1004 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Goed om jezelf denken! Waauw 20 weken alweer. 't gaat zo snel! Hoe voel je ...
Ik voel me redelijk. Emesafene is nergens beschikbaar, dus ben weer heel misselijk! Kinderporties lukt nog net zeg maar.
Voel af en toe wat schopjes. Placenta ligt voor dus is nog lastig voelen haha 🤭 Benieuwd naar de 20 weken echo woensdag hihi
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Afgelopen maandagmiddag is mijn zoontje geboren 🤎
Gefeliciteerd 💙 hoe heet je wondertje💙
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ahhh fijn!
Een pittige bevalling geweest?Uiteindelijk in bad zoals je wilde ...
Ja heel pittig. Ontsluiting vorderde niet doordat de kleine niet goed voor het geboortekanaal lag. Hele pittige weeën maar in centimeters kwam ik niet verder. Uiteindelijk ging het razendsnel en ging ik van 6 cm ontsluiting naar geboorte van de kleine man. Alleen heeft hij het het laatste stuk van de geboorte erg moeilijk gehad. Z'n hartslag daalde enorm en moest heeel snel geboren worden. Hij kwam levenloos ter wereld en dat heeft behoorlijk impact op mij gehad. Ik raakte in een hyperventilatie. Maar gelukkig is alles goed gekomen!
Jaa, hij is wel in bad geboren zoals ik wilde! 🤎
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ik voel me redelijk. Emesafene is nergens beschikbaar, dus ben weer heel mi ...
Ach wat is dat naar! Super vervelend dat de Emesafene niet beschikbaar is en jij je dus weer erg misselijk voelt😔 is er geen alternatief?
Ooeeh dan kan 't nog wel even duren met de svjoljes voelen, hier helaas ook gehad met de eerste en de hele zwangerschap lastig gevoeld. Hopelijk snel die duidelijke schopjes want dat is zo speciaal 🥰
Spannend! Laat je weten hoe die was? 🥰
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Hoe is het met je? 🤎
Het gaat oké! Misselijkheid is iets minder, maar veel pijn aan de banden/bekken.
Volgende week een suikertest ivm klachten, en vanaf week 28 regelmatig groeiechos van de kleine meid. Ze doet het tot nu toe heel goed 🥰 Enorm drukke baby haha.. mama krijgt nu al weinig slaap 🤭
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Wat een mooie naam!
Hoe gaat het met jullie? 🥰 Een fijne kraamtijd gehad?
Dankjewel! 🤎
Hier gaat het wel goed! Lichamelijk helemaal hersteld maar psychisch nog wel veel te verwerken. Thieme heeft een lastige start maar hopen nu wat meer rust erin te krijgen. We hebben in ieder geval al wel een lekker ritme te pakken 🤎
Nee heb geen fijne kraamweek gehad helaas, en dat doet me zo'n pijn. Met de eerste ook geen fijne kraamweek gehad dus had zo gehoopt dat het anders zou zijn
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Het gaat oké! Misselijkheid is iets minder, maar veel pijn aan de banden/be ...
Wat fijn dst de misselijkheid beter gaat maar banden/bekkenpijn is geen pretje... Werk je nog? Of werk je inmiddels minder? Je bent ook alweer 24 weken toch?
Ooh spannend. Benieuwd wat eruit komt! Extra echo's is nooit verkeerd 🥰🤎
Kleine druktemaker! Maar druk in de buik betekent een rustige baby buiten de buik😉😋 (pin me nergens aan vast 😅)
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Dankjewel! 🤎
Hier gaat het wel goed! Lichamelijk helemaal hersteld maar p ...
Ohh wat jammer om te horen dat je geen fijne kraamweek hebt gehad! Mag ik vragen op welke manier je het geen fijne week vond?
Fijn dat jullie al een ritme hebben gevonden. Hoe is het nu met Thieme? 🥰 En heb jij al een klein beetje kunnen verwerken? Hopelijk voel je je psychisch snel wat beter ❤️
2 jaar geleden
Reactie op BAMMAM
Wat fijn dst de misselijkheid beter gaat maar banden/bekkenpijn is geen pre ...
Ik werk 24 uur over 4 dagen! Dat gaat goed. Denk dat dat ook wel vol te houden is. De bekken/ bandenpijn is namelijk flink verminderd ☺️ (Morgen 25 weken)
Sinds vorige week heb ik enorme nierstuwing. 2x opgenomen voor onderzoeken. Nu Oxycodon meegekregen om een paar dagen uit te rusten van de helse pijnen. Baby blijft heel druk ondanks de medicatie dus dat is goed 🥰 Volgende week een extra controle naar mijn nierwaarden ed, om uit te sluiten dat de baby er last van heeft.
We zijn begonnen met de babykamer, dat voelt zooo fijn. Even bezig zijn met de leuke kant van de zwangerschap en het uitkijken naar onze kleine meid ❤️ Kan echt niet wachten! Nog 8 weken werken en dan verlof hihi.
Is dat zo??? 🙊 Ben zo benieuwd naar haar!
Ps. deze echofoto kregen we zondagmiddag in het ziekenhuis mee toen ze haar gingen checken hihi
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ohh wat jammer om te horen dat je geen fijne kraamweek hebt gehad! Mag ik v ...
Dat mag je zeker vragen! Ik heb met mijn oudste ook een vreselijke kraamweek gehad en had dit x dus een kraamhulp uitgezocht die ik kende, waar het ontzettend mee klikte en we qua doen en laten zo op elkaar lijken. Zou bpergevt zijn voor mij dus. Onwijs fijne begeleiding gehad tijdens de bevalling dus keek uit naar de rest van de week. Helaas kreeg ik op de 2e dag een berichtje dat ze de eerste dagen niet meer zou komen omdat ze ergens anders ging kramen. Ik kreeg een kraamhulp wat totaal niet klikte en had eigenlijk ook ongeloof dat ze mij zo makkelijk aan de kant zette. Laatste 3 dagen is ze nog een halve dag zelf geweest maar weinig tijd gehad om het met elkaar te bepraten. Laatste. Dag was ze ziek. Ze zou snel nog langskomen om een en ander te bespreken en het met elkaar nog even fijn af te sluiten. Inmiddels bijna 7 weken verder en ze is nog niet langs geweest.... Dat voelt kut, doet pijn en alles voelt totaal niet afgesloten...
Thieme doet het steeds beter! 🤎
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ik werk 24 uur over 4 dagen! Dat gaat goed. Denk dat dat ook wel vol te hou ...
Wat goed te horen dat de bekkenpijn zo is verbetert! 🤎 En wat fijn dat werken daardoor ook nog zo lekker gaat.
Ooh jeetje, wat heftig zeg! Goed te horen dat de baby het wel goed doet, hopelijk blijft dat zo! En hopelijk mag het met jou wat betreft je nieren ook beter gaan.
Aah heerlijk he, lekker bezig zijn op de babykamer🥰langzaam aan aftellen😍
Wat een schatje! 🤎