1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja super gek dat dat zo elke maand anders kan zijn! Nog steeds 0,0 krampe ...
Hhm benieuwd hoe de rest van je dag verloopt. Misschien dit x toch op deze manier begin van je menstrustie? Nouu, dat had gekund maar eigenlijk was het alsnog een complete verassing! Ik teste 2 dagen voor nod, dus eigenlijk op de dag dat bruinige afscheiding normaal begint. Maar alles in mijn lijf zei en voelde aan als een naderende menstrustie. De streep die verscheen op de test was dus wel echt een verassing en enorm gehuild op dat moment

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hhm benieuwd hoe de rest van je dag verloopt. Misschien dit x toch op deze ...
Aaahh is toch super zon verrassing 😍 En eigenlijk wel een beetje logisch dat het aanvoelt als een komende menstruatie. Er gebeurd nogal wat in je lichaam 🙊 Ik heb vandaag op mn NOD negatief getest met een vroege sentitest! Kon het toch niet laten vanmorgen. Dus wij gaan door naar de volgende ronde. Ga proberen via de huisarts vast een onderzoek voor mn man aan te vragen. Zonde om 2 jaar zoveel moeite te doen als hij misschien wel onvruchtbaar is... Wel enorm jammer dat ze alleen naar de leeftijd vd vrouw kijken. Manlief is alweer 40 binnenkort. Je wilt niet nog jaren bezig zijn 😔

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Aaahh is toch super zon verrassing 😍 En eigenlijk wel een beetje logisch d ...
Haha ja klopt🙈 Is je menstrustie inmiddels ook al doorgebroken? Goed van je om dat onderzoek alvast aan te vragen, alles wat je kunt doen alvast is mooi meegenomen en scheelt je straks weer tijd! Ja snap ik, heb ik ook altijd vreemd gevonden dat ze alleen naar de leeftijd van de vrouw kijken.... Je wilt inderdaad niet nog jaren zo bezig zijn

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Haha ja klopt🙈 Is je menstrustie inmiddels ook al doorgebroken? Goed van ...
Ja vanmiddag! Maar 1x lichtbruin verlies gehad. Daarna enorme krampen tot nu nog. Amper kunnen lopen 😔 met een verwarmde sjaal op de verwarming steeds tegen mn onderbuik gezeten op werk 🙈 Nu met een warme extra deken in bed.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja vanmiddag! Maar 1x lichtbruin verlies gehad. Daarna enorme krampen tot n ...
😔😔 Hopelijk zijn die enorme krampen wat verminderd?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

😔😔 Hopelijk zijn die enorme krampen wat verminderd?
Nu helemaal weg 🙌🏻 Maar tm vanmorgen flinke naproxens en maagbeschermers ingenomen. Alleen nog bekkenbodempijn. En dan even paar dagen rust voordat de opbouw vd pijn begint voor de eisprong 🤗 Na de menstruatie zijn de enige dagen dat het lichamelijk goed gaat, dus ga er gebruik van maken. Veel opruimen, dingen doen, sporten! Hoe is het met jou?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Nu helemaal weg 🙌🏻 Maar tm vanmorgen flinke naproxens en maagbeschermers ...
Fijn dat het nu even weg is en je een paar goede dagen tegemoet gaat! Even turbo on dus voordat de pijn weer terug komt! Hier opzich wel goed! Medicatie deed erg goed zijn werk dus dat was super fijn! De medicatie is nu helaas op en begin me gelijk alweer ellendiger te voelen. Weekend maar even aankijken en anders maandag dde huisarts maar bellen voor een eventueel herhaal recept.

