4330 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mama21

Kino vervelend voor je! Even bijkomen nu. Kleintje jij komt als de meest p ...
Ahh lief dankjewel!❤️ Ja ik had echt testdrang maar tot gisterochtend. Toen voelde ik zo die menstruatiekrampen dat ik dacht nou laat allemaal maar ik wordt toch gewoon ongesteld.. dus ja nu geen moeite met wachten ofzo🤷🏼‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Totaaaal geen testdrang dus lekker doorgespoeld haha. Iedere keer 2x afvege ...
Heel goed dat je niet hebt getest. Ga duimen voor je dit weekend. Hier ook nog geen testdrang, maar ben bang dat het volgende week wel komt 😂

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Heel goed dat je niet hebt getest. Ga duimen voor je dit weekend. Hier ook ...
Jaa wil ook echt op zn vroegst pas zondag testen als er dan nog geen menstruatie is 😅

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Soms is dat dan even fijn he om dan even alleen te zijn. De mannen zien de ...
Ja inderdaad 🙄 die zegt van kom kom, niet treuren, verder hup. Maar ja hij zit niet met het bloedverlies en de pijn dus ik snap wel dat voor hem het makkelijker is om positief te blijven, ga ik ook kunnen morgen of overmorgen wss. Even een dagje treuren 😔

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Ja inderdaad 🙄 die zegt van kom kom, niet treuren, verder hup. Maar ja hij ...
Jaa en dat dagje mag er zeker zijn❤️

3 jaar geleden

Aangezien er problemen zijn met foto's uploaden en ik vermoed dat dit door het aantal reacties komt. Heb ik een vervolg voor jullie aangemaakt. https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-24-31-juli-kletsen-door-V5rBgZ Ik zonder sluiten en nodig jullie uit daar verder te kletsen, en hopelijk is het probleem met foto's uploaden zo opgelost

3 jaar geleden

Ik zal deze sluiten*