3013 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

En anders hoop ik dat vanavond weer pretecho mogen vanaf volgende week, wan ...
Ik duim! Heb goede hoop 🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Ik ga voor je duimen dat dat door mag gaan!
Ga jij nog mee doen aan moeders voor moeders?

