1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Als we dan nog leven.. pff wat haat ik die eerste weken zeg 😂🤣
Hahaha rustig aan jij 😘💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Als we dan nog leven.. pff wat haat ik die eerste weken zeg 😂🤣
😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Pff ik had ineens darmkrampen vanacht! 🙊 Daarna diarree en een mini beetje ...
Hoe is 't nu? 😘

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Hoe is 't nu? 😘
Geen krampen ed meer. Ook geen afscheiding meer gehad. Hele dag aan de roosvicee, beetje misselijk. Zo benieuwd waar dit naartoe gaat. Merk wel dat ik er écht moeite mee zal hebben als ik ongesteld word. Weet niet waarom dat ineens zo op komt. Miss het besef dat we 'al' 5 maanden verder zijn? Hoe is het bij jou? Hoe bevalt het werken weer?

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Geen krampen ed meer. Ook geen afscheiding meer gehad. Hele dag aan de roos ...
Ook heel benieuwd waar dit toe leid! Wanneer was je nod ook alweer? 🤞🏻 Ik snap je! Denk dat ronde 5 zeker meespeelt wat betreft die teleurstelling. Hoe alles goed! Mogen starten in een leuk gezinnetje dus dat maakt de start na de vakantie wel fijn😊 En de eerste wachtweek gewoon al bijna gehad, schiet op zo!

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ook heel benieuwd waar dit toe leid! Wanneer was je nod ook alweer? 🤞🏻 I ...
Mijn NOD is morgen/ donderdag. Ga uit van donderdag. Gisteren nog een negatieve vroege sensitest. Dat denk ik ook. Even het besef van ohja, duurt allemaal toch wel langer dan je van te voren 'hoopt' haha 🙊 Ahh dat is fijn! Lijkt me ook echt niks als het niet zo klikt met ze haha 🙄 Je bent toch een hele week samen. Dat schiet zeker op! Je bent al op de helft 💪🏻☺️

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Mijn NOD is morgen/ donderdag. Ga uit van donderdag. Gisteren nog een negat ...
Ja dat zou 't best kunnen zijn! Al is 't heel normaal dat je minimaal een half jaar bezig bent natuurlijk. Een jaar met een eerste kindje is niet ongewoon.... Wanneer ga je weer testen? Klopt, als het niet klikt is het voor beide partijen niet een hele fijne week. Yess, de helft gehad!! 😅🙈

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ja dat zou 't best kunnen zijn! Al is 't heel normaal dat je minimaal een h ...
Nja minimaal.. na een jaar mag je al naar de huisarts hihi. Maar hopelijk is dat niet nodig. Ik probeer te wachten tot donderdag. Nee precies! Dan word het een lange week 🙊 Jaaaaa inderdaad ☺️

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Nja minimaal.. na een jaar mag je al naar de huisarts hihi. Maar hopelijk i ...
Hiii, hoe is het? Wilde net vragen waneer ga je testen maar zie het al☺️☺️☺️ spannend meis 🍀

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Nja minimaal.. na een jaar mag je al naar de huisarts hihi. Maar hopelijk i ...
😘😘

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Hiii, hoe is het? Wilde net vragen waneer ga je testen maar zie het al☺️☺️☺ ...
Toch vandaag een normale test gepakt. Ook nog negatief. Denk niet dat het nog komt. Net weer wat licht bruine afscheiding. Zo begon de menstruatie vorige maand ook 😕

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Toch vandaag een normale test gepakt. Ook nog negatief. Denk niet dat het n ...
Hè kut, bij mij begint het ook meestal zo. ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Hè kut, bij mij begint het ook meestal zo. ❤️
Ja precies. Ga er vanuit dat we naar ronde 6 gaan. Laat nu maar komen ook haha.... Nieuwe frisse ronde 🍀💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja precies. Ga er vanuit dat we naar ronde 6 gaan. Laat nu maar komen ook h ...
Juist ind ja, positief door naar de volgende ronde. Tuurlijk is echt even balen maar probeer stress te vermijden. Komt echt goed❤️

3 jaar geleden

Reactie op Mama_melisdep

Juist ind ja, positief door naar de volgende ronde. Tuurlijk is echt even b ...
😘 Kijk af en toe naar een rompertje in de kast. Geeft mezelf weer motivatie (eens gekocht voor als de test positief is, kan mezelf dan niet inhouden om het direct te vertellen denk ik 😂)

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja precies. Ga er vanuit dat we naar ronde 6 gaan. Laat nu maar komen ook h ...
Wat jammer Meis :( sending a hugg♥️

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Toch vandaag een normale test gepakt. Ook nog negatief. Denk niet dat het n ...
Zo begon mijn menstruatie inderdaad ook.. Balen! 😔. Inderdaad even positieve moed uit een mooi rompertje halen en vol frisse moed door lieverd 😘

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ja precies. Ga er vanuit dat we naar ronde 6 gaan. Laat nu maar komen ook h ...
Nog niet doorgebroken?🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op ellis33

Nog niet doorgebroken?🤞🏻
Nee 😳 Hoelang hebben jullie altijd bruine afscheiding voor de menstruatie? Hier verschilt het dus nogal haha.

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Nee 😳 Hoelang hebben jullie altijd bruine afscheiding voor de menstruatie? ...
Meestal 2-3 dagen voordat het doorbreekg