1004 Reacties

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Super blij dat ze ons helpen. IUI 1 is goedgegaan! 😊 Extra hoog ingebracht ...
Bizar om nu te weten hoe hoog dst ingebracht wordt zeg😅🙈 Maar hij zit! Wat zou het prachtig zijn dat dit gelijk een plakkertje is🤎 Hoe voel je je nu? Klopt, dat is zeker waar! Kunnen veel beter op de angsten en emoties van kinderen inspelen dan 'gewone' lab prikkers. Op dit moment zijn er echt grenzen voor de kleine die ik aanhoud🤎 Ja, ik zal het deze zwangerschap inderdaad echt wel rustiger aan moeten doen en hoop zeker dst de fysio kan helpen. Lopen, zitten, draaien in bed wordt een steeds groter probleem..

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Bizar om nu te weten hoe hoog dst ingebracht wordt zeg😅🙈 Maar hij zit! Wa ...
Haha eerst maar hopen dat er bevruchting plaatsvindt! Er is geen embryo geplaatst he 😜 Alleen zaadcellen. Nu 3 dagen na inseminatie. Vooral last van de Ovitrelle spuit, daar zit HCG in. Moe en hoofdpijn. Inderdaad! En voor sommige kinderen maakt het allemaal niet uit, maar voor andere is het juist enorm fijn als er een echte kinderarts komt 🥰 Scheelt weer iéts aan spanning misschien! Goed voor jezelf opkomen dus! En rusten waar nodig. Heb je eventueel wat hulp in het huishouden? Hoever ben je nu? ☺️

één jaar geleden

De Ovitrelle is bijna uit mijn lichaam! Heel snel. Alleen een tuurstreepje. Dus ik ga vanaf dpo 10 testen (maandag) 🙊

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha eerst maar hopen dat er bevruchting plaatsvindt! Er is geen embryo gep ...
Ja is natuurlijk ook zo, maar toch. Dan mag 't alsnog een plakkertje zijn😉🙈 Hoe is 't nu met die' kwaaltjes' die je had van de ovitrelle? Precies. Blij dat die optie er nu is! Alles om het hem zo dragelijk mogelijk te maken🤎 Het is me verplicht afgelopen week om echt meerdere keren op een dag echt te gaan liggen. Daar moet ik me dus echt aan gaan houden vanaf nu. Jaa, hulp is er zeker☺️ Morgen alweer 25 weken🤎

één jaar geleden

Reactie op rgerri

De Ovitrelle is bijna uit mijn lichaam! Heel snel. Alleen een tuurstreepje. ...
Is dat snel? Geen idee wat normaal is🙈 Dit tuurstreepje komt dan nog van de Ovitrelle omdat daar iets van HCG in zit? Spannend joh! Heb je de eerste ronde er alweer bijna opzitten😱

één jaar geleden

Ik heb de afgelopen 3 dagen enorme hoofdpijn gehad! Nu nog als ik teveel doe. Maar het word minder nu de Ovitrelle bijna weg is 🙌🏻 Ohhh bahh! Jezelf er echt goed aan houden hoor. Jouw lichaam en de baby zijn belangrijk nu 🥰 Samen met je zoontje natuurlijk. Werk komt later wel weer. Dat gaat snelll 😊 Ben je al een klein beetje begonnen met spulletjes verzamelen?

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Is dat snel? Geen idee wat normaal is🙈 Dit tuurstreepje komt dan nog van d ...
Ja klopt! In Ovitrelle zit HCG, wat langzaam uit je lijf gaat. Bij de een is dat na 6 dagen, bij de ander na 12. Hier op dag 7 dus al bijjjjjna omo wit hihi. Mocht hij na een omo witte oplopen, weet je dat er een wondertje groeit 😍 Gaat snel deze ronde! Gelukkig met de medicatie een cyclus van 29 dagen 🤗

één jaar geleden

Gelukkig dat dat bijna weg is! Erge hoofdpijn is zo naar! Ja is ook zo! Zeker 't belangrijkst momenteel🤎 Ja gaat echt snel! 😱 Ben zeker al begonnen met spullen verzamelen! Alles in huis blijft alleen wat liggen door alle renovaties die bezig zijn in en om huis. Alles wat nog moet gebeuren kunnen we eigenlijk niet mee starten op dit moment en merk dat dat me stress geeft want het is 1 grote troep en chaos in huis.. Daar kan ik niet zo goed over🙈 Langzaam aan dus maar kleine dingen alvast doen die wel kunnen om het to do lijstje korter te maken.

