1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Als ik uitga van de positieve test van gisteren dan zou 31 december mijn no ...
Haha mooie datum 😆! Weet niet of ik dat zo leuk zal vinden 😂

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha mooie datum 😆! Weet niet of ik dat zo leuk zal vinden 😂
Hahaha😅😅 Ik drink geen alcohol dus ik hoef me niet in te houden😋

2 jaar geleden

Ik kan toch wel eens wat vaker mijn gevoel volgen. Deze test is van vanochtend!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ik kan toch wel eens wat vaker mijn gevoel volgen. Deze test is van vanocht ...
Haha hij kon nog donkerder 😏

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha hij kon nog donkerder 😏
Hij kon inderdaad nog donkerder 😅

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha hij kon nog donkerder 😏
En hij kan nog donkerder heb ik vandaag gezien🙈

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

En hij kan nog donkerder heb ik vandaag gezien🙈
Whahah meen je niet 😆 Hier wat bruine afscheiding, denk dat ik mijn NOD gevonden heb haha.... vrees ronde 11.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Whahah meen je niet 😆 Hier wat bruine afscheiding, denk dat ik mijn NOD g ...
Aiii😔😔😔

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Aiii😔😔😔
Totaal niet mee bezig geweest deze maand, dus voor nu prima. Gewoon met goede moed naar 2022. Volgende week worden wij geregistreerd partners ❤️ Dus we hebben al iets te vieren hihi.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Totaal niet mee bezig geweest deze maand, dus voor nu prima. Gewoon met goe ...
Dat scheelt dan. Dan hoop ik ontzettend dat 2022 jullie jaar mag worden! Ooh wat een leuk vooruitzicht! Alvast gefeliciteerd 🥰

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dat scheelt dan. Dan hoop ik ontzettend dat 2022 jullie jaar mag worden! O ...
Dankjewel! Het was een mooie ochtend 🥰 Hoe is het met jou? Bijna je NOD toch? Hier ondertussen CD9 van ronde 11. In januari naar het Radboud UMC voor een second opinion van alle pijnklachten.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dankjewel! Het was een mooie ochtend 🥰 Hoe is het met jou? Bijna je NOD to ...
Ik had vanochtend een eerste positieve test in handen! 😍 2 dagen voor nod🤎Hopelijk is dit een blijvertje! Had de hele week al zo'n gevoel. Onwijs gevoelige borsten, geregeld misselijk en zeurderig onderrug en steekjes in mijn buik. Anders dan bij een naderende ongesteldheid. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn? Ga je deze maand weer ovulatietesten gebruiken of niet?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ik had vanochtend een eerste positieve test in handen! 😍 2 dagen voor nod� ...
Oehhhh kijk eens 😍 Voorzichtig gefeliciteerd!! 🤩 Ga je zondag weer testen? Blijft bijzonder wat er allemaal in je lichaam gebeurd zo snel al. Deze maand ga ik ze gebruiken! 😊Heb weer volle klachten. Enorme rugpijn, menstruatiekrampen, opgezwollen, duizelig.... Vind het wel een fijn idee om te weten of ik misschien ongesteld naar het ziekenhuis moet. Precies rond die tijd haha 🥲

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Oehhhh kijk eens 😍 Voorzichtig gefeliciteerd!! 🤩 Ga je zondag weer teste ...
Dankje🥰 Ik weet nog dat ik met mijn eerste vanaf de eerste positieve test een week lang elke dag getest heb🙈 Dus morgen weer testen of me inhouden en gewoon vertrouwen hebben en zo dag weer testen. Ja ik verbaas me er dit keer ook echt over dat ik zoveel voel dit keer. Met mijn eerste echt de eerste 13 weken 0,0 gemerkt. Dus dit is echt even omschakelen🙈 Ooh ik hoop zo dat dit een plakkertje is! 🍀🤎 Wat naar al die klachten zo vroeg in je cyclus al! Maar ik snap dat je dan wilt testen en 't inderdaad fijn is om te weten of je rond die tijd ongesteld moet worden inderdaad

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dankje🥰 Ik weet nog dat ik met mijn eerste vanaf de eerste positieve test ...
Ach lekker doen meid! 🤗 Zolang je er niet onzeker van word als hij morgen misschien nog net zo donker is haha 🙈 Lijkt me even super wennen deze symptomen maar een goed teken! Er gebeurd iets in je lichaam 😍 De klachten zijn er elke dag. Vanaf de ene menstruatie tot de andere. Slurpt enorm veel energie. Maar je leert er langzaam mee omgaan 🥲

2 jaar geleden

Dit duurt nog wel even 🙈

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ach lekker doen meid! 🤗 Zolang je er niet onzeker van word als hij morgen ...
Denk niet dat ik er onzeker van ga worden. Een streep is een streep en dat geeft me alleen maar meer bevestiging denk ik🥰 Ik kan het nu nog echt niet geloven en denk dat ik het me allemaal verbeeld of dat de streep niet correct is. Tsjaa that's me, zo ging ik ook bij de eerste zwangerschap🙈 Maar het streepje is echt roze.. En ja, je merkt inderdaad dat er jets gebeurt in je lijf. Jeetje dat lijkt me echt slopend zeg! Ondanks dat je er mee leert omgaan leef je wel elke dag met die pijnen en dat is geen pretje....

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dit duurt nog wel even 🙈
😅🙈 Het kan soms snel gaan!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Denk niet dat ik er onzeker van ga worden. Een streep is een streep en dat ...
Enenen hihi? 🙈 De beste wensen voor 2022 🍀🤗

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

😅🙈 Het kan soms snel gaan!
Ik hoop het! Cyclussen worden gemiddeld steeds langer zie ik. Zit nu op 32 dagen. Vandaag cd11.