1004 Reacties

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Zoo lastig nu met dit traject. Hoop 't ook niet voor je! Maar omdat 't je e ...
Precies, beetje verwarrend nu. Heb vrijdag en zaterdag getest. Allebei lichter dan die van vandaag, maar nooit omo wit geweest. We gaan het zien, even afwachren nog 😊

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja en je blijft maar poetsen ook nog! Heb je iemand die kan helpen de ander ...
Klopt! Ja gelukkig genoeg hulp, dat is fijn! Maar wil zo graag zelf ook wat dingetjes doen wanneer ik wil. Moet nu alleen accepteren dat dat niet gaat en ik niet kan doordendderen. En echt meerdere keren op een dag m'n rust moet pakken.

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Precies, beetje verwarrend nu. Heb vrijdag en zaterdag getest. Allebei lich ...
Zeker lastig als je geen omo witte test hebt gehad. Maar nu een donkerdere test dan een tuurstreepje afgelopen dagen is wel spannend! Weet je al wanneer je weer gaat testen? Morgen of kun je wachten tot woensdag? 🥰

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Klopt! Ja gelukkig genoeg hulp, dat is fijn! Maar wil zo graag zelf ook wat ...
Heel lastig is dat! Je wilt zoo graag alles zelf doen hihi. Maar wel goed dat je de rust ook echt pakt 😌

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Zeker lastig als je geen omo witte test hebt gehad. Maar nu een donkerdere ...
Net zo donker als gisteren, kon het niet laten 😂 Dus vind het wel spannend worden dat hij niet lichter word!

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Net zo donker als gisteren, kon het niet laten 😂 Dus vind het wel spannend ...
Oooh dat is zeker spannend! En lijkt mij (wil niet te veel hoop geven) wel een goed teken? 😳Anders verwacht je toch wel dat hij lichter wordt? 😱 Kun je de foto ook eens in normale kleur sturen?

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Oooh dat is zeker spannend! En lijkt mij (wil niet te veel hoop geven) wel ...
Ja vind het ook echt spannend nu 😂 Zal f eentje sturen.

één jaar geleden

Van vandaag

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Van vandaag
Deze was vrijdag

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Deze was vrijdag
Jeetje, das wel een duidelijk verschil hoor! Wat zou dit bijzonder zijn! Zo lang aangemodderd, eindelijk naar 't ziekenhuis waar je behandelt wordt en dan de eerste poging geluk mogen hebben?! 😳🤎

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Jeetje, das wel een duidelijk verschil hoor! Wat zou dit bijzonder zijn! Z ...
Dat zou zeker bijzonder zijn 🤭🥰 Maar ik durf nog niet blij te zijn. 12 dagen na Ovitrelle nu en 10/11 dpo. Weet niet precies wanneer de eisprong was.

één jaar geleden

Zie jij verschil tussen deze twee? Helaas is de rechtse van vandaag niet helemaal super doorgelopen.

één jaar geleden

Die van etos had hetzelfde issue vandaag met het doorlopen 😂

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Zie jij verschil tussen deze twee? Helaas is de rechtse van vandaag niet he ...
Action testen? Daar had ik af en toe ook wel mee dat hij niet goed doorliep. Maar als ik het onderste stukje vergelijk dan vind ik de rechtse wel donkerder gekleurd dan die van gisteren...

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Action testen? Daar had ik af en toe ook wel mee dat hij niet goed doorliep ...
Ja precies, hebben ze wel een handje van soms.. Ik vind hem ook iets donkerder. Vrijdag nieuwe poging 😊 Wel wat zeurende krampen, en mega beroerd. Mijn eerste menstruatie na de operatie was easy, vooraf amper pijn, alleen wat onderrugpijn. Dus wat de voorverschijnselen zijn van mn menstruatie geen idee 🧐

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja precies, hebben ze wel een handje van soms.. Ik vind hem ook iets donke ...
Wat betreft verschijnselen kun je er echt geen touw aan vast knopen nog. Gaan echt wel wat maandjes overheen.... Spannend, vrijdag weer testen! Ik duim voor je🤎 Snap dat je nog niet blij wilt zijn! Maar ergens had je toch verwacht dat als dit door de Ovitrelle komt nog dst de test niet donkerder wordt na dit weekend bijna omo witte test toch?

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat betreft verschijnselen kun je er echt geen touw aan vast knopen nog. Ga ...
Nee precies! Mijn moeder en oma waren vanaf week 4 al hartstikke ziek, tot het einde. 😂 Ik ben nu wat grieperig ofzo. Vooral enorm misselijk. Ja de testen hadden dan inderdaad helemaal wit moeten worden. Maar ben nog vroeg met 12 dpo. Zo blij als het weekend is, dan durf ik blij te zijn ☺️ Door de adenomyose is de kans op een miskraam groter 😕 Gaf het jou veel rust als je voorbij de 12 en 24 weken bent?

één jaar geleden

Reactie op rgerri

Nee precies! Mijn moeder en oma waren vanaf week 4 al hartstikke ziek, tot ...
Je leest op internet veel dat Ovitrelle na 10 dagen eigenlijk wel uit je lichaam is. Ben zo benieuwd wat dit gaat doen! Nog 2 nachtjes slapen! Benieuwd wat je test laat zien dan! Knap dat je dat kunt, ik wilde echt iedere dag testen 🙈 Ooh ook weer een extra spannende factor dat de kans op miskraam groter is😔 Ik leefde echt van mijlpaal naar mijlpaal zeg maar. Inderdaad eerst enorm blij de 1e weken grens te hebben bereikt, dan weet je dat de kans dat het mis gaat al zoveel kleiner is. Toen een goede 13 en 20 weken echo waarbij alles er goed utizag maar nu de magische grens van 24 voelt wel goed hoor. Met het idee dst mocht de kleine komen het ziekenhuis er in ieder geval alles aan doet om het leventje te redden 🤎 Moet wel zeggen dat ik deze zwangerschap veel meer spanning voel dan met de eerste.

één jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Je leest op internet veel dat Ovitrelle na 10 dagen eigenlijk wel uit je li ...
Hahaha denk ook dat ik het niet volhou tot dan hoor 🤭 Morgen weer een nieuwe. Ja daarom durf ik echt niet blij te zijn zo snel, bang dat het vroeg nog mis gaat of het schommeling is. Een 13 weken echo geloof ik meteen dat het iets aan rust geeft betreft de kans op een miskraam indd 🥰 Precies! Het kindje is nu in ieder geval 'levensvatbaar'! Snap heel goed dat je het nu spannender vind. Komt dat vooral omdat je je niet lekker voelt?

één jaar geleden

Di - wo - do, hoop/verwacht morgen wel op een donkerder streepje!