4330 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op BB15

Pff nou hier zojuist een heel klein beetje bruin bij het afvegen.. 😫
Heeft het al helemaal doorgezet?🤨

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Pffff frustrerend is dat zeg, heel herkenbaar. Hier dacht ik ook oh dat luk ...
Heb voor het eerst gehuild en volgende ronde word het hem ook niet dan is hij aan het werk in het buitenland

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kim1408

Heb voor het eerst gehuild en volgende ronde word het hem ook niet dan is h ...
Ja huilen lucht wel wat op. Dan weet je nu ook dat het nog een maand extra wachten wordt 😕

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Heeft het al helemaal doorgezet?🤨
Nee nog niet.. Net was het zelfs heel licht bruin. Maar verwacht dat dat morgenvroeg wel gaat doorzetten, heb ook al wat meer last van buikkrampen 😔

3 jaar geleden

Reactie op Kim1408

Heb voor het eerst gehuild en volgende ronde word het hem ook niet dan is h ...
Oh wat shit zeg! Ik laat het vaak ook gewoon maar gaan, lucht toch wel een beetje op 😘 Vervelend dat je nu twee lange maanden moet wachten ook 😔 Dat het daarna maar snel raak mag zijn voor jullie! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Kim1408

Heb voor het eerst gehuild en volgende ronde word het hem ook niet dan is h ...
Ahh ja heel begrijpelijk dat je gehuild hebt, het is een grote teleurstelling 😔 nog beetje extra nu je weet dat komende maand overgeslagen wordt.. ❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op BB15

Nee nog niet.. Net was het zelfs heel licht bruin. Maar verwacht dat dat mo ...
Mijn krampjes worden ook erger 🥴 wil het niettt 😫 mijn menstruatie is wel altijd gelijk helder rood..

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Mijn krampjes worden ook erger 🥴 wil het niettt 😫 mijn menstruatie is wel ...
Nu net 1 sliertje bruinig bij afvegen..🤷🏼‍♀️ geen idee, we wachten verder af ⏳

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Nu net 1 sliertje bruinig bij afvegen..🤷🏼‍♀️ geen idee, we wachten verder ...
Dat is wel goed hé!! Ik deze nacht wekker geworden van enorme pijn en super veel bloedverlies. Denk toch dat die test positief was maar dat het miskraam is geworden opnieuw ofzo 😣 nog steeds enorme pijn. Ben net op het werk maar denk dat ik het niet lang ga uithouden

3 jaar geleden

Reactie op BB15

Oh wat shit zeg! Ik laat het vaak ook gewoon maar gaan, lucht toch wel een ...
Heb ik indd ook gewoon maar gedaan.Ja en ben niet zo goed in wachten. Hopen dat hij daarna wel thuis is met een vrachtwagenchauffeur weet je het nooit.

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Ja huilen lucht wel wat op. Dan weet je nu ook dat het nog een maand extra ...
Ja wel gelukkig wel wat ja. Verschrikkelijk pak het liever gelijk weer op maja hopen dat het die keer erna wel weer kan proberen hopen dat hij dan thuis is

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Dat is wel goed hé!! Ik deze nacht wekker geworden van enorme pijn en super ...
Hè bah, het is dus losgebroken 😕 dat vind ik altijd de meest klote dag en dan vind ik mezelf extra zielig. Lekker jezelf verwennen en aan de wijn vanavond 😉

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Nu net 1 sliertje bruinig bij afvegen..🤷🏼‍♀️ geen idee, we wachten verder ...
Jij maakt het ook al zo spannend, hopelijk blijft het weg en test je dit weekend positief. Vanochtend geen testdrang?

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Dat is wel goed hé!! Ik deze nacht wekker geworden van enorme pijn en super ...
Klote zooi 😫😔 jezelf verwennen vandaag meis! Vind het ook altijd zo kut als je die dag precies moet werken... 😘😘

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Jij maakt het ook al zo spannend, hopelijk blijft het weg en test je dit we ...
Totaaaal geen testdrang dus lekker doorgespoeld haha. Iedere keer 2x afvegen na het plassen 😂 maar nog geen bloed. Dat bruinige was gister ook maar 1x 🤷🏼‍♀️ heb nu ook ff niet echt krampen..

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Dat is wel goed hé!! Ik deze nacht wekker geworden van enorme pijn en super ...
Aahh wat ontzettend klote😔 En als het echt niet gaat op werk; lekker naar huis gaan!😘😘

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Hè bah, het is dus losgebroken 😕 dat vind ik altijd de meest klote dag en ...
Ja maar enorm hevige menstruatie.. Vreemd hoor.. Denk toch dat er iets was wat afgebroken is. Die pijn is ook feller dan menstruatie, lijkt meer op vorige miskraam 😔 idd vanavond zetel avondje, filmpje opzetten en wat janken. Man moet voetballen dus kan wat bijkomen alleen..

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Totaaaal geen testdrang dus lekker doorgespoeld haha. Iedere keer 2x afvege ...
Gho is echt wel een heel goed teken eigenlijk.. Zo benieuwd voor je!!

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Ja maar enorm hevige menstruatie.. Vreemd hoor.. Denk toch dat er iets was ...
Soms is dat dan even fijn he om dan even alleen te zijn. De mannen zien de hele situatie toch anders en staan veel nuchterder er in🙈

3 jaar geleden

Kino vervelend voor je! Even bijkomen nu. Kleintje jij komt als de meest positieve en chille user over echt heel fijn! Gun je ook het beste!