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Fijn dat het nu even weg is en je een paar goede dagen tegemoet gaat! Even ...
Die turbo zat er f in, voor 2 dagen 😂 Krampen beginnen weer, misschien een korte cyclus dit keer. Heb bericht van het ziekenhuis! 3 nieuwe afspraken... 1 bij mn eigen gynaecoloog. 2 bij fertiliteit. Spannend.. en eng 🥺

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Fijn dat het nu even weg is en je een paar goede dagen tegemoet gaat! Even ...
Fijn dat de medicatie iets doet! Heb je al nieuwe gevraagd bij de huisarts 😊 Misschien niet elke dag nodig maar mocht het nodig zijn heb je het in ieder geval in huis. Morgen echo toch? 😳

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Die turbo zat er f in, voor 2 dagen 😂 Krampen beginnen weer, misschien een ...
Ga je ovulatietesten ook weer gebruiken deze ronde? Jeetje, dat gaat dan toch ineens snel. 3 afspraken! Snap dat je 't spannend vindt!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Fijn dat de medicatie iets doet! Heb je al nieuwe gevraagd bij de huisarts ...
Nee, nog geen nieuwe gevraagd. Gisteren en vandaag ging het redelijk goed. Vanavond alleen weer even slecht. Morgen maar weer kijken en eventueel overleggen met de verloskundige. Jaa das wel een goeie! Mocht het nodig zijn dat ik het indderdaad in huis heb! Jaa morgen echo!! 😍😍 10.15 is het zover 🤎

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Fijn dat de medicatie iets doet! Heb je al nieuwe gevraagd bij de huisarts ...
Moet van de verloskundige weer terug aan de medicatie. Vannacht en vanochtend alles er weer uit gekomen🥴 Kan ik vanmiddag gelijk ophalen gelukkig! Maaaar.... Vanochtend wel een super goede echo gehad! Sterk kloppend hartje en de kleine zagen we zelfs al bewegen wat uitzonderlijk is bij dit termijn😍

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Moet van de verloskundige weer terug aan de medicatie. Vannacht en vanochte ...
Aaahh kijk dan 😍 Echt al bijna een volledig mensje. Fijn dat het er zo goed uitziet ! 🤗🤗 En goed dat je de medicatie weer gaat gebruiken. Je hebt er niks aan als je straks uitgedroogd in het ziekenhuis ligt. Ze zouden het niet voorschrijven als het slecht is voor de baby 🙃

2 jaar geleden

Ik twijfel wanneer ik begin met ovu testen. Vanaf gisteren alweer krampen 🧐

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Aaahh kijk dan 😍 Echt al bijna een volledig mensje. Fijn dat het er zo goe ...
Jaa echt bijna een volledig mini mensje 🤎 Zo blij dst alles er zo goed uit zag😍 Over 2 weken mag ik weer☺️ Klopt, als het slecht voor de baby was zouden ze het niet voorschrijven dus ik ben ook weer echt blij met de medicatie!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik twijfel wanneer ik begin met ovu testen. Vanaf gisteren alweer krampen � ...
Ooh dat is wel vroeg!

2 jaar geleden

Hoe is het met je???

2 jaar geleden

Het gaat redelijk. Probeer met alle pijn om te gaan, is echt even zoeken hoe ik de dag door kom zonder enorme pijn 😟 3 maart intake met mijn man voor de kinderwens. Mocht er nog meer aan de hand zijn, mag ik op de spoedlijst voor een operatie. En anders gaan we zsm het traject in! Ze verwachten dat de pijn afneemt met een zwangerschap. Hoe is het bij jou? Weet je zoontje al van de zwangerschap? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Het gaat redelijk. Probeer met alle pijn om te gaan, is echt even zoeken ho ...
Aah wat naar van die pijn zeg! Maat wat fijn dat er zo snel gehandeld gaat worden wat betreft jullie kinderwens! Dat wordt dus geen maaaaanden op dde wachtlijst! Ik duim voor jullie🤞🏻 Hier wel goed! (met medicatie, zonder is echt nog niet te doen) gisteravond alweer overgegeven... Maar aj, mijn zoontje weet zeker van de zwangerschap, maar hij is 1,5 dus echt snappen doet ie het natuurlijk nog niet. Maar probeer hem wel zoveel mogelijk duidelijk te maken. Ik heb een app op mijn telefoon waarbij je kunt zien hoe de baby er in de buik oer week uit ziet zeg maar. Vanochtendiet ik hê die zien en zei: dit is je broertje of zusje schat! En hij gaf de baby 2x een hele dikke kus 🥰

2 jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad en alles ziet er super uit😍