1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Aah dat schiet al op je volgende afspraak! 😍 Grote kans dat ze die echo d ...
Jaaa morgen 😍 Zoveel zin in! Om 14uur mogen we. Afspraak is direct een intake ook, dus staat een uur voor gepland. Fijn dat het nu zo snel gaat allemaal ❤️ Kun je je focussen/ voorbereiden op de laatste weken en de leuke kleine dingetjes doen 😊 Mijn baas weet nog van niks hihi. Die zie ik woensdag voor het laatst (heeft vakantie tot eind aug), dus dan ga ik het wel vertellen! Anders word het wel heel laat 🙊 Ik heb een paar nare dagen gehad, nu weer een paar dagen goed. Schommelt zooo erg 😬

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Gisteren weer een stapje verder gekomen met de babykamer en wat voelt het o ...
Wauw wat leuk zeg! En straalt super veel rust uit 🥰

2 jaar geleden

Baby maakt het super goed 🥰 Vooruitgezet naar 10.4 Een flinke druktemaker. Stuiterde helemaal door mn baarmoeder heen 😂

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaaa morgen 😍 Zoveel zin in! Om 14uur mogen we. Afspraak is direct een int ...
Woensdag dus! Ja snap ik, anders ben je wel weer heel wat weken verder! Spannend maar komt vast goed🥰 Wat vervelend dat je zo schommelt in hoe je je voelt! Nog wel zool der medicatie of heb je op slechte dagen wel medicatie nodig?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Baby maakt het super goed 🥰 Vooruitgezet naar 10.4 Een flinke druktemaker ...
Waauw wat prachtig! En wat fijn dat de kleine het zo goed doet 😍 Prachtig om te zien 🥰 Willen jullie ook weten wat het wordt of blijft het een verassing?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Woensdag dus! Ja snap ik, anders ben je wel weer heel wat weken verder! Spa ...
Ik slik nog elke dag medicatie. Geprobeerd ermee te stoppen maar begon direct weer met overgeven 🤮 Denk wel dat ik redelijk over mijn piek ben. Dus als deze strip op is probeer ik een dag zonder (nog 1,5 week) Wij vinden het leuk om te weten 🥰 Kunnen we iets gerichter gaan shoppen, namen bedenken ed hihi 🙊

2 jaar geleden

Hoeveel echos maken ze trouwens bij jou? 🙊 Ik krijg er bij mijn eigen verloskundige nog maar 1. Dus in een hele zwangerschap maar 3 😲 (ergens met 32 volgens mij) Voor de 13, 20 weken en eventueel zelf betaalde echo's moet ik naar de hele andere kant vd stad 😣

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ik slik nog elke dag medicatie. Geprobeerd ermee te stoppen maar begon dire ...
Dan eerst maar mooi nog doorgebruiken! Je hebt er niets aan om je een hele dag ellendig te voelen. Over 1,5 week maar eens proberen zo der en anders gewoon nieuwe bestellen! Hier wel door gebruikt tm week 26 ofzo! Wat leuk! Ben zo benieuwd🥰 en gaan jullie dan een geslachtsbepalende echo doen of kun je wachten tot de 20 weken echo? 😊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hoeveel echos maken ze trouwens bij jou? 🙊 Ik krijg er bij mijn eigen verl ...
Uuhmm.. In principe maakt eigen verloskundige bij mij ook 3 standaard echo's. De intake, termijn echo en liggings echo rond 35 weken. 13 weken en 20 weken bij ander echo centrum. Ik heb nu alleen al 3 extra echo's gehad bij mijn eigen verloskundige praktijk. Eentje extra omdat er verdenking was dat ik longembolie had en extreem benauwd was geweest: extra check hoe het met de baby ging en met mij, 1 extra echo ivm minder leven voelen: alles wordt dan van top tot teen nagekeken en gemeten, en omdat mijn bmi net een puntje te hoog is🥴 kreeg ik een extra groei echo omdat er dan een grotere kans ook is op een groter kind. In principe dus 3 echo's bij je eigen praktijk maar hangt dus ook heel erg af van hoe je zwangerschap verloopt.