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja klopt! In Ovitrelle zit HCG, wat langzaam uit je lijf gaat. Bij de een i ...
Aah oké, interessant om te weten! Ooh dan is dat dus inderdaad echt wel snel bij jou! Ooeh spannende dagen! Test je nog nog of test je pas maandag echt weer? Fijn ook dat deze ronde snel voorbij gaat. 29 dagen is natuurlijk ook een super fijne cyclus tijd! 🤎 En bijna op vakantie toch? Waar gaan jullie naar toe? 😍

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Gelukkig dat dat bijna weg is! Erge hoofdpijn is zo naar! Ja is ook zo! Z ...
Ohhh meen je! Wat zijn ze allemaal aan het doen? En hoelang duurt dat nog? Zo fijn als alles straks klaar is en je weer rust hebt om lekker te rommelen 🥰

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Aah oké, interessant om te weten! Ooh dan is dat dus inderdaad echt wel sne ...
Ik ga om de dag testen 🙊 Kan het niet laten.. dus nog een paar tot 5 juni haha. Aan de ene kant zou ik het mega shit vinden als het niet gelukt is, al die hormonen die je gebruikt hebt.. triggeren ook de endometriose weer. Maar aan de andere kant hebben we daarn indd ook afleiding door vakantie 🤗 11 dagen tenerife ☀️ Nog 3 weekjes.

één jaar geleden

Ik vind deze donkerder dan die van vrijdag 😳?

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh meen je! Wat zijn ze allemaal aan het doen? En hoelang duurt dat nog? ...
Nieuwe keuken, nieuwe toilet, nieuwebadkamer, nieuwe kunststofkozijnen en een nieuw dak met kunststofkozijnen + nieuwe isolatie overal. Verwacht dat we nog zo'n 1,5 maand in de drukte/onrust zitten.

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik ga om de dag testen 🙊 Kan het niet laten.. dus nog een paar tot 5 juni ...
Ooh wat een heerlijk vooruitzicht na alle onrust/drukte die jullie ook hebben gehad! Lekker genieten 🥰

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik vind deze donkerder dan die van vrijdag 😳?
Jaa dat vind ik ook echt! 😱

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Nieuwe keuken, nieuwe toilet, nieuwebadkamer, nieuwe kunststofkozijnen en e ...
Wow wat veel tegelijk! Bijna je hele huis dus eigenlijk 😅 En balen dat dat nu tegelijk valt, geeft een hoop onrust en stress denk ik in die herrie zitten!

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Jaa dat vind ik ook echt! 😱
Hoop niet dat het de Ovitrelle is die schommelt 🙊 Morgen of overmorgen weer een nieuwe wagen. Zit nu op 9/10 dpo.

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Wow wat veel tegelijk! Bijna je hele huis dus eigenlijk 😅 En balen dat dat ...
Haha yepp.. Aan de ene kant lekker dat alles straks natuurlijk klaar is voordat de kleine komt. Maar aan de andere kant geeft het inderdaad veel onrust en stress.. Ook omdat het niet alleen de renovatie is, door alle klussen moet ikzelf eigenlijk alle kamertjes binnen ook opknappen dus dat komt er ook nog bij 🙈 Blij dat het straks gedaan is hoor!

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Hoop niet dat het de Ovitrelle is die schommelt 🙊 Morgen of overmorgen wee ...
Zoo lastig nu met dit traject. Hoop 't ook niet voor je! Maar omdat 't je eerste ronde is op deze manier heb je natuurlijk nog geen idee hoe je lijf die Ovitrelle verwerkt.... Dit weekend dus niet nnog eens getest om te kijken of de test echt om wit was? Jeetje spannend hoor....

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Haha yepp.. Aan de ene kant lekker dat alles straks natuurlijk klaar is voo ...
Ja en je blijft maar poetsen ook nog! Heb je iemand die kan helpen de andere kamertjes opknappen? 😊