3013 Reacties

VRIEND

vor 3 Jahren

Reactie op Flowermom

Graag wil ik jullie even om advies vragen. Van het voorjaar zei mijn vriend ...
Mijn ervaring is dat mijn partner voor alles wat meer tijd nodig heeft. Misschien heeft jou partner dat ook? Hier in het begin sloeg mijn wens voor een tweede in als een bom en dat werd met de tijd steeds beter. Terwijl ik ook weet dat als er een 2de is mijn partner er super mee is.

vor 3 Jahren

Reactie op Joke1986

24-12 eerste echo 🎉. Ik blijf hier nog even plakken om jullie resultaten t ...
Woowww wat heb jij een mooie oploop zeg😍 Zo één zou ik ook graag willen op mijn NOD haha😘 Succes de 24e & een hele voorspoedige zwangerschap gewenst🥰

vor 3 Jahren

Reactie op Joke1986

24-12 eerste echo 🎉. Ik blijf hier nog even plakken om jullie resultaten t ...
Suuper zeg! Net voor de kerst 💕🎄

vor 3 Jahren

Reactie op Joke1986

24-12 eerste echo 🎉. Ik blijf hier nog even plakken om jullie resultaten t ...
Dat is wel een heel mooi lijntje al! Super fijn dat je nog net voor de kerst je eerste echo hebt. Ik wens je een hele goede zwangerschap! En laat vooral nog even weten hoe je eerste echo is😘

vor 3 Jahren

Reactie op Flowermom

Graag wil ik jullie even om advies vragen. Van het voorjaar zei mijn vriend ...
Lastige situatie 😣 de tijd geven zal misschien het beste zijn maar dat is voor jou niet fijn 😫 zo moeilijk!

vor 3 Jahren

Reactie op Flowermom

Dat is wel een heel mooi lijntje al! Super fijn dat je nog net voor de kers ...
Ik denk dat we dat gevoel zelf ook wel hebben gehad in het begin. Ik heb dat zeker gehad toen we voor een 2e gingen.

vor 3 Jahren

Reactie op Flowermom

Graag wil ik jullie even om advies vragen. Van het voorjaar zei mijn vriend ...
Wat een vervelende situatie. Vooral omdat jullie al de keuze hadden gemaakt, snap ik dat je nu niet even een 'pauze' wilt inlassen. Hopelijk komen jullie hier samen uit😘

vor 3 Jahren

Ik heb vandaag een test gedaan en die was negatief. Nu heb ik op 23 november pas een positieve ovulatietest gehad en dinsdag avond mijn eiersprong gevoeld. Dus denk dat ik wat vroeg was.

VRIEND

vor 3 Jahren

Ik heb vandaag een test gedaan en die was negatief. Nu heb ik op 23 novemb ...
Ja dat is nog wat vroeg inderdaad. Dan zit je nu op 8dpo en dan is bijna altijd de test negatief. Ik ga duimen dat over een paar dagen de test toch positief gaat zijn.

vor 3 Jahren

hier zit ik alweer in de wacht periode 🤣 .. 1 dec positieve ovulatietest gehad

vor 3 Jahren

Reactie op shana2

hier zit ik alweer in de wacht periode 🤣 .. 1 dec positieve ovulatietest g ...
Ook weer spannend!

vor 3 Jahren

Reactie op Flowermom

Graag wil ik jullie even om advies vragen. Van het voorjaar zei mijn vriend ...
Wat een lastiger situatie zeg!! Ik hoop dat jullie samen tot een oplossing komen! 😘

vor 3 Jahren

Reactie op Joke1986

24-12 eerste echo 🎉. Ik blijf hier nog even plakken om jullie resultaten t ...
Oh die loopt echt heel mooi op zeg!! Fijn dat je voor kerst (en überhaupt al best wel snel) een echo hebt!! Hoop voor je dat alles goed mag gaan en je een fijne zwangerschap hebt! 🥰🍀

vor 3 Jahren

Weet je wat een beetje gek is... Normaal na m’n eisprong zakt mijn libido echt even naar het 0 punt. En nu blijft ie hoog 😅😅

VRIEND

vor 3 Jahren

Reactie op Kleintjee 🐵

Weet je wat een beetje gek is... Normaal na m’n eisprong zakt mijn libido e ...
Lekker van genieten 😂

vor 3 Jahren

Reactie op Joke1986

Lekker van genieten 😂
Hahaah ja dat zeker😜

vor 3 Jahren

Reactie op Kleintjee 🐵

Weet je wat een beetje gek is... Normaal na m’n eisprong zakt mijn libido e ...
Dat is een leuk weekend voor je vriend😁 Hoeveel DPO zit je nu? We lopen niet echt gelijk meer nu he. Jammer hoor hahaha

vor 3 Jahren

Reactie op Isabella29

Dat is een leuk weekend voor je vriend😁 Hoeveel DPO zit je nu? We lopen ni ...
Uhmm had zaterdagavond eisprong denk ik 😅 voelde hem deze maand wat minder goed. Maar vrijdag positieve test en meestal heb ik dan de volgende dag eisprong. Dus 5 dpo dan ☺️

vor 3 Jahren

Reactie op Kleintjee 🐵

Uhmm had zaterdagavond eisprong denk ik 😅 voelde hem deze maand wat minder ...
Oohh ja, dan loop je wel iets voor. Ik voelde deze maand ook geen eisprong🤷‍♀️ Maar na aanleiding van de testjes ben ik waarschijnlijk nu 2 dpo!

vor 3 Jahren

Reactie op Joke1986

Mijn ervaring is dat mijn partner voor alles wat meer tijd nodig heeft. Mis ...
Dat klopt ja. Alleen zijn we al sinds vorig jaar zomer aan het praten erover. Maar goed, hopelijk is die nu snel weer terug om. Het leeftijdsverschil wordt iedere maand groter en zelf heb ik ook wel een grens gesteld tot wanneer ik nog zwanger wil worden. Hoe is het met je man nu? Is die al wat meer enthousiast? Overigens heb ook ik deze maand niet echt duidelijk mijn eisprong gevoeld. Had maandag wel wat ‘last’ van mijn buik, maar niet zoals anders. En eigenlijk was dit ook nog wat te vroeg...