2 jaar geleden

Ohhh ben dus niet de enige die ze wat langer wil gebruiken dan de 2 weken die de arts voorschrijft 🙈 Ik vraag telkens een herhaalrecept aan. Ik denk dat wij een geslachtsecho laten doen rond week 15-16 😊 We hebben in september 2 weken vrij, dan kunnen we met 18 weken wat gaan shoppen samen 🥰 Eigenlijk zijn het maar weinig echos he! Snap heel goed dat mensen zelf nog eentje betalen om even te spieken hihi. Wanneer begon jij altijd met wat spulletjes kopen? Hier stiekem de eerste hydrofiele doeken gekocht. 50% korting bij Little Dutch op deze kleur 🙊

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohhh ben dus niet de enige die ze wat langer wil gebruiken dan de 2 weken d ...
Nee hoor, zeker niet! Als je 't nodig hebt moet je 't echt door gebruiken! Werd mij ook echt op 't hart gedrukt door m'n verloskundige. Ik wilde 't eigenlijk niet meer nemen maar daardoor bleef ik me flink beroerd voelen. Verloskundige zei toen: hier heb je alleen jezelf mee te pakken, alsjeblieft ga 't weer gebruiken zodat je ook wat normaal kunt functioneren. Leuk! 😊 Ben zo benieuwd! En dat is dan wel erg leuk! Om lekker samen te shoppen 🤎 Jaa zijn echt weinig echo's! Veel te weinig vind ik! Dus snap die eigen betaalde echo's ook erg goed. Aah wat een leuke doeken! Korting shoppen is altijd leuk😍 Ik begon meestal na de 13-15 weken met shoppen. Na dat termijn vertrouwde ik 't genoeg om langzaam aan alles in te slaan 🤎

2 jaar geleden

Heb vandaag enorme bandenpijn/ bekkenpijn (denk ik?!) Kan amper lopen 😂 Alsof je zwaar ongesteld bent. Als ik mn buik iets optil trekt de pijn weg. Mn man lacht me uit haha.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Heb vandaag enorme bandenpijn/ bekkenpijn (denk ik?!) Kan amper lopen 😂 Al ...
Hahaha, jaa mannen zullen dat nooit snappen! 😅🙈 Maar kan heel goed bandenpijn zijn inderdaad! Ik ben net begonnen met de eerste baby wasjes 🥰 Stuur straks wel even foto van de waslijn 😅

2 jaar geleden

3 wasjes gedraaid vandaag 🥰 Alle hydrofiele doeken, washandjes, dekentjes, hoeslakentjes, en de maxi cosi bekleding

2 jaar geleden

🤎

2 jaar geleden

Hoe gaat 't nu verder met jou? Nog steeds zo ongelooflijk blij voor jullie dat 't nu ineens zo snel zo mag zijn! 🤎

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

3 wasjes gedraaid vandaag 🥰 Alle hydrofiele doeken, washandjes, dekentjes, ...
Aaaahh zo leuk om te zien! Dan komt het dichtbij he 🥰 Leuke kleurtjes heb je! 😍

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hoe gaat 't nu verder met jou? Nog steeds zo ongelooflijk blij voor jullie ...
Mijn kwaaltjes beginnen te stabiliseren. Ze zullen wel minderen komende weken. Alleen die enorme bekken/bandenpijn baart me zorgen. Daar ga ik een fysio voor bellen! Woensdag voor het eerst zwangerschapszwemmen 🙈 Dacht ga gewoon vast, beweging is nooit verkeerd ☺️ En heb een mini buikje haha.

2 jaar geleden

Begint echt te komen nu 🫢

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Mijn kwaaltjes beginnen te stabiliseren. Ze zullen wel minderen komende wek ...
Heb aardige krampen dus toch maar paracetamol genomen. Kan alleen lastig peilen of het echt de baarmoeder is, of de darmen die wat verstopt zitten 🫢