1004 Reacties

vor 2 Jahren

Ik heb iets frustrerends! Dag 21 en nog geen piek gehad 😔 De gynaecoloog wil de cyclussen onder de 35, maar dat komt steeds minder vaak voor. Het gemiddelde loopt rustig op naar 33.

vor 2 Jahren

Reactie op rgerri

Super fijn dat je baan tot nu toe goed bevalt! Hoe reageerde ze op de zwang ...
Sorry voor mijn late reactie. 😱 Ik heb nooit melding ehad van een nieuw bericht en daardoor helemaal gemist..... 😑 Ze reageerde eigenijk heel positief op de zwangerschap! Ze zei ook heel eerlijk, wat je privé doet hebben wij niets mee te maken, wanneer je zwanger wordt beslis je zelf en mogen wij als werkgever niet over oordelen... Wel gaf ze aan te hopen dat ik niet snel in de ziektewet raakte en zo lang mogelijk normaal door kon aangezien er een jaar geleden ditzelfde gebeurde met een andere collega maar zij met 14 weken al in de ziektewet belandde.. Ik gaf natuurlijk aan dat ik ook hoop zo lang mogelijk door te kunnen maar dat ik dat niet kan garanderen aangezien ik niet in de toekomst kan kijken hoe de zwangerschap gaat verlopen... Ja ik hoop het ook! Zoals het nu gaat is echt niet fijn😔 Arme schat🤎

vor 2 Jahren

Reactie op rgerri

Ik heb iets frustrerends! Dag 21 en nog geen piek gehad 😔 De gynaecoloog w ...
Aaah shit!! Dat lijkt me zeker frustrerend! Al was deze lengte voor mij heel normaal.... Inmiddels een paar dagen verder, hoe is 't nu? Al een piek gevonden afgelopen dagen? 😘

vor 2 Jahren

Reactie op BAMMAM

Sorry voor mijn late reactie. 😱 Ik heb nooit melding ehad van een nieuw be ...
Haha stop met verontschuldigen joh 😜 Nergens voor nodig. Super fijn dat je nieuwe werkgever zo positief reageert. Dan hoef je je daar geen zorgen meer om te maken. Hopelijk is het voorlopig nog goed vol te houden 😊 Goed dat je gezegt hebt dat dat ook jouw doel is! Zo merken ze dat je zeker de motivatie hebt om door te gaan. Voel je je beter nu de eerste maanden voorbij zijn? 😄

vor 2 Jahren

Reactie op BAMMAM

Aaah shit!! Dat lijkt me zeker frustrerend! Al was deze lengte voor mij hee ...
Wat was jouw gemiddelde lengte? De gynaecoloog zei dat de kans op een goede eisprong bij een cyclus boven de 35 kleiner is. Deze eicellen zijn vaak onderontwikkeld, of springen helemaal niet. Dan krijg je een soort 'ophoping' (PCOS) Ik heb mijn piek gevonden op dag 24, dat word een cyclus van 39/40 dagen. Mijn NOD is 4 april 😏 Dinsdag gebeld met het ziekenhuis. Ze willen nu toch eerst opereren, omdat er steeds meer dingen bijkomen. Begin april naar de anesthesist... operatie volgt dan binnen 3 maanden. VInd het enorm spannend! 😕 Ze gaan een HSG onderzoek doen/ eileiders doorspoelen, een baarmoederfoto maken, en de endometriose bekijken en eventueel behandelen. Hopelijk valt het herstel daarna mee 😅

vor 2 Jahren

Reactie op rgerri

Haha stop met verontschuldigen joh 😜 Nergens voor nodig. Super fijn dat ...
Haha🙈🙈 Ik voel me gelukkig een stuk beter dan de eerste maanden! Hoef geen medicatie meer te nemen en spuug lang zoveel niet als de eerste maanden, maar helaas blijft het overgeven af en toe wel😔 Vanochtend ook, uit het niets hang ik boven de wc😅🥴

vor 2 Jahren

Reactie op rgerri

Wat was jouw gemiddelde lengte? De gynaecoloog zei dat de kans op een goed ...
Voordat ik zwanger werd van de eerste was mijn cyclus tussen de 35-38 dagen. Nu met de tweede schommelde dit tussen de 33-35. Dat zijn wel lange cyclussen hé 😔 Jeetje, dat is nogal wat en snap dat je dat spannend vindt! Maar hopelijk mag het je wel helpen! En kun je dan weer vooruit kijken😘

vor 2 Jahren

Reactie op BAMMAM

Haha🙈🙈 Ik voel me gelukkig een stuk beter dan de eerste maanden! Hoef ge ...
Ohh wat fijn! Dan kun je iéts meer genieten, en hopen dat het snel helemaal wegtrekt 🥰

vor 2 Jahren

Reactie op BAMMAM

Voordat ik zwanger werd van de eerste was mijn cyclus tussen de 35-38 dagen ...
Dat is mooi stabiel hoor! 😊 Gelukkig niet allemaal lang, maar schommelt nog tussen 25-39 🙁 Nu op 6 dpo!

