1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat prachtig om te zien! En fijn om te weten dat het op de goede plek zit! ...
Haha ja super gek! Je ziet er ook nog echt geen kindje in, maar op de goede plek ❤️ Geeft iets aan rust inderdaad! Krampen zijn voor een goed doel.

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja dat scheelt zeker wel in hoe je je voelt! Soms dan vergeet je die kwaalt ...
Zeker waar! Fijn dat je ze soms aan de kant kan zetten voor jezelf. Maakt weer meer dingen mogelijk 😊 Maar niet téveel willen hihi

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Haha ja super gek! Je ziet er ook nog echt geen kindje in, maar op de goede ...
't is al ontzettend fijn om te weten dat het op de goede plek zit! 🤎 Nu genieten op vakantie? 😍😍

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

't is al ontzettend fijn om te weten dat het op de goede plek zit! 🤎 Nu g ...
Jaa en ook echt wat meer genieten nu. Al 2 dagen veel minder misselijk. Eet en drink nog wel kleine beetjes, maar allang tevreden dat ik weer een beetje kan doen en binnenhouden 🤗

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaa en ook echt wat meer genieten nu. Al 2 dagen veel minder misselijk. Eet ...
Wat fijn dat je minder misselijk bent! Hopelijk blijft dat even zo Kleine beetjes eten en drinken is niets mis mee😉 Houd je het ook nog vaak langer mee vol dan 1 hele grote maaltijd eten. Geniet! 🥰

2 jaar geleden

Hoe is het met jou nu? Hier net thuis van vakantie. Om 02.30 direct door naar de huisartsenpost... wss fikse blaasontsteking of nierbekkenontsteking. Ik plas alleen maar bloed uit 🥺 Wel echt uit de urinebuis, dus niks vaginaals! Benieuwd wat ik meekrijg. Heb zoveel pijn...

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hoe is het met jou nu? Hier net thuis van vakantie. Om 02.30 direct door n ...
Hier een hele drukke week gehad, ontzettend veel grote klussen aangepakt 🥴Maaaar, alle grote dingen zijn nu klaar dus nu kan ik hopelijk zelf ook wat beter m'n rust pakken! En de renovatie is klaar! 😍 Aaaah wat naar zeg! Hoe is 't nu met je? Gelukkig dat 't bloedverlies echt uit je urinebuis komt en niet uit je vagina! Maar snel opknappen 😘 Hoe is jullie vakantie anders geweest?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hier een hele drukke week gehad, ontzettend veel grote klussen aangepakt 🥴 ...
Ohhh dat klinkt top! Kun je eindelijk een beetje rustig aandoen, en genieten van alle renovaties 😊 Beetje rommelen als je je goed voelt. Hoeveel weken zit je nu? Ik heb echt even bagger dagen gehad... het spugen stopte gelukkig de 2e vakantiedag, en kwam terug na een week. Dus in die week best veel kunnen zien en doen 🥰 De terugreis was hell.. en nu thuis echt losgebarsten. Gisteren bijna 10x overgegeven 😔 Vandaag een stuk beter, antibiotica slaat goed aan, geeft het lichaam wat rust denk ik. Woensdag officiele eerste echo ❤️ Met 8.3 weken

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh dat klinkt top! Kun je eindelijk een beetje rustig aandoen, en geniete ...
Ja zo is dat! Nu lekker langzaam aan op m'n dooie gemakje iedere dag eens even wat doen en niet maar continu m'n grenzen over gaan.. Vandaag het ledikantje in elkaar gezet🥰 Was afgelopen zaterdag 30 weken😱🤎 Morgen, op mijn verjaardag, mag ik weer even spieken naar de kleine, zo'n zin in🤎 Wel heel fijn dat je in die week op vakantie wel even lekker hebt kunnen genieten en dingen hebt kunnen doen! Maar bah! Wat naar dat je je zo voelt 😭 fijn dst de antibiotica aanslaat? Had je nierbekkenontsteking? Hoe is 't nu? Spannend! Nog 2 daagjes wachten! 😍 Wel even laten wrten hé!? 🤎

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja zo is dat! Nu lekker langzaam aan op m'n dooie gemakje iedere dag eens e ...
Ahhh wat leuk dat je nu kan beginnen! Ziet er al goed uit 😍 Alvast gefeliciteerd met je verjaardag 🥳 Een leuk verjaardagscadeautje is dat ❤️ Ja zie het soms echt niet meer zitten, maar dat gevoel ken jij ook hihi. Het overgeven komt echt in vlagen. Soms dagen goed, dan weer dagen ellendig. 7 kg lichter, nog maar 58kg op de weegschaal 🫢 Voel me nu een stuk beter. Het was een fikse blaasontsteking. Ketonen, eiwitten en bloed in de urine. Gelukkig plas ik geen bloed meer uit 😊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ahhh wat leuk dat je nu kan beginnen! Ziet er al goed uit 😍 Alvast gefeli ...
Dankjewel! En ja, dat was vanochtend een heel fijn verjaardagscadeautje🥰 Jij nog 1 nachtje slapen dan mag je ook spieken! 😍Zin in? Yepp, dat gevoel ken ik heel goed🙈 Maar kan je ook zeggen dat dat gevoel op een gegeven moment echt wel weer verdwijnt 😘 7kg is veel! Denk je er wel om dat je niet uitdroogt?! Gelukkig dat je je nu een stuk beter voelt! 😘

