1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Enenen hihi? 🙈 De beste wensen voor 2022 🍀🤗
De allerbeste wensen voor 2022!hopelijk mag jullie wens in 2022 ook uitkomen🍀🤎 Dit is de test van vanmorgen! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik hoop het! Cyclussen worden gemiddeld steeds langer zie ik. Zit nu op 32 ...
Vervelend dat ze steeds langer worden zeg! Mijn cyclus is 33 dagen maar dit is bij mij altijd zo. Meestal rond dag 19-20 positieve ovulatietest

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

De allerbeste wensen voor 2022!hopelijk mag jullie wens in 2022 ook uitkome ...
Ik vind hem rozer dan gisteren 😊! De kans dat het lukt word steeds groter nu we al een tijd bezig zijn! Daar haal ik de positiviteit vandaan 🥰 33 is netjes! Helemaal als hij stabiel is 😊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik vind hem rozer dan gisteren 😊! De kans dat het lukt word steeds grote ...
🥰 Ja dat is waar! Fijn dat je daar je positiviteit wel uit kan halen!

2 jaar geleden

Hier loopt de test langzaam aan op🥰

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hier loopt de test langzaam aan op🥰
Jaaaa inderdaad ❤️ Je NOD voorbij nu?? Hier blijven de ovulatietesten super licht nog. Dat word langer dan 30 dagen. In ieder geval niet ongesteld tijdens de onderzoeken in het ziekenhuis 😆

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaaaa inderdaad ❤️ Je NOD voorbij nu?? Hier blijven de ovulatietesten supe ...
Gisteren was mijn nod 🥰 Dat is een ma ge dit x! Maar niet ongesteld tijdens onderzoeken zou mij ook wel weer een fijn gevoel geven🙈

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Gisteren was mijn nod 🥰 Dat is een ma ge dit x! Maar niet ongesteld tijde ...
Dan super gefeliciteerd! 🥳❤️ Heb je de verloskundige al gebeld? Hahah ja ik heb geen probleem met de onderzoeken verder. Ze zien het elke dag 😂

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dan super gefeliciteerd! 🥳❤️ Heb je de verloskundige al gebeld? Hahah ja ...
Dankjewel! 🥰 Jaa, ik heb me gisteren aangemeld via de site en verwacht deze week telefoon! Dit zijn de testen van vandaag🤎 Klopt is ook zo! Ik heb ook nooit problemen met zulke dingen. Maar hoor ook hele andere verhalen.

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dankjewel! 🥰 Jaa, ik heb me gisteren aangemeld via de site en verwacht dez ...
Zo leuk om te zien dit 😍 Hoe voel je je verder?

2 jaar geleden

Deze kan ik amper zien. Moet er echt een lamp op schijnen 🥲 Toch gek dat hij zolang wegblijft. Op zijn vroegst dus een cyclus van 33 dit keer. Als hij morgen ineens positief zou zijn. Maar lijkt me sterk 😆

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Zo leuk om te zien dit 😍 Hoe voel je je verder?
Best wel beroerd😱 Tijdens m'n eerste zwangerschap eigenlijk nooit ergens last van gehad en nu zoooo moe en hele dagen kots misselijk. Vandaag echt een paar keer boven de wc gehangen. Vanmiddag zelfs, tegelijk met zoonlief, een middagdutje gedaan. Verder heb ik al enorm last van nesteldrang. Alles moet schoon 😱 Alles wordt geverfd en netjes gemaakt 🙈Merk wel dat m'n buik snel gaat. Flinke bandenpijn al en vaak een trekkend gevoel als ik iets teveel heb gedaan. Gisteren heeft de verloskundige gebeld. 1 februari eerste echo. Alleen, wat zou jij doen? Ik heb vorige week een nieuwe baan aangenomen. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Hier start ik 1 februari en zal daarvoor dus contract tekenen. Maar nu moet ik straks al in mijn eerste werkweken gaan vertellen dat ik zwanger ben😳 Zou je het tijdens contract tekenen al vertellen terwijl je nog geen eerste echo hebt gehad en dus geen idee hebt hoe het ervoor staat? Of gewoon in ieder geval tot de 12 weken wachten? Ik neig meer naar het laatste...

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Deze kan ik amper zien. Moet er echt een lamp op schijnen 🥲 Toch gek dat h ...
Ooh die is wel erg licht?? 😱 Ik zie hem praktisch niet.. Iets van een schaduw zie ik... Hoeveelste dag ben je nu? Ik gok dat je deze maand rond zelfde tijd als mij eisprong hebt. (hoop ik voor je) dag 20-21

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Best wel beroerd😱 Tijdens m'n eerste zwangerschap eigenlijk nooit ergens l ...
Haha ohoh 🙊 Wie weet zijn het er twee 😂😂 Even rustig aan komende dagen. Hopelijk voel je je snel iets beter. Heb je tabletjes tegen misselijkheid van de huisarts? Ik zou wachten tot de 12 weken. Tenzij je je zo beroerd voelt dat je niet kan werken natuurlijk. Je bent niet verplicht het te zeggen ☺️ En ik zou op dat moment niet afgewezen willen worden 'omdat ik zwanger ben'. Wat voor een contract krijg je?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ooh die is wel erg licht?? 😱 Ik zie hem praktisch niet.. Iets van een scha ...
Ik zie ook amper wat 🥲 Nu al een rare maand. Ik zit op dag 15 nu. Als ik de langste cyclus van een jaar pak, was die eisprong op dag 20. In augustus was dat.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha ohoh 🙊 Wie weet zijn het er twee 😂😂 Even rustig aan komende dagen. ...
Hahaha hou maar op! Is al meerdere keren door m'n hoofd gegaan🙈 Ja ga ik doen, even pas op de plaats. Nee nog geen tabletjes. Wil ik liver nog niet aan beginnen. Dus even afwachten hoe dit gaat uitpakken en hoop dat het straks even iets rustiger wordt. Ja ook he9! Dan ga ik dat ook echt doen! Precies, dat ging ook door m'n hoofd. Op dat moment nog afgewezen worden wil ik niet.. Maar soms is eerlijkheid ook belangrijk... Ik krijg een vast contract voor 26 uur per week.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik zie ook amper wat 🥲 Nu al een rare maand. Ik zit op dag 15 nu. Als ik d ...
Hoop binnen nu en een week dan positieve test! 😘

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hahaha hou maar op! Is al meerdere keren door m'n hoofd gegaan🙈 Ja ga ik d ...
Een vast contract is fijn! Dan zou ik zéker even wachten met vertellen tot na het tekenen 😊 Dan weet je zeker dat ze je niet meer afwijzen.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Een vast contract is fijn! Dan zou ik zéker even wachten met vertellen tot ...
🥰

2 jaar geleden

Vind hem ietsjes donkerder dan gisteren. Normaal enorm veel pijn als mijn eisprong eraan komt. Nu voel ik me prima.