1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hahaha we lopen lekker gelijk allemaal 😂😂
Behalve ik😅

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Behalve ik😅
Zit volgens mij ongeveer bij iedereen een week tussen

3 jaar geleden

Haha hoe leuk!! Ben zo benieuwd 😃😃

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd voor jullie dames! Hoop dat iedereen goede berichten krijgt!!🍀🤗

3 jaar geleden

Reactie op Femkevh

Ik ben ook benieuwd voor jullie dames! Hoop dat iedereen goede berichten kr ...
Jij bent de ergste weken door zie ik😄 hoe voel je, je?

3 jaar geleden

Goedemorgen! Ik hou van m'n werk maar heb een hekel aan wekkers. Heb die dan de afgelopen 3 weken ook helemaal niet gemist! 😭 Maar, back to reality En dealen met de wekker🙈 Fijne dag jullie! Nog plannen? 😊 Wij hebben vanmiddag/vanavond gezellig familie bbq

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Goedemorgen! Ik hou van m'n werk maar heb een hekel aan wekkers. Heb die da ...
Hekel ja? Heb geen wekker nodig helaas, helemaal niet als ik zwanger ben🤦🏼‍♀️😖 Wel weer zin om te gaan werken? Ik ga nu filmpje kijken met de oudste, ons momentje sochtends 🥰 Straks even action & dan boodschappen doen. Mn man en kids gaan vanmiddag naar de verjaardag van hun nichtje (ik kom niet meer bij mn schoonzus en andersom ook niet dus deze mama heeft heeeeerlijk een paar uurtjes vrij😍😍) En jullie??

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Goedemorgen! Ik hou van m'n werk maar heb een hekel aan wekkers. Heb die da ...
Ik lees ook zo lekker half he “net wakker😆😆” maar gezellig bbq!! Word prachtig weer zeggen ze 🤞🏻😅

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Jij bent de ergste weken door zie ik😄 hoe voel je, je?
Opzich voel ik me goed! Alleen mijn eetlust is over het algemeen zoek, en nogsteeds regelmatig een opgeblazen gevoel😅 Gisteren de uitslag van de NIPT+nevenbevindingen gekregen. Alles was goed, ze hebben niets afwijkends kunnen vinden🥰

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Goedemorgen! Ik hou van m'n werk maar heb een hekel aan wekkers. Heb die da ...
Ohh gatverdamme die wekkers.. helemaal na de vakantie 😕 Succes met werken weer 💪🏻 Wij gaan f lngs mn schoonouders en zometeen visite thuis. Morgen de laatste spullen inpakken in mn appartement 🙃 Dinsdag weer werken, maar bijna vakantie! Nog een weekje. Veel plezier vanmiddag met de familie bbq 🥰

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Hekel ja? Heb geen wekker nodig helaas, helemaal niet als ik zwanger ben🤦� ...
Hahaha f een mama middag. Hoe bevalt het? 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Femkevh

Opzich voel ik me goed! Alleen mijn eetlust is over het algemeen zoek, en n ...
Wat fijn dat de uitslag goed is! ☺️ Zijn toch spannende momenten lijkt me.. Wel een beetje aangekomen of aan het afvallen door het weinig eten?

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Hekel ja? Heb geen wekker nodig helaas, helemaal niet als ik zwanger ben🤦� ...
Haha hier ook geen wekker nodig, jaxx is mijn wekker🤪 Zo heb je je testen ingeslagen bij de action? Lekker hoor middagje alleen, nog plannen?? Hier lekker een tuindagje en rommelen in huis, bedden verschonen, wasjes draaien. Verder lekker rustig. Heerlijk zo een zondag❤️

3 jaar geleden

Reactie op Femkevh

Opzich voel ik me goed! Alleen mijn eetlust is over het algemeen zoek, en n ...
Ohh wat fijn zeg een goede uitslag, zal wel een geruststelling zijn. Lekker genieten nu. Ga je nog een geslachtsecho doen of wachten tot de 20 weken echo? 🍀

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Hekel ja? Heb geen wekker nodig helaas, helemaal niet als ik zwanger ben🤦� ...
Aah heerlijk zeg! En even tijd voor jezelf, ook fijn! Geniet ervan😊

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Ik lees ook zo lekker half he “net wakker😆😆” maar gezellig bbq!! Word pra ...
😅🙈

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohh gatverdamme die wekkers.. helemaal na de vakantie 😕 Succes met werken ...
Ooeh nog even bikkelen dus en dan vakantie vieren! 😍 Fijne middag!

3 jaar geleden

Ligt er zomaar een kadootje voor je in het kraamhezin van een trotse beppe❤️

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wat fijn dat de uitslag goed is! ☺️ Zijn toch spannende momenten lijkt me.. ...
Jaa super fijn! Tot nu toe ben ik nog op hetzelfde gewicht gebleven als voor de zwangerschap (+- 56 kg). Ik twijfel nog heel erg of ik de geslachtsecho inplan, of dat ik de 20 weken echo afwacht😳 Lees namelijk ook veel verhalen dat de geslachtsecho een andere uitslag gaf dan de 20 weken echo. Dan geeft de 20 wkn echo toch wat meer duidelijkheid🤪

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ligt er zomaar een kadootje voor je in het kraamhezin van een trotse beppe❤ ...
Wat leuk zo'n cadeautje!🤗