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dankjewel! En ja, dat was vanochtend een heel fijn verjaardagscadeautje🥰 J ...
En alles dus helemaal goed met de kleine ❤️ ? Heb je een leuke dag gehad tot nu toe? Jaa heel veel zin in! Hopelijk zien we nu eindelijk een hartje kloppen na lang wachten 🤭 Heb aardig wat krampen in de buik, lies en onderrug. Soort bandenpijn? Ik las dat de baarmoeder echt gigantisch groeit nu haha.. al groter dan een softbal 😯

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

En alles dus helemaal goed met de kleine ❤️ ? Heb je een leuke dag gehad to ...
Ja alles met de kleine erg goed! Groeit goed op de gemiddelde lijn. Over 5 weken nog een extra echo, dit zal, als er geen gekke dingen gebeuren, de laatste echo zijn. Ik heb mijn verjaardag niet echt gevierd vandaag. Even met m'n moeder en zus taartje gegeten op 't terras. Mijn zoontje is over 2 weken jarig dus dan vier ik mijn verjaardag mee. Ja dat hoop ik ook! 🤞🏻🤎 Kan heel goed bandenpijn zijn inderdaad. Die eerste weken verandert er enorm veel. Heb je inmiddels al meer mensen verteld van je zwangerschap of is 't nog een geheimpje?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja alles met de kleine erg goed! Groeit goed op de gemiddelde lijn. Over 5 ...
Super fijn dat je nog wat echos hebt 🥰 Lijkt me zo leuk om af en toe te kunnen spieken, ondanks dat je de baby voelt haha. Groot gelijk om het samen te vieren! 🥳 We hebben een super goede echo gehad ❤️ Precies 8.4 weken. 2.03 cm 🤭 Kloppend hartje was zo gek om te zien 🥰 Er zijn wel een aantal mensen die het weten. Wat vriendinnen en onze ouders. Volgende week de omas en broertjes vertellen! Morgen mijn baas. Vind dat wel spannend.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Super fijn dat je nog wat echos hebt 🥰 Lijkt me zo leuk om af en toe te ku ...
Wat een onwijs fijn berichtje om te lezen! Heb de hele dag aan je gedacht! Wat super dat het er goed uit zag allemaal 😍 Nogmaals proficiat🤎 Spannend om het te vertellen maar ook weer een erg bijzonder moment 🤎 Hoezo je baas al zo vroeg als ik vragen mag?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat een onwijs fijn berichtje om te lezen! Heb de hele dag aan je gedacht! ...
Dankjewel ❤️ Was zo bijzonder hihi Ik zat nog voor 25% in de ziektewet ivm na de operatie. Eigenlijk zou ik nu terugmoeten naar volledig, maar omdat de ochtenden echt drama zijn ben ik vaak telaat, of ga ik eerder weg ed. Vandaar dat ik het ga vertellen, vind telkens smoesjes verzinnen niet heel netjes 🙊 We zijn een klein bedrijf en heb heel goed contact met de baas 😊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Dankjewel ❤️ Was zo bijzonder hihi Ik zat nog voor 25% in de ziektewet ivm ...
Dat geloof ik meteen, de bevestiging dat het voor nu goed zit, je een kloppend hartje ziet en dat er gewoon een mini mensje groeit! 🤎 Wanneer mag je weer heen? Aah vandaar, ik snap 'm! Fijn dat je zo'n goed contact hebt met je baas! Hoe reageerde die?

2 jaar geleden

Jaa precies 😍 Ik mag naar een normale verloskundige nu! Over 1,5 week heb ik een intake + echo. Weet niet of ze dat meteen doen als termijn echo? Ben dan 10.2 weken. Ben jij nog verder gegaan met het kamertje? 😊 Mijn baas was de hele dag in vergadering haha! Maar mijn directe collega reageerde goed. Heel blij voor ons. Ik ondersteun haar, dus we moeten nu iemand gaan inwerken voor de kerst nog 🙊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaa precies 😍 Ik mag naar een normale verloskundige nu! Over 1,5 week heb ...
Aah dat schiet al op je volgende afspraak! 😍 Grote kans dat ze die echo de termijnecho doen denk ik! Alleen de gordijnen heb ik nog opgehangen om uit te laten hangen zeg maar. Dit weekend wordt alles op de wanden gehangen en gaat de commode over dus dan zij we zo goed als klaar 🥰 dan de boel aankleden maar! En de baby wasjes doen🤎 Fijn dat je directe collega zo goed reageerde! Inmiddels je baas ook op de hoogte? En hoe voel je je nu? 😘

2 jaar geleden

Gisteren weer een stapje verder gekomen met de babykamer en wat voelt het ongooflijk fijn dat de belangrijkste dingen nu klaar zijn🥰