1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wat fijn dat het beter ging vandaag! In de nacht is het wel fijn inderdaad, ...
Voor een rustige nacht inderdaad wel even erg fijn. Begint nu namelijk echt wel weer vervelend te worden. Ja klopt, dan zouden we, als alles goed is gegaan, echt al een klein beebje met kloppend hartje moeten zien😍 Ooh ik snap die test drang! Hoe voel je je? Ga je morgen testen of wacht je af?? Dat was vorige week inderdaad wel erg vroeg om al iets te kunnen verklappen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Voor een rustige nacht inderdaad wel even erg fijn. Begint nu namelijk echt ...
Dan zeker eentje nemen hoor! Niet onnodig jezelf enorm beroerd voelen. Ik voel me verschrikkelijk. Mega krampen gehad de hele week na het onderzoek en de echo, hoofdpijn, moe.... dus werkelijk geen idee hoe het daarmee gesteld is 🙊😣

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dan zeker eentje nemen hoor! Niet onnodig jezelf enorm beroerd voelen. Ik ...
Ik wacht tot dinsdag of woensdag. Nu ik zo dicht bij mn NOD ben kunnen die dagen ook nog wel wachten 🙈

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dan zeker eentje nemen hoor! Niet onnodig jezelf enorm beroerd voelen. Ik ...
Hij zit erin samen met een Paracetamol dus kan het maar vast in gaan werken. Aah bah, echt even wat ellendig dus ook🥴 Hopelijk knapt dat ook snel weer wat voor je op. Maar spannend nu dan ook!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik wacht tot dinsdag of woensdag. Nu ik zo dicht bij mn NOD ben kunnen die ...
Ooeeh dat vind ik knap!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ooeeh dat vind ik knap!
Denk dat ik het volhoud omdat er gezegd is dat het lastiger zal zijn en ze ons doorsturen. Je geeft het een beetje 'af' aan iemand anders. Soort van rust?! Geen idee.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Denk dat ik het volhoud omdat er gezegd is dat het lastiger zal zijn en ze ...
Ja dat gevoel snap ik dan ook wel weer😘

2 jaar geleden

Probeer mezelf misschien rustig te houden door het weg te stoppen om de teleurstelling niet te voelen, ben er nog niet over uit hoe ik me nu echt voel 😅

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Probeer mezelf misschien rustig te houden door het weg te stoppen om de tel ...
Haha. Ach, gewoon lekker laten gebeuren allemaal. En jezelf zo opstellen is misschien ook alleen maar goed! Geen verwachtingen en maar zien hoe het komt allemaal. Soms kan het ook heel goed zijn om dat stukje juist los te laten.

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Haha. Ach, gewoon lekker laten gebeuren allemaal. En jezelf zo opstellen is ...
Vanmorgen het ziekenhuis gebeld of ze een indicatie kunnen geven vd wachttijd. Een JAAR voordat de intake plaatsvindt 😮 Ik heb besloten om eerst een kijkoperatie te doen.. in de hoop dat het daarna op de natuurlijke manier mag lukken.

2 jaar geleden

Morgen 1 dag overtijd 😳 ...

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Vanmorgen het ziekenhuis gebeld of ze een indicatie kunnen geven vd wachtti ...
Een jaar?!?!? 😱 Nondeju, wat een wachttijd.... Daar schrik ik van😳 Een kijkoperatie kan sneller plaatsvinden?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Morgen 1 dag overtijd 😳 ...
Whuuut, ook dat nog😱 Jeetje wat een maand🍀

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Een jaar?!?!? 😱 Nondeju, wat een wachttijd.... Daar schrik ik van😳 Een k ...
Jaaa echt erg die wachttijd 😔 Ze zijn nu met patienten bezig uit 2020 nog 🙊 Ik hoop het! Heb een bericht gestuurd naar de gynaecoloog met de vraag op welk termijn dat ongeveer zou kunnen 🙂

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Whuuut, ook dat nog😱 Jeetje wat een maand🍀
Haha echt he 😂 Hele maand enorme krampen gehad, en nu ik ongesteld moest worden vandaag nergens last van. Echt mindfuck.... 🤨

2 jaar geleden

Ik hoop het ook voor je😘

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha echt he 😂 Hele maand enorme krampen gehad, en nu ik ongesteld moest w ...
Jeetje hoe bizar! 🥴🙈 Hoe lang probeer je het 'aan te kijken'?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Jeetje hoe bizar! 🥴🙈 Hoe lang probeer je het 'aan te kijken'?
Gisteren toevallig een normale test gedaan. Heb niet echt tekenen van een menstruatie. Normaal wel een aantal dagen lichtbruine afscheiding. Test was omo wit... dus zal komende dagen wel ergens doorbreken? 🧐 En anders donderdag een testje 🙌🏻

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Gisteren toevallig een normale test gedaan. Heb niet echt tekenen van een m ...
Spannende dagen dus! Afwachten.. Zo vreemd dat je klachten de ene maand zo verschillend kunnen zijn hé?! Mijn menstruatie begon ook elke maand zo'n 2-3 dagen eerder met bruinige afscheiding en daarna brak het altijd echt door. Maar afgelopen maand dus ook helemaal niet gehad en dat bleek hier wel zwanger... Ben benieuwd wanneer je menstrustie nu doorbreekt, of niet! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Spannende dagen dus! Afwachten.. Zo vreemd dat je klachten de ene maand zo ...
Ja super gek dat dat zo elke maand anders kan zijn! Nog steeds 0,0 krampen, wel f fijn na maandenlang pijn. Vanmorgen beetje lichtroze met afvegen, maar zonder krampen echt geen menstruatie bij mij hoor haha. Oehhh dus je wist het eigenlijk al van te voren 😏