vor 2 Jahren

Reactie op rgerri

Dat is mooi stabiel hoor! 😊 Gelukkig niet allemaal lang, maar schommelt ...
Wel een rote schommeling bij jou natuurlijk! Ik duim elke maand weer voor je en hoop snel duidelijkheid in het ziekenhuis hoe en wanneer verder!

vor 2 Jahren

Reactie op BAMMAM

Wel een rote schommeling bij jou natuurlijk! Ik duim elke maand weer voor j ...
Nou nou eindelijk is deze cyclus achter de rug! 41 dagen 🥲 Vanaf nu mogen we geen onbeschermde seks meer hebben ivm de operatie, voelt enorm dubbel maar wel beter zo, na de operatie met goede moed verder. Even een pauze van 2 maanden dus. Hoe gaat het met jullie allebei? 😊

vor 2 Jahren

Reactie op rgerri

Nou nou eindelijk is deze cyclus achter de rug! 41 dagen 🥲 Vanaf nu mogen ...
Jeetje, 41 dagen! Blij dat die geweest is! Snap je dubbele gevoel. Je wilt zo graag een kindje en dan moet je het voor 2 maanden stop zetten. Maar ook dit is voor een goed doel natuurlijk. De operatie zal binnen nu en 2 maanden plaatsvinden dan? Hier gaat 't z'n gangetje! Zoontje krijgt nu voor 3 maanden antibiotica om te zien of hij hierdoor eindelijk tijd krijgt om op te knappen? Ik hoop het. Ikzelf heb vorige week nog op de spoed eisende hulp gelegen met grote verdenking op een longembolie.. Heftig hoor. Afgelopen vrijdag weer een enorm slechte dag gehad en sinds vrijdag op atefdag nacht alleen maar aan het overgeven en in de diarree. Niks blijft er in. Elke druppel komt er gelijk uit. Inmiddels 5 kilo afgevallen. Sinds vanavond lijkt het weer iets rustiger te worden dus hoop dat dit doorzet nu. Morgen even bellen met de verloskundige over wat verstandig is met werk. Mijn hoofd pushed me enorm, werd dit weekend ook door haar verplicht ondanks net seh bezoekje, dus ik zaterdag keurig op m'n werk verschenen waar ik 4x heb overgegeven en collega's me naar huis hebben gestuurd. Als ik zo door ga met hoe mijn gezondheid momenteel is ben ik bang dat dit straks helemaal verkeerd gaat.

vor einem Jahr

Hoe is het met iedereen? Ik ben een beetje afwezig geweest ivm de operatie! Nu weer alles aan het opbouwen 😊

vor einem Jahr

Reactie op BAMMAM

Jeetje, 41 dagen! Blij dat die geweest is! Snap je dubbele gevoel. Je wilt ...
De operatie werd ineens verplaatst naar 21 april 😬 Nu bijna drie weken geleden dus. Vandaag begonnen aan het OI - IUI traject. CD 3 tm 7 elke dag 2,5 mg Letrozol, vanaf dag 10 regelmatig echo's om de eitjes te volgen. Als er een groot genoeg is Ovitrelle spuiten en dan binnen 36uur de insiminatie. Zo blij dat we mochten starten, 1 ronde met medicatie voordat we op vakantie gaan 🥰🥰 Hoe is het met je zoontje? En met jou? Alweer aan het opknappen? Wat rust genomen van werk ook?

vor einem Jahr

Reactie op rgerri

De operatie werd ineens verplaatst naar 21 april 😬 Nu bijna drie weken gel ...
Waaauw, wat ging dat snel ineens! Maar wat ontzettend fijn ook regens denk ik voor jullie dat het in zo'n sneltrein ging ineens. Eindelijk weer verder kunnen kijken nu. Wauw, wat een traject, houd heel wat in maar wat fijn dat jullie 'los' zijn. En ook fijn nog 1 ronde voor jullie vakantie🤎 Ik duim! Houd je me hier wel even op de hoogte? 😘 Hoe voel je je verder nu dan? M'n zoontje is alweer flink ziek geweest😔 knapt nu langzaam aan weer op. Moesten deze week opnieuw bloedprikken, 2x mislukt en hij is zo stevig vastgehouden dat z'n armpjes onder de punttbloedingen zitten 😭😭 T is nu wel even klaar met al dat mis prikken en wil graag dat een kinderarts zelf hem prikt.. Ook mijn zwangerschap blijft pittig. Dag na mijn laatste berichtje hier opgenomen geweest ivm uitdroging en vochtinfuus gekregen. Ik blijf overgeven, gelukkig wel wat minder maar heb zo weinig energie. Veel harde buiken en bekken begint te donderen. Werk werkte uiteindelijk gelukkig mee en ben voor nu volledig uitgeroosterd. Stress factor minder! Volgende week eerste afspraak met bedrijfsarts, ben benieuwd wat die te zeggen heeft. Maar inmiddels wel alweer bijna 23 weken zwanger🤎

