1004 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Precies!
Merk wel dat ik zenuwachtig ben voor de echo maandag. Flinke pijn ...
Sorry voor m'n late reactie we zijn even lekker op vakantie!
Heb je die arts nog kunnen contacten? En hoe is het nu? Gisteren echo gehad, hoe was die🥰
Ooh joh, eind augustus zijn we straks zomaar😍
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Sorry voor m'n late reactie we zijn even lekker op vakantie!
Heb je die ar ...
Ohhh wat leuk om er nog even tussenuit te gaan de laatste weken! Hoe is jullie vakantie? ☺️
De 13 weken echo was helemaal goed 🥰 Smiddags nog even naar het ziekenhuis geweest ivm de pijn, waarschijnlijk de endometriose op de blaas die me enorme pijn geeft. Behalve paracetamol kunnen ze daar niks mee helaas.
25 aug geslachtsecho 🙊❤️ Ben toch wel super nieuwsgierig ernaar. Het is namelijk een heeele drukke baby 😂
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ohhh wat leuk om er nog even tussenuit te gaan de laatste weken! Hoe is jul ...
We hebben een heerlijke vakantie gehad😊 Net terug.
Wat goed om te horen dat de 13 weken echo helemaal goed was😍 wel fijn dst je een antwoord op je pijn hebt maar vervelend is het wel aangezien ze er niets mee kunnen doen. Dit kan de hele zwangerschap aanhouden?
Ooeeh nog 2 weekjes en dan weet je gewoon of het een jongetje of meisje wordt 🥰
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
We hebben een heerlijke vakantie gehad😊 Net terug.
Wat goed om te horen d ...
Goedzo! Fijn om in de laatste weken nog even te kunnen genieten 🥰
De pijn kan zeker aanhouden maar ook verdwijnen. Heb daar een hard hoofd in. Nu al enorme bekken/ bandenpijn dus denk een zware zwangerschap voor mn lichaam 😬 Ook nog steeds misselijk! Bijna 15 weken nu.
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Goedzo! Fijn om in de laatste weken nog even te kunnen genieten 🥰
De pijn ...
Ooeh dat zou vervelend zijn! En ook naar ddat je nu al zo'n bandden/bekkenpijn hebt. Dan kan 't nog wel eens een lange zwangerschap worden.... Nog even en jullie hebben de geslachtsbepalende echo😍
Ik gisteren de laatste echo gehad bij de verloskundige. Alles zag er perfect uit. Kleine ligt al helemaal ingedaald en vast in het bekken. Klaar om geboren te worden dus! Zaterdag 37 weken dus vanaf dan mag ik thuis bevallen en wat kijk ik daar naar uit🤎
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Ooeh dat zou vervelend zijn! En ook naar ddat je nu al zo'n bandden/bekkenp ...
Haha jaa dit word een hele lange zwangerschap 😬 Paracetamol/ kruiken ed doen niks. Constant aanwezige pijn, ook snachts heel erg. Maakt niet uit of ik actief ben of stillig en rust. Jaaaaa volgende week 😍 Hoop dat de kleine een beetje meewerkt, met de 13 weken echo niet namelijk 🙈
Ahhh fijn dat alles er goed uitziet! Dat geeft vast rust. En die termijn van37 weken ook, dat je kindje nu gewoon mag komen wanneer het eraan toe is 🥰
2 jaar geleden
Ooeeh..... Maar rustig aan dan! Hopelijk mag het toch nog wat aangenamer worden in de loop van de weken! Spannend!!!!! Ik ben zoooo benieuwd💙❤️ Heb je zelf een voorgevoel?
Ja dat geeft zeker rust 😊 Gisteravond 2,5 uur weeën gehad maar zette niet door... (gelukkig want anders moest ik alsnog naar het ziekenhuis😅🙈) morgen 37 weken dus vanaf dan mag het! 🥰 Zo nieuwschierig
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Ooeeh..... Maar rustig aan dan! Hopelijk mag het toch nog wat aangenamer wo ...
Ja rusten probeer ik zeker nu.
Vanavond een slijmpropje verloren.. maar volgens mij maak je die regelmatig opnieuw aan? Dus maak me niet direct zorgen. Pijn heb ik al weken en deze word niet erger nu ofzo. Morgen f verloskundige appen eventueel.
Ik heb het voorgevoel van een jongetje 🙈 Maar dat is misschien omdat er een mini lichte voorkeur is haha 🤭 Ben zelf niet écht een meisjemeisje.
