3597 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ellis33

Snap ik!! Zie je dat je altijd je gevoel moet volgen ☺️
Yesss🥰

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Blij dus dat we gisteren niet hebben gedaan🥰
Dat was een goede gok 😊😌

2 jaar geleden

Reactie op ellis33

Whahaha aug idd 🤣 6 weken, mocht het hartje dan nog niet kloppen mag ik di ...
Goeiemorgen 🤪 Nee wel spannend hoor! Hopelijk gaat alles goed 🍀

2 jaar geleden

Reactie op ellis33

Ben niet zo content met sensitest haha! Zou dan eerder de etos vroege pakke ...
Ohja ook een idee! Wil zondag testen (4 dagen voor NOD), maar hou t bijna niet meer 😅

2 jaar geleden

Reactie op ellis33

26 juli 12:15 echo 🤞🏻🍀
Dat schiet op, spannend😍

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohja ook een idee! Wil zondag testen (4 dagen voor NOD), maar hou t bijna n ...
Ooh voor jou schiet 't ook al op dus! Hoe voel je je? Drink je ook extra thee en gebruik je de kruik ook? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohja ook een idee! Wil zondag testen (4 dagen voor NOD), maar hou t bijna n ...
Gewoon testen zou jou het schelen! Heb de normale action gebruikt, was ook vanaf zondag positief. Word nu roze

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ooh voor jou schiet 't ook al op dus! Hoe voel je je? Drink je ook extra t ...
Jaaa alweer 8 dpo nu. Nog een weekje tot nod 🤗 Ben hartstikke emotioneel haha.... en wat vage klachten (buik die trekt bij t rekken ed, lichte krampen vanaf eisprong) Hahaha nee de kruik niet nu. Gisteren naar de sauna geweest 🙈 Thee wel! Zo lekker! En jij?

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Jaaa alweer 8 dpo nu. Nog een weekje tot nod 🤗 Ben hartstikke emotioneel h ...
Wat gaat de tijd toch ook snel! Ooh heerlijk sauna! Genoeg warmte om lekker in te nestelen voor de kleine😉😊 Hier ook thee, ineens liters, heerlijk! En kruip 's avonds wel met een kruikje en warme sokken op bed 😅 Maar vind een kruik sws fijn omdat ik afgelopen dagen wel wat vervelende krampen heb. Win win dus.

2 jaar geleden

Hoi allemaal! Om de app prettig en soepel in gebruik te houden (zowel voor jullie als technisch), sluiten wij vanaf nu topics die meer dan 1.000 reacties hebben. We openen wel alvast een nieuw topic voor jullie. Om het gesprek nog even af te kunnen ronden, laat ik dit topic open tot het einde van de middag. Daarna sluit ik het topic en kunnen jullie verder in het vervolgtopic: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-14-21-juni-2-XE242R Liefs, Roos P.S. Kom je een actief topic tegen met meer dan 1.000 reacties? Rapporteer het gerust! Dan zal ik het sluiten en een nieuw topic openen. Zo houden we de app soepel in het gebruik 😊