1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Aah wat naar van die pijn zeg! Maat wat fijn dat er zo snel gehandeld gaat ...
Pff nee gelukkig niet! Dan had ik ook echt wel eerst een operatie gedaan. Het is sowieso de vraag of we eerst gaan opereren ofniet. Mocht er nóg meer uit de intake onderzoeken komen en IVF de enige optie is, gaan we eerst een spoedoperatie doen (binnen 3 maanden) Hopelijk lukt het dan met IUI of op de natuurlijke manier. Goed dat de medicatie zo zijn werk doet! Hopelijk ga je je binnenkort beter voelen. Je bent nu 10/11 weken? Haha aahh hij heeft het wel door dus. En nu al lief voor zijn broertje of zusje 😍

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Vandaag de termijnecho gehad en alles ziet er super uit😍
Wat leuk om te zien 😍 Mooie beelden hebben ze kunnen maken. Ik zie ze niet altijd zo scherp voorbij komen haha! Ik vind het echt een jongetjes hoofd hebben, maar dat veranderd natuurlijk nog ,wat denk jij? 😏

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Pff nee gelukkig niet! Dan had ik ook echt wel eerst een operatie gedaan. H ...
Benieuwd naar jullie uitkomst. Wat een verhaal zeg! Wanneer heb je je eerste afspraak staan? Klopt, vandaag 10+4 weken🤎 Naast de misselijkheid vandaag ook positief getest op corona dus kan er ook nog wel bij😭 Voel me flink klote nu.... Ja hij is nu al super lief voor z'n broertje of zusje 🥰 Elke dag laat ik hem de baby even zien en kusje geven. Gewoon ook echt om hem al te laten wennen aan de baby

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wat leuk om te zien 😍 Mooie beelden hebben ze kunnen maken. Ik zie ze niet ...
Jaa echt mooie beelden! Ze hebben erg goed echo apparaat bij ons. Zit inderdaad zoveel verschil in foto/kwaliteit. Blij met deze foto's 🥰 Haha echt?? 😅😅 Ik heb altijd gezegd dat ik een jongens mama ben/word, maar ik weet het echt niet. Had met de eerste echt geeen voorgevoel en dit keer ook helemaal niet. Ben dus enorm benieuwd 🤎

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Benieuwd naar jullie uitkomst. Wat een verhaal zeg! Wanneer heb je je eerst ...
Ohhh gatverdamme dat er ook nog even bij! Enig idee hoe je eraan komt? 🥺 Wij mogen 3 maart naar het ziekenhuis.

2 jaar geleden

Ik denk dat mijn NOD aankomende woensdag is 🙈 Weet het niet 100% zeker. Niet dat wij veel seks hebben gehad afgelopen 4 weken.... (3x), maar je weet maar nooit 😝

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh gatverdamme dat er ook nog even bij! Enig idee hoe je eraan komt? 🥺 ...
Jaa, de 1 na de andere collega op het werk raakte positief, m'n zus was positief de gastouder van m'n zoontje was positief.. Teveel positieven om me heen dus. Konden er dit keer gewoon niet onderuit komen... Ooh dst schiet al op! Laat je weten hoe 't was?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik denk dat mijn NOD aankomende woensdag is 🙈 Weet het niet 100% zeker. Ni ...
Je weet maar nooit inderdaad 😉 Soms kunnen juist zulke maandjes raak zijn! Hoe voel je je anders?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Jaa, de 1 na de andere collega op het werk raakte positief, m'n zus was pos ...
Dan kom je er zeker niet meer onderuit! Voel je je al wat beter? Ja tuurlijk! Volgende week is het al zover. Spannend wat ze allemaal gaan onderzoeken, hopelijk krijgen we ook al veel informatie. Ik heb de laatste dagen weinig buikkrampen... kan toeval zijn, maar voelt even gek. Rugpijn is er nog wel. Dus ik voel me zeker anders, maar of dat positief is geen idee. Misschien wel stilte voor de storm 😂

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dan kom je er zeker niet meer onderuit! Voel je je al wat beter? Ja tuurli ...
Ik ben sinds vandaag eindelijk weer wat beter! Misselijkheid is ineens ook beter en de mze week nog maar 1x medicatie hoeven te nemen! 😍Zou het omslagpunt dan eindelijk komen? Ja zou fijn zijn om wat meer informatie over alles te krijgen. Hoop met je mee! 🍀 Ben je inmiddels al ongesteld geworden?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ik ben sinds vandaag eindelijk weer wat beter! Misselijkheid is ineens ook ...
Ohhh wat fijn zeg! Ik hoop echt voor je dat dit het omslagpunt is 🤩 Die kans zit er zeker in toch? Bijna over je hcg piek heen. Nee nog niet. Al 2 dagen afscheiding, lichte krampjes. Misschien vanacht of morgen!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh wat fijn zeg! Ik hoop echt voor je dat dit het omslagpunt is 🤩 Die ka ...
Ja die kans zit er zeker in. Meestal vanaf 13 weken is je lichaam meer gewend aan het hoge hcg level en je piek is rond de 10 weken, het zou dus goed kunnen dat mijn lijf het eindelijk accepteert! Nog even afwachten dus,, maar zal niet lang meer duren

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja die kans zit er zeker in. Meestal vanaf 13 weken is je lichaam meer gewe ...
Heeft zeker niet lang geduurd, na een helse nacht gaat het nu door. Pff wát een pijn aan de onderrug zeg!! Zoveel dat ik de buikpijn eigenlijk wel mee vind vallen 🤨🥲 Benieuwd of de pijnstillers ook iets voor de onderrug doen. Voor de buik werken ze gelukkig wel iets.

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Vandaag de termijnecho gehad en alles ziet er super uit😍
Heb jullie weer teruggevonden🤗 En wat zie ik je bent zwanger, wauw gefeliciteeeeeeeerd🥳 hoe voel je je??

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Heb jullie weer teruggevonden🤗 En wat zie ik je bent zwanger, wauw gefelic ...
Wat leuk dat je terugbent! 🤗

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Heeft zeker niet lang geduurd, na een helse nacht gaat het nu door. Pff wát ...
Aah bah. Neee! Wat super vervelend dat je weer zoveel last hebt😔 Hopelijk helpt de pijnstiller je😘

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Heb jullie weer teruggevonden🤗 En wat zie ik je bent zwanger, wauw gefelic ...
Wat leuk dat je terug bent! Jaaaa, dankjewel🥰 Ik heb me vanaf week 3 onwijs beroerd gevoeld. 24/7 misselijk en veel overgeven. Vanaf week 6 medicatie wat wat verlichting gaf. In ieder geval minder overgeven dan dat ik daarvoor deed. Nu sinds deze week nog geen medicatie nodig gehad en voel me eindelijk weer wat fitter, dus dat is onwijs fijn🤎 Hoe is 't met jou?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat leuk dat je terug bent! Jaaaa, dankjewel🥰 Ik heb me vanaf week 3 onwi ...
Ohh ja die misselijkheid ken ik, heb ik ook gehad moest zeggen dat de medicatie bij mij wel hielp! Nu kwa zwangerschap gaat het goed ben nu bijna 27 weken zwanger! Heb helaas corona te pakken, daar voel ik me wel goed belabberd door… Waneer ben je uitgerekend?

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ohh ja die misselijkheid ken ik, heb ik ook gehad moest zeggen dat de medic ...
27 weken alweer, dat schiet op! Ik heb net corona achter de rug. Ben je flink ziek of valt het mee? Ik ben 10 september uitgerekend

2 jaar geleden

Blehh dames ben zo zenuwachtig voor de intake morgen 🥲