3013 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Kino

Ik mag echt niet klagen, bijna niet misselijk geweest, enkel wat moe en zo ...
Ik ook! Enkele keer overgegeven maar na 1 x gelijk over. Vooral moe, gaat sinds 2 weken beter ☺️ Ik was gisteren 14 weken ☺️ Mag dus ook echt niet klagen, en doe ik ook niet haha!

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Fijn dat je je goed voelt!! Hopelijk blijft dat zo! Vandaag is m'n NOD, ik ...
Wanneer ga je weken indicator doen?🥰

3 jaar geleden

Fijn dat het redelijk goed met jullie gaat op wat klachtjes na! Gaat al wel weer snel bij jullie zeg!

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Wanneer ga je weken indicator doen?🥰
Maandag denk ik. Weekend nog even een paar van deze, kijken of ze oplopen en of ik toch niet alsnog ongesteld word. Dan maandag voordat ik verloskundige ga bellen wil ik weken indicator doen

3 jaar geleden

@kleintjee, kino en joke1986; Wat gaat de tijd toch snel! Fijn dat jullie je goed voelen in deze zwangerschappen. @truusje; hou ons op de hoogte! Ik wil dit streepje ook wel duidelijker zien worden😉

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Maandag denk ik. Weekend nog even een paar van deze, kijken of ze oplopen e ...
Jaaa 🥰 Zo blij voor jullie ❤️ Heb je samen met vriendlief getest of hem verrast?

3 jaar geleden

Reactie op Flowermom

@kleintjee, kino en joke1986; Wat gaat de tijd toch snel! Fijn dat jullie j ...
Doe jij nog ovulatie testen? Eisprong een deze dagen toch?🥰

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Jaaa 🥰 Zo blij voor jullie ❤️ Heb je samen met vriendlief getest of hem ve ...
Nou ik had vanmorgen getest omdat ik vannacht buikkrampen had en verwacht had dat ik ongesteld zou worden. Dat was vanmorgen nog niet zo, dus ik dacht doe een test in de veronderstelling dat deze negatief zou zijn. Wilde gewoon weten waar ik aan toe was 🙈 Mijn vriend was al naar z'n werk. Dus had test ingepakt met een leuk kaartje er bij. Toen hij thuis kwam, was ik nog aan het koken. Zei hem dat hij vast moest gaan zitten en toen gevraagd of hij ook nog een voorgerecht wilde. Uiteindelijk bord met dat cadeautje onder z'n neus geschoven. Reactie was echt leuk: "oh echt? Ik zie 2 streepjes, dat is goed toch? Is het nu echt zo". Met een grote grijns en beetje emotioneel hihi. Daarna hebben we even vreugdedans door de kamer gedaan. En later hoorde ik hem onder de douche zingen: "i'm gonna be a daddy jalalala". Dus super leuk!! 🥰♥️

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Nou ik had vanmorgen getest omdat ik vannacht buikkrampen had en verwacht h ...
Ahh zo cute ! ❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Nou ik had vanmorgen getest omdat ik vannacht buikkrampen had en verwacht h ...
Wat super lief! Al zijn inspanningen deze maand zijn niet voor niets geweest. Zo leuk als hij nu al zo trots is😁

3 jaar geleden

Reactie op Flowermom

Wat super lief! Al zijn inspanningen deze maand zijn niet voor niets gewees ...
Is echt super lief! Hij vraagt ook elke keer of ik nog thee of eten wil. En gister ging ie helemaal los over wat ie allemaal met zn zoon/dochter wil doen. Echt super leuk haha 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Flowermom

Wat super lief! Al zijn inspanningen deze maand zijn niet voor niets gewees ...
Hoe is het bij jou? Lekker wezen klussen deze week? Hoop zo dat het voor jou deze ronde ook raak is! 🤗

3 jaar geleden

Goedemorgen! 🥰♥️😇 Ben vandaag volgens mijn berekening dan 4.2 weken, dus dan kan deze 1-2 nog wel kloppen toch?

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Goedemorgen! 🥰♥️😇 Ben vandaag volgens mijn berekening dan 4.2 weken, dus ...
Jaaa zeker hoor! Clearblue rekent vanaf moment van bevruchting geloof ik 🥰🥰

3 jaar geleden

Deze lopen ook wel op, dat stelt me ook wel wat gerust. Was vorige keer niet. Maar merk dat ik nog wel heel erg onzeker ben.

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Deze lopen ook wel op, dat stelt me ook wel wat gerust. Was vorige keer nie ...
Jaa snap ik meis! Zeker met vorige ervaring.. Maar je testen zien er echt super goed uit! Als je de verloskundige belt, geef vooral je situatie aan en dat je daardoor erg onzeker bent, misschien mag je dan eerder komen ❤️ En probeer ondanks de onzekerheid ook ervan te genieten dat er een klein wondertje in jouw buik aan het groeien is!🥰

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Jaa snap ik meis! Zeker met vorige ervaring.. Maar je testen zien er echt s ...
Dank je! ♥️ Ja ik ga morgen bellen en dat inderdaad ook aangeven. Ik ben ook zeker wel aan het genieten en het voelt nu wel anders als vorige keer, maar toch haha

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Dank je! ♥️ Ja ik ga morgen bellen en dat inderdaad ook aangeven. Ik ben o ...
Heb je al gebeld? 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Heb je al gebeld? 🥰
Ja! Ze zei dat het wel echt beter is om even te wachten omdat er anders nog een onregelmatige hartslag kan zijn en dat geeft alleen maar meer onzekerheid. Ik heb nu 19 maart een afspraak. Lijkt echt nog een eeuw te duren 🙈 Maar voor nu maar proberen positief te blijven. Zolang ik geen bloedverlies heb, ben ik blij! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Ja! Ze zei dat het wel echt beter is om even te wachten omdat er anders nog ...
Nog 3 weekjes! Lijkt indd eeuwigheid maar dan ben je over de 7 weken en kun je echt een mooi kloppend hartje zien 🤩 Ik ben die eerste weken echt blijven testen 😣😅