1004 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Aaaahh zo leuk om te zien! Dan komt het dichtbij he 🥰 Leuke kleurtjes heb ...
Jaa dan begint het echt echt te worden hoor🤎 Dankje! Voornamelijk echt mooie neutrale kleurtjes hoor! Ben niet zo van de felle kleurtjes of echt jongen/meisje dingetjes😅🙈

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Mijn kwaaltjes beginnen te stabiliseren. Ze zullen wel minderen komende wek ...
Goed dat je gelijk al een fysio inschakelt! Beter te vroeg mee beginnen dan dat het uit de hand loopt! En wat heerlijk zwangerschaps zwemmen! Voor bekken ook heel fijn om te doen😊 benieuwd wat je er van vindt.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Begint echt te komen nu 🫢
Ooh jeetje, waaauw je gaat snel hoor! Wat een prachtig mini buikje al🥰 Dat is dan ook genieten hé!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Heb aardige krampen dus toch maar paracetamol genomen. Kan alleen lastig pe ...
Snap ik! Dat is ook echt lastig om te bepalen waar het weg komt. Heb ik nog hoor! En inderdaad, dan maar even een paracetamolletje.... Darmen wel in de gaten houden hoor! En anders zakjes vragen voor ontlasting!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Jaa dan begint het echt echt te worden hoor🤎 Dankje! Voornamelijk echt mo ...
Nee snap ik helemaal. Ik ga zelf ook goed op die neutrale kleuren haha 🙊

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Snap ik! Dat is ook echt lastig om te bepalen waar het weg komt. Heb ik nog ...
Ja super lastig! Die zakjes ga ik van overgeven, echt naar. Maar probeer veel vezels binnen te krijgen, dan komt het wel goed. Waarschijnlijk had ik gisteren/ vanacht nierstuwing 😲 Hele nacht op de linkerzij gelegen met paracetamol en nu gaat het wel oke. Tijdens de operatie hebben ze aan mijn urineleider gezeten, dus het kan zijn dat die wat sneller reageert op verandering. Had toch maar even de verloskundige gebeld. Niet kunnen lopen ging me iets tever 😆 Heb jij vooral last van de darmen nu? Of meer indalingsweeen ed? 🤭

2 jaar geleden

Te vroeg gejuicht 🙈 Vandaag weer zon overgeef dag

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja super lastig! Die zakjes ga ik van overgeven, echt naar. Maar probeer ve ...
Ooh dat is super vervelend! Ik neem ze altijd in met limonade, kan ik de smaak wat beter hebben😅 Aah bah! Dat is geen pretje! Goed dat je dan toch de verloskundige even belt, daar zijn ze natuurlijk ook voor. Hopelijk zakt het weg en komt het niet terug! M'n ddarmen zijn over 't algemeen vrij rustig gelukkig dus weinig ginder daarvan.. Wel 2 kleine aambeien die flink gevoelig zijn wanneer ik naar toilet moet.. Waar ik voornamelijk last van heb zijn de indalinggsweeen. Morgen afspraak bij verloskundige en dan zullen we mijn bevalplan bespreken.

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ooh dat is super vervelend! Ik neem ze altijd in met limonade, kan ik de sm ...
Oeff aambeien zijn naar! En dat zal niet beter worden tijdens de bevalling haha 🙊 Maar hopelijk trekken ze daarna weg. Wat zou je willen qua bevalling? 😊 Deze hydrofieldoek kon ik niet laten liggen bij de hema net haha

2 jaar geleden

Net de NIPT test gehad. Afwachten is begonnen. Als het goed is uiterlijk de uitslagen de dag na de 13 weken echo! Super spannend 🥺

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Oeff aambeien zijn naar! En dat zal niet beter worden tijdens de bevalling ...
Klopt! Maar gelukkig wel al begonnen met pilletjes en zalf, hoop 't daarmee wat te onderdrukken. Vandaag allebei weer goedgekeurt, bloeddruk van 112/62😱😅 En weer een prachtig kloppend hartje🤎 Wat betreft de bevalling: tijdens de zwangerschap van m'n eerste heb ik een cursus hypnobirthing gevolgd. Deze tools wil ik weer meenemen. Wil een rustige, relaxte sfeer, sfeer verlichting, Geurwolkje (aroma geuren) tijdens bevalling, alles zo natuurlijk mogelijk, in bad bevallen🥰 Wat een prachtige doek!! En de Hema doeken zijn zoooo fijn🤎

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Net de NIPT test gehad. Afwachten is begonnen. Als het goed is uiterlijk de ...
Dat is wel even spannend!! Fingers crossed🤞🏻😘 Wanneer heb je de 13 weken echo?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Klopt! Maar gelukkig wel al begonnen met pilletjes en zalf, hoop 't daarmee ...
Hopelijk doet het inderdaad iets! Merk je al verschil nu? 🤭 Bloeddruk is netjes toch! Beter iets aan de lage kant dan veel te hoog. Ahhh dat klinkt als een fijn bevalplan 🥰 Hopelijk mag het ook zo gaan voor je 😊

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dat is wel even spannend!! Fingers crossed🤞🏻😘 Wanneer heb je de 13 weke ...
Jaaa zeker spannend. Hopelijk duurt het geen drie weken 🙊 Over een week hebben we de 13 weken echo! Ik ben dan 13.4 weken 🤗

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hopelijk doet het inderdaad iets! Merk je al verschil nu? 🤭 Bloeddruk is ...
Jaa merk zeker verschil gelukkig! Ja zeker netjes, was verbaasd want had hem juist die controle een stuk hoger verwacht.. Maar alleen maar beter🥰 SuimenDuimen, hoop 't ook 🤎

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaaa zeker spannend. Hopelijk duurt het geen drie weken 🙊 Over een week h ...
Hoop 't ook niet voor je😘 Aftellen! Was zelf erg blij dat die extra echo er was maar ook wel spannend om zo vroeg al een hele 'apk' keuring te ondergaan. Hoe was je eerste keer zwangerschaps zwemmen trouwens?

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hoop 't ook niet voor je😘 Aftellen! Was zelf erg blij dat die extra echo ...
De NIPT test was helemaal goed ❤️ Na een week al gebeld, super fijn! Maandag de echo afwachten en kunnen we het eindelijk van de daken schreeuwen 😂 Zwangerschapswemmen was fijn! Lekker warm water (33 gr), en op je eigen tempo bepaalde oefeningen doen. Enorm verlichtend voor mn rug merkte ik. Vandaag niet gegaan, maar volgende week wel weer ☺️

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

De NIPT test was helemaal goed ❤️ Na een week al gebeld, super fijn! Maan ...
Wat super fijn zeg! 🤎 En heerlijk om dit prachtige nieuws na maandag van de daken te kunnen schreeuwen 😊 stond de geslachtsbepalende echo nou ook al gepland? Sorry, m'n hoofd is momenteel wat een zeef🙈 En wat goed om te horen dat zwangerschaps zwemmen zo goed bevallen is. Heerlijk om elke week even zo'n momentje voor jezelf te hebben😊

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Wat super fijn zeg! 🤎 En heerlijk om dit prachtige nieuws na maandag van d ...
Precies! Merk wel dat ik zenuwachtig ben voor de echo maandag. Flinke pijn de afgelopen dagen (blaas, krampen, gigantische bandenpijn?) Van de huisarts naar de verloskundige en weer terug. Niemand die me kan helpen. Vandaag even de arts die me geopereerd heeft contacten of ze me kunnen helpen. Urine is schoon namelijk 🤷🏻‍♀️ Geslachtsecho staat eind aug met 16 weken haha.

2 jaar geleden

Buikje begint te komen nu. 13.3 😍