Ohhh wat spannend! Echte voorweeen dus? Wat komt het al dichtbij he? 🥰🤭
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ja rusten probeer ik zeker nu.
Vanavond een slijmpropje verloren.. maar vo ...
Jaa slijmprop wordt wel weer opnieuw aangemaakt, zeker zo vroeg in de zwangerschap. Vraag is of het echt de slijmprop is of gewoon meer vaginake afscheiding wat je nu tijdens de zwangerschap ook meer aanmaakt. Gelukkig dat de pijn niet erger wordt!
Haha met een lichte voorkeur ga je dat voorgevoel heel makkelijk voelen inderdaad🙈 zo benieuwd 🥰
Jaa echt wel echte voorweeën. Komt zeker heel dichtbij! Benieuwd wanneer hij zich zal melden🤎
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Jaaa super leuk! Dankjewel 🥰
Hoe voel jij je nu? Nog last van voorweeen?
...
Jaa de hele week bleven de voorweeën aanhouden! Gisteren weer goedgekeurt bij de verloskundige en het bevalbad opgehaald. Fijn gevoel dat die nu in huis staat! Nu is het gewoon afwachten totdat de oefenweeen overgaan in echte weeën🤎
Hoe voel jij je nu?
Ik was de kleertjes inderdaad 1x voor de bevalling. De kleertjes kwamen eerst gewoon zo in de kast en heb rond 34 weken alles gewassen🥰
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Jaa de hele week bleven de voorweeën aanhouden! Gisteren weer goedgekeurt b ...
Hoe is het nu? 🤭
Ik voel me op en af. Veel pijn elke dag, dus ik ga van de reguliere verloskundige terug naar de gynaecoloog . Geeft mij toch een prettiger gevoel om wat extra controles te krijgen ivm de risicos (vroeggeboorte, groeiachterstand) Word het kindje toch beter in de gaten gehouden dan om de 5 weken het hartje luisteren 🙈
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Hoe is het nu? 🤭
Ik voel me op en af. Veel pijn elke dag, dus ik ga van d ...
Nog steeds 'rustig' met helaas alleen de voorweeën die nog niet doorzetten. Afgelopen week zat ik op een kleine 1cm ontsluiting. Komende dinsdag weer afspraak en wil dan overleggen wanneer eventueel de eerste keer gestript kan worden. Want nog zo 3 weken in deze voorweeën die heftig zijn trek ik niet
Aaah wat balen zeg😔 Maar goed dat je dan weer terug gaat naar de gynaecoloog. Snap dat het je een prettiger gevoel geeft in dit geval dat je die extra controles krijgt 🤎 Hoe veel weken zit je nu?
2 jaar geleden
Ohh wat naar dat het niet doorzet! Zo doorlopen is inderdaad niet prettig 🥺
Helaas komt een kindje echt pas wanneer ze er klaar voor zijn, maar hopelijk mag het strippen écht iets doen voor je! 🥰 Neem je veel rust? Dat schijnt ook te werken hihi
Ik zit nu op 17+2, maar elke dag een flink aantal keren harde buiken en altijd pijn. Stel me maar in op een zware 20 weken nog 😬
Ondertussen ook nog druk opzoek naar een nieuw huis haha.. die zoektocht staken we vanaf oktober.
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ohh wat naar dat het niet doorzet! Zo doorlopen is inderdaad niet prettig � ...
Ja zo balen dat 't niet doorzet🙈 ja ik neem veel rust, ook omdat m'n lijf niet meer anders kan momenteel. Ook probeer ik elke dag wel een wandeling te maken, de klappen die de baby dan op de baarmoedermond maakt schijnt ook te werken om weeën te activeren 😅😅we gaan 't zien 😊 Met de eerste ging de verloskundige toucheren om te kijken of de voorweeën alw at werk gedaan hadden, uiteindelijk had ze iets meer gedaan dan alleen toucheren maar echt strippen was 't ook niet, en 12 uur later ben ik toen bevallen 😅
Wat naar voor je sseg! Dat gaan dan inderdaad nog zware 20-23 weken worden 😕 Lukt werken nog wel? Ooh extra drukte erbij! Wel goed denk ik om dat vanaf oktober te staken. En dan focussen op de komst van de kleine. Ook alweer 17 weken, gaat wel snel hoor!