3013 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Je zou een testje kunnen wagen toch. Jij ook bijna je nod toch? Ik zojuist ...
Fotoooo!🤩

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Fotoooo!🤩
Hij pakt mijn foto momenteel niet helaas

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Hij pakt mijn foto momenteel niet helaas
Tadaa

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Tadaa
Wat een goede oploop!!! Gefeliciteerd 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Tadaa
Heee ! Wat goed!!! Dit ziet er echt mooi uit! 👌 wat onwijs leuk zeg!!!! Super!! 😘

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Tadaa
Gefeliciteerd🎉🎉🍀

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Tadaa
Gefeliciteerd!!!

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Tadaa
Woooww. Hij loopt heel mooi op!!!😍

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Tadaa
Gefeliciteerd!!!! Hoe kan je dit geheim houden voor je man? Ik zou hem inpakken en in zijn schoen doen. Ik zou mijn mond na zo’n lange tijd niet kunnen houden hoor! 😂

3 jaar geleden

Reactie op Isabella29

Arts heeft gebeld! Hij ziet het nog positief in voor de komende maanden. Du ...
Ik ga voor je duimen dat het dan nu snel raak is! Geruststellend te weten dat het bloeden dan blijkbaar hoort...

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Flowermom

Gefeliciteerd!!!! Hoe kan je dit geheim houden voor je man? Ik zou hem inpa ...
Net het verteld aan hem en hij reageert extreem rustig en kalm 😬 het echte besef komt pas na de eerste echo vermoed ik. Toch 2 dagen geheim kunnen houden 😂

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Isabella29

Arts heeft gebeld! Hij ziet het nog positief in voor de komende maanden. Du ...
Dat nieuwe onderzoek lijkt mij wel eng. Nog nooit gehoord. Hopelijk lukt het nu snel en is het verdere traject niet nodig.

3 jaar geleden

Reactie op Flowermom

Ik ga voor je duimen dat het dan nu snel raak is! Geruststellend te weten d ...
Ik heb weer aardig vertrouwen voor de komende tijd. Alles is even goed door geolied🤞🍀😅

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Net het verteld aan hem en hij reageert extreem rustig en kalm 😬 het echte ...
Het moet nog even bij hem binnen komen denk ik!🥰 Je krijgt zeker ook al een redelijk vroege echo, omdat je in het ziekenhuis loopt?

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Tadaa
Jaaaaaaa gefeliciteeerd 💕🤩

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Tadaa
Gefeliciteeeeeeerd!!! 🥰🥰 Hoop zo dat het goed mag blijven gaan!! 🍀🍀🤗🤗

3 jaar geleden

Joke dit gaat zeker goed komen hoor!!! donderdag heb je een knal test in je handen!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Isabella29

Het moet nog even bij hem binnen komen denk ik!🥰 Je krijgt zeker ook al ee ...
Morgen ga ik bellen en ik weet al dat eerste afspraak in kliniek is met 7 weken en daarna over naar eigen verloskundige.

3 jaar geleden

Graag wil ik jullie even om advies vragen. Van het voorjaar zei mijn vriend na lang twijfelen dat ook hij voor een tweede wilde gaan, mocht dat lukken. Ik weet dat hij het erg spannend vind en twijfelt of hij het wel goed doet als vader met nog een tweede kindje. Vind ik die dan net zo leuk en lief en heb ik er wel genoeg tijd voor. Dat laatste is een serieus ‘probleem’. Hij werkt erg onregelmatig en maakt over het algemeen lange dagen. Het runnen van het gezin komt dan ook vooral op mij neer. Maar als ik zie hoe gek onze dochter met hem is en hij met haar, zie ik geen probleem. Ik merk alleen wel dat hij nu meer terughoudend is richting mij de laatste tijd. Ja, hij had het even niet naar zijn zin op het werk maar dat is nu opgelost voor zover ik weet. Hij komt weer meer ontspannen thuis, maar merk dat hij nog steeds wat terughoudend is. Als ik hem ernaar vraag geeft hij aan toch weer twijfels te hebben over een tweede kindje en het vooral dan voor mij en onze dochter te doen. Ergens wil ik hem de tijd geven, maar aan de andere kant rammelen mijn eierstokken door mijn leeftijd. Ik vind dit zo lastig! Ik weet zeker dat hij ook voor een tweede kindje een geweldige papa zou zijn...

VRIEND

3 jaar geleden

24-12 eerste echo 🎉. Ik blijf hier nog even plakken om jullie resultaten te zien deze maand en zal nu geen fotos meer plaatsen van mijn testen 😄 Dank voor jullie berichten en ik hoop snel met jullie te kunnen kletsen over zwangerschapskwalen en groeiende buiken 😍