook. En de komende tijd gewoon lichamelijke signalen nog maar even goed in de gaten houden! Haha ja dat blijkt wel weer 🙈Zei gisteren nog tegen m'n donor hoe ingewikkels een vrouwelijk lijf soms kan zijn😅

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja inderdaad, dat doe ik nu eerst ook. En de komende tijd gewoon lichamelij ...
Welke lichamelijke dingen merkte je bij de zwangerschap van je zoontje?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Welke lichamelijke dingen merkte je bij de zwangerschap van je zoontje?
Helemaal niets de eerste 13 weken! Behalve dat ik enorm moe was vanaf week 3/4, maar dat koppelde ik ook aan enorme drukte op het werk.

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Helemaal niets de eerste 13 weken! Behalve dat ik enorm moe was vanaf week ...
Haha eigenlijk waar je het verwacht voel je juist niks 😆 Ik heb ineens een ontploffing van puistjes. Benieuwd waar dat vandaan komt

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha eigenlijk waar je het verwacht voel je juist niks 😆 Ik heb ineens ee ...
Ik heb me de eerste weken ook echt flink onzeker gevoeld! Omdat ik niks merkte, nergens last van had was ik heel erg bang dat het niet goed was met de zwangerschap. Die ontploffing van puistjes is hier momenteel standaard als m'n menstruatie nadert😅🙈 Ik hoop bij jou het tegenovergestelde! 🍀🤞🏻😘

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha eigenlijk waar je het verwacht voel je juist niks 😆 Ik heb ineens ee ...
Zou wel een mooi kerst/nieuw jaars kado zijn🤎

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ik heb me de eerste weken ook echt flink onzeker gevoeld! Omdat ik niks mer ...
Snap ik heel goed. Je verwacht heel wat kwaaltjes of een 'teken'. Gelukkig was het allemaal goed 😊 Hahaha hier ene keer wel andere keer niet. Huid was juist rustig geworden afgelopen maanden. Morgen een masker proberen, f me time 🤣

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Zou wel een mooi kerst/nieuw jaars kado zijn🤎
Oehhh jaaaa precies die dag jouw NOD? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Snap ik heel goed. Je verwacht heel wat kwaaltjes of een 'teken'. Gelukkig ...
Ja precies! En gelukkig wel🥰 Aah heerlijk even die tijd voor jezelf! En ik duim hier voor je hoor😘

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Oehhh jaaaa precies die dag jouw NOD? 🙈
Als ik uitga van de positieve test van gisteren dan zou 31 december mijn nod zijn 🙈