1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Zondag samen testen? 😍 Klopt, is niet nodig maar wij mensen steken dan wa ...
😍🥳

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

😍🥳
Binnen 20 sec kwam de action lijn al zo dik opzetten 🙊 Ben ik de enige die bang is voor een tweeling? Vind de testen best heftig positief 🫢

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

😍🥳
Waaaaaauuuuuuw!! 😍😍😍😍😍😍😍 Omg, voor nu groeit er gewoon een wondertje in je buik! Wat is dit jullie gegund zeg! 🤎

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Binnen 20 sec kwam de action lijn al zo dik opzetten 🙊 Ben ik de enige die ...
Dit zegt niets hoor😊 Ik had dat met de eerste ook. Erg snel zo'n dikke streep maar was toch echt 1. Afwachten tot de eerste echo😉😊 Maar misschien is 't ook wel zo en zijn jullie gelijk 2 wondertjes gegund🙈🤎

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Waaaaaauuuuuuw!! 😍😍😍😍😍😍😍 Omg, voor nu groeit er gewoon een wondertje ...
Jaaaaaaa zo enggg maar zo bijzonder en gewenst ❤️ Dankjewel! 😘

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dit zegt niets hoor😊 Ik had dat met de eerste ook. Erg snel zo'n dikke str ...
Ohh dat stelt me een beetje gerust. 2 zouden ook welkom zijn hoor maar mijn lichaam is daarvoor nog te kwetsbaar op dit moment... 6 weken na operatie 🤭🙊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

😍🥳
Whaaaaaaa, wat zie ik nu! Gefeliciteeeeeerd meis❤️🥳

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Whaaaaaaa, wat zie ik nu! Gefeliciteeeeeerd meis❤️🥳
Dankjewell 🥰🥰 Hoe voel jij je nu?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dankjewell 🥰🥰 Hoe voel jij je nu?
Ben echt heel blij voor je meis, ben wat afwezig op het forum! Hier gaat het goed, kleine man doet bet goed zo een lief zoet mannetje💙

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaaaaaaa zo enggg maar zo bijzonder en gewenst ❤️ Dankjewel! 😘
🥰

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohh dat stelt me een beetje gerust. 2 zouden ook welkom zijn hoor maar mijn ...
Dat snap ik, dat is inderdaad dan een hele belasting! Eerst maar lekker genieten van dit gevoel! 🤎

2 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Ben echt heel blij voor je meis, ben wat afwezig op het forum! Hier gaat h ...
Geeft toch helemaal niks! Je hebt iets veel mooiers om mee bezig te zijn! 😊 Wat goed om te horen 🥰

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohh dat stelt me een beetje gerust. 2 zouden ook welkom zijn hoor maar mijn ...
Hoe is 't? Dringt 't al wat tot je door? Al contact gehad met het ziekenhuis?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hoe is 't? Dringt 't al wat tot je door? Al contact gehad met het ziekenhui ...
Het gaat redelijk. Aardig wat krampen, mijn baarmoeder trekt aan de korte bandjes. En vooral moe/ hoofdpijn. Ziekenhuis had een eerste echo ingepland op 7.2 weken om te weten of het op de goede plek zit. We zijn dan op vakantie, nu kan het pas met 8.3.... Niet omdat het niet mag met 6.1 (dag voor vertrek), maar ze hadden geen tijd 😢 Dat maakt me super onrustig en gestresst. Door doordringen doet het zeker hihi 🥰 Probeer er van te genieten maar dat lukt nog totaaal niet 🙊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Het gaat redelijk. Aardig wat krampen, mijn baarmoeder trekt aan de korte b ...
Lekker je rust nemen waar kan! 😘 Aah kak, dat duurt nog wel even! 😭 Snap dat je dat onrust geeft! Balen dat het niet nog net voor jullie vakantie kon.... Dan op vakantie maar eerst helemaal bijkomen en zen terug komen voor de echo🤎 Haha ook dat snap ik🙈 Dat genieten komt straks vanzelf als je de bevestiging krijgt dat het ook echt goed zit💋

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Lekker je rust nemen waar kan! 😘 Aah kak, dat duurt nog wel even! 😭 Snap ...
Jaa rusten doe ik zeker! Vandaag toch even een paracetamol ingenomen, af en toe zijn de krampen echt niet te doen 🙊 Genoeg afleiding op vakantie gelukkig 🥰 Probeer het een beetje los te laten nu. Hoe staat het met de verbouwing bij jou? Is dat trouwens vanuit de woningbouw of zelf via een aannemer?

2 jaar geleden

Ik sluit me hier even aan. Mijn NOD is 15 juni. Nu 8dpo. Sinds gister last van “menstruatiepijn” en rugpijn laag in de rug. Vanmorgen getest (natuurlijk erg vroeg) was negatief. Ik heb het gevoel dat m’n lichaam schreeuwt dat het raak is, maar aan de andere kant ben ik heel bang dat ik het mijzelf aanpraat.

2 jaar geleden

Reactie op secondborn

Ik sluit me hier even aan. Mijn NOD is 15 juni. Nu 8dpo. Sinds gister last ...
Dit is al een heel oud topic🙈 Wij kennen elkaar inmiddels al een jaar! Ikzelf ben inmiddels al 27 weken zwanger en RGERRI na een lang traject ook eindelijk! 🤎 Misschien is een ressenter topic fijner voor je!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaa rusten doe ik zeker! Vandaag toch even een paracetamol ingenomen, af en ...
Goed van je dat je dan even Paracetamol inneemt! Hopelijk mag dat toch snel wat afzakken. Wat dat betreft wel even goede timing die vakantie 😉😊 Verbouwing is vanuit de woningbouw. Ze zijn inmiddels met het dak begonnen, wat een troep binnen en buiten😱 Wordt een beetje gek momenteel🙈

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dit is al een heel oud topic🙈 Wij kennen elkaar inmiddels al een jaar! Ikz ...
Dan ga ik even zoeken, sorry! Ben nieuw hier..