vor einem Jahr

Reactie op BAMMAM

Waaauw, wat ging dat snel ineens! Maar wat ontzettend fijn ook regens denk ...
Ja super blij dat het zo snel kon ineens, anders zat er maar 4 weken tussen tot vakantie. Dat had ik écht niet getrokken. Het geeft rust dat het ziekenhuis een deel van ons overneemt, niet meer van die 'moetjes' en hopelijk nu goede eisprongen en stabiele cyclussen. De Letrozol geeft wat bijwerkingen maar goed te doen. Van de operatie nog wel last! Werk halve dagen, bouw langzaam op. En ga nog overal met het ov naartoe. Helemaal rechtop zitten is nog naar met alle wondjes. Fietsen/ sporten/ huishouden mag nog niet 🙊 (arme man thuis haha) Wat een pechvogel zeg 😥 Enorm vervelend dat ze steeds mis prikken! Daar is echt een goede arts voor nodig. Vind het best erg dat ze die er dan niet bij roepen (een anesthesist of kinderarts indd) Voel je je wel wat beter na een vochtinfuus? En heb je nieuwe medicatie gekregen tegen de misselijkheid ed? Super vervelend dat je zoveel last hebt van deze zwangerschap 😥 Maar fijn dat je werk nu begripvol is, dat geeft enorm rust, even aan jezelf denken! Kom je bij een bekkentherapeut? Wat gaat het snel, 23 weken 😍

vor einem Jahr

Yeaahhh na 2 metingen deze week mag ik vanavond Ovitrelle spuiten, en zaterdagochtend insiminatie 🤗 Een korte cyclus van 29 dagen mét eisprong. Dit betekend dat de medicatie zijn werk doet.

vor einem Jahr

Reactie op rgerri

Ja super blij dat het zo snel kon ineens, anders zat er maar 4 weken tussen ...
Snap ik! En wat fijn ook dat het rust geeft dat het ziekenhuis een deel van jullie overneemt. Kan ook een ander gevolge geven natuurlijk! Blij om te horen dat ddst niet het geval is. Goed de tijd nemen om te herstellen! Operatie blijft een operatie natuurlijk. Haha arme man😅 Gisteren opnieuw met hem wezen bloedprikken, dit keer mochten we naar de kinderafdeling. Prikken zelf was 1 groot drama maar daarna positieve afleiding door alle mensen die ons steunden dus dat was voor de kleine maar ook voor mij even een hele fijne ervaring. Helaas is bloedprikken nog niet goed gelukt en is er waarschijnlijk te weinig bloed afgenomen. Maar ik heb gezegd, er wordt maar 1 keer geprikt en niet vaker. Dus dit wordt opgestuurd in de hoop dat ze alles eruit kunnen halen en anders zien we dan wel weer. Vochtinfuus heeft zeker wel geholpen, vocht weer even op pijl maar heb zo bar weinig energie en dat is soms wel frustrerend. Kom inderdaad nu bij een bekken fysio!

vor einem Jahr

Reactie op rgerri

Yeaahhh na 2 metingen deze week mag ik vanavond Ovitrelle spuiten, en zater ...
Waaauw wat is dit goed om te horen! 😍 Spannend, de eerste keer! 🤞🏻🤞🏻😘

vor einem Jahr

Reactie op BAMMAM

Snap ik! En wat fijn ook dat het rust geeft dat het ziekenhuis een deel van ...
Super blij dat ze ons helpen. IUI 1 is goedgegaan! 😊 Extra hoog ingebracht... wat een lengte zeg van dat slangetje haha. Gaat gewoon ruim 20 cm naar binnen tot bovenin de baarmoeder 😆 Hopelijk een goud eitje 🍀 Fijn dat de kinderafdeling nu mocht, naar mijn idee altijd personeel wat echt meer bij kinderen voor elkaar krijgt op een leukere manier. Maar naalden zijn natuurlijk super naar 🥺 Goed dat je aangeeft dat ze maar 1x mogen prikken. Jij voelt zelf aan wat goed is voor je zoontje. Fijn dat je je iets beter voelt. Deze zwangerschap maar wat rustiger aandoen! Hopelijk heb je veel baat bij de bekkenfysio 😊