1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op secondborn

Dan ga ik even zoeken, sorry! Ben nieuw hier..
Geen sorry! Succes met de spannende wachtdagen!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Goed van je dat je dan even Paracetamol inneemt! Hopelijk mag dat toch snel ...
Het zakte indd af gisteren 😊 Heb wat kunnen rommelen in huis. De vakantie komt perfect, f afleiding en ontstressen 🥰 Pfff altijd leuk van de woningbouw. Duurt eeuwig en alles door elkaar. Bijzonder dat ze zowat je hele huis opknappen 😂 Wel hele onhandige timing 😕 Kun je ze niet een beetje peper geven zodat ze doorwerken hihi?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Het zakte indd af gisteren 😊 Heb wat kunnen rommelen in huis. De vakantie ...
Fijn dat het afzakte! Heerlijk, dik verdient. En dan na de vakantie weer een mooi vooruitzicht 🤎 Klopt helemaal! Haha ja, beetje wel onhandige timing🙈 Al heel vaak geprobeerd. Helpt niet helaas 😅

2 jaar geleden

Hoe is 't met je? 😘

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hoe is 't met je? 😘
Lief dat je het vraagt! 😘 Het gaat oké, toch het ziekenhuis weer gebeld ivm veel pijn. Mag onder voorbehoud (als er geen spoed tussenkomt), vrijdagochtend voor een vroege echo. Ben dan 5.5 weken zwanger 🤭 Denk dat het rust geeft voor vakantie als ik weet waar de pijn vandaan komt. Wat ik dan alleen jammer vind, is dat zon verpleegkundige dan meteen angst zaait over een vroege miskraam. Alsof mijn klachten INEENS zijn komen opzetten 😂 Heb ze al sinds week 3,5.

2 jaar geleden

Overgeven smorgens, check ✔️ Voel me zo beroerd! Eigenlijk vanmiddag autotheorie examen 🥲 Denk dat ik die met een doktersverklaring ga verplaatsen.

2 jaar geleden

Wat vervelend dat je veel pijn hebt! Is dat echt pijn in je buik dan? Herkenbare pijn? Goed dat je gebeld hebt en vrijdag langs mag komen, snap dat dat je rjet gaat geven voordat je op vakantie gaat! Haha jaa echt he.... Dat is 't eerste waar ze altijd aan denken en wat altijd zeker wel benoemt moet worden, om hunzelf in te dekken🙈 Maar zo niet leuk voor de zwangere vrouw!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Overgeven smorgens, check ✔️ Voel me zo beroerd! Eigenlijk vanmiddag autot ...
Oohjeee! Hormonen doen goed hun werk dus! Je kunt nog even aankijken of je in de loop van de ochtend misschien nog gaat opknappen? Anders zou ik 'm mooi verplaatsen inderdaad

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat vervelend dat je veel pijn hebt! Is dat echt pijn in je buik dan? Herke ...
Ja echt menstruatiepijn/bandenpijn. Kwam opzetten na de inseminatie en is eigenlijk ook niet meer weggegaan. Ze hebben met de operatie ook endometriose van mijn banden afgehaald. Ik denk dat ik dat nu heel erg voel, maar wil het even laten checken 😬 Pff ja alsof buikpijn er niet bij kan horen.... je baarmoeder zet uit. Je darmen verplaatsen ed, dat zal zeker geen pijn doen? 😂

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Oohjeee! Hormonen doen goed hun werk dus! Je kunt nog even aankijken of je ...
Bedoeling was om deze ochtend nog oefenexamens te maken 🙊 En dan 1,5 uur reizen... Denk dat ik hem met 3 weken verzet. Zit er niet zon druk op vandaag om me weer goed te voelen. Gisteren ook de hele dag beroerd.

2 jaar geleden

Hoe is het met jou en de kwaaltjes? 🤭

2 jaar geleden

Vandaag naar de huisarts geweest. Medicatie gekregen tegen de misselijkheid. Bloeddruk was laag 95/70, dus daarom zo duizelig. Hopelijk snel opknappen, dinsdag op vakantie 🤭

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja echt menstruatiepijn/bandenpijn. Kwam opzetten na de inseminatie en is e ...
Grote kans dat die pijn daar ook weg komt natuurlijk! Ik hoop zo dat je vrijdag langs mag voor een echo! Haha precies 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Bedoeling was om deze ochtend nog oefenexamens te maken 🙊 En dan 1,5 uur r ...
Ooh dan snap ik dat je hem wilt verplaatsen ja! Even de tijd nemen om op te knappen! 😘

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hoe is het met jou en de kwaaltjes? 🤭
Reageerde even wat later want ben weer met de kleine in het ziekenhuis, dus even niet online geweest🙈 Hier gaat het redelijk. Wat beter geaccepteerd dat de kwaaltjes er gewoon heftig zijn en dat geeft wel wat meer rust dan je alleen maar druk maken over hoe je je voelt.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Vandaag naar de huisarts geweest. Medicatie gekregen tegen de misselijkheid ...
Fijn dat je medicatie hebt gekregen! Ooh das wel een lage bloeddruk! Komende dagen maar niet teveel drukte en dan vanaf dinsdag relaxen op vakantie!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Grote kans dat die pijn daar ook weg komt natuurlijk! Ik hoop zo dat je vri ...
Ergens zit er een kindje, superpril haha. Maar op de goede plek 😊❤️

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Reageerde even wat later want ben weer met de kleine in het ziekenhuis, dus ...
Geeft helemaal niks. Geen verplichting om te reageren he 😊 Dat doe je goed! Scheelt dat ook echt in hoe je je voelt? Soort van rust die er dan over de kwaaltjes valt.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ergens zit er een kindje, superpril haha. Maar op de goede plek 😊❤️
Wat prachtig om te zien! En fijn om te weten dat het op de goede plek zit! 🤎Geeft dit je nu ook rust zo voor de vakantie?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Geeft helemaal niks. Geen verplichting om te reageren he 😊 Dat doe je goed ...
Ja dat scheelt zeker wel in hoe je je voelt! Soms dan vergeet je die kwaaltjes even en dat is toch wel prettig. Mijn energie blijft wel echt laag dus moet wel steeds bezig zijn met doseren en niet teveel willen.