4330 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Wauw zwijg me ervan!!! Mijn 3 collega's zijn kort na mekaar zwanger geworde ...
Jaa echt niet oke... 😔

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Ja ik wil ze ook wel weten!!! 🤩
Jaa zodra ik het boek heb zal ik alles delen!🥰

3 jaar geleden

Reactie op Isabella29

Mijn vriend zit aan de lucovitaal multi man vitamine. Zit extra zink enzo i ...
Ohja ik twijfelde dat ook te gaan kopen maar mijn vriend zoekt dan alles weer uit met reviews enzo en die zegt dan dat het niet bewezen is ofzo😅

3 jaar geleden

Reactie op Isabella29

Mijn vriend zit aan de lucovitaal multi man vitamine. Zit extra zink enzo i ...
Oh, maar jullie mannen laten de alcohol? Mijne dus niet.. Drinkt veel te graag een pintje na de voetbal met zijn vrienden.. 😣 Moet wel zeggen, we zijn al van november aan het proberen en echt weinig alcohol (ik dan) gezond eten enz.. 1 maand was ik het zo beu, lekker weertje, veel wijntjes gedronken en terrasjes gedaan, niet op eten gelet, en bam was zwanger.. 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Oh, maar jullie mannen laten de alcohol? Mijne dus niet.. Drinkt veel te gr ...
Nou mijn man laat de alcohol niet hoor haha, hij beperkt het. Maar gaat dan liefst menstruatie weekend zuipen met zn vrienden. En weekend daarna misschien ook nog. Maar weekend voor en van eisprong beperkt ie tot 2-3 biertjes op vrijdag en zaterdag.. Op verzoek van mij 😂🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Nou mijn man laat de alcohol niet hoor haha, hij beperkt het. Maar gaat dan ...
Oh wel goed, doet mijne dus niet en is hij ook niet van plan 🙄😅

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Oh, maar jullie mannen laten de alcohol? Mijne dus niet.. Drinkt veel te gr ...
De mijne drinkt al 2 jaar maar hééél af en toe (max 1 keer per maand). Hij is helemaal klaar met katers zegt hij altijd. Maar als hij drinkt doet hij dat wel gelijk voor een hele maand🤣🤣 Ik daarintegen houdt altijd wel van een lekker rood wijntje of een rosé🍷 Maar na de ovulatie doe ik al een half jaar niks meer. Ook wel wat gezonder voor me😅

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Oh wel goed, doet mijne dus niet en is hij ook niet van plan 🙄😅
Liefst heb ik hem helemaal alcoholvrij 😂 als ik dan ongesteld wordt , dan moet ik ff boos worden ofzo en dan zeg ik ook: je moet ook niet zoveel drinken 🤬😂

3 jaar geleden

Reactie op Isabella29

De mijne drinkt al 2 jaar maar hééél af en toe (max 1 keer per maand). Hij ...
Ja idem, een lekker glaasje wijn, zalig! Als ik men menstruatie krijg standaard flesje wijn open 😂 na menstruatie probeer ik niets meer, maar soms hebben we wel etentjes ofzo en als ik dan geen glaasje drink krijg je direct die vragen, zwanger?! 🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Liefst heb ik hem helemaal alcoholvrij 😂 als ik dan ongesteld wordt , dan ...
Haha grappig en herkenbaar 😂🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Ja idem, een lekker glaasje wijn, zalig! Als ik men menstruatie krijg stand ...
Oohh ik drink wijntjes eigenlijk wel tot net voor me eisprong🙈 Niet iedere dag natuurlijk. Ik spreek altijd met me vriendinnen af in die eerste 2 weken, zodat het niet op valt als ik wat anders drink. Want iedereen weet dat ik een wijn liefhebster ben hahahah🤭🤭

VRIEND

3 jaar geleden

Ik drink al jaren niet, maar afgelopen weekend met de eisprong het juist wel gedronken. Man drinkt 1 a 2 wijntjes per dag. Zoon is verwerkt tijdens vakantie en alle dagen veel bier en cocktails en sigaretten 😂

3 jaar geleden

Reactie op Isabella29

Oohh ik drink wijntjes eigenlijk wel tot net voor me eisprong🙈 Niet iedere ...
Ja bij mij ook!! 😅 Echt irritant want als je dan niets drinkt is het direct : ben je zwanger? 😮

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Ik drink al jaren niet, maar afgelopen weekend met de eisprong het juist we ...
Ja hoor je vaker hé! Mss omdat je dan wat ontspannen bent? 😅 😅

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Ja bij mij ook!! 😅 Echt irritant want als je dan niets drinkt is het direc ...
Jaaa vorige keer had ik wijntje overgeslagen omdat ik net voor mn nod zat. Met de reden “doe een maand zonder alcohol”. En het etentje daarna met zelfde vriendin zei ze: ahh ik hoopte dat je nu ging vertellen dat je zwanger bent omdat je vorige keer geen wijn nam🥴

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Ik drink al jaren niet, maar afgelopen weekend met de eisprong het juist we ...
Hahah jaa en dan probeer je andere keren zo gezond mogelijk te doen en dan gebeurd er niks van binnen 🤷🏼‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Ja hoor je vaker hé! Mss omdat je dan wat ontspannen bent? 😅 😅
Ja zou zomaar kunnen. Verbazing was toen nog groter, want ik was aan de pil 😂 Die positieve test van toen was paniek in de tent 😨. En nu hoop ik over een week ofzo een zelfde resultaat te zien 😍

VRIEND

3 jaar geleden

Maar weer een dag erop zitten. 5dpo weer gehad, langzaam op naar de 2de lastigste wachtweek

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Maar weer een dag erop zitten. 5dpo weer gehad, langzaam op naar de 2de las ...
Jaa die eerste wachtweek gaat altijd wel he! Die tweede is ellende omdat dan ook testdrang langzaamaan komt 😅

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Jaa die eerste wachtweek gaat altijd wel he! Die tweede is ellende omdat da ...
Ja idd dan komt de testdrang en meestal vanaf 9 a 10dpo kan ik het bijna niet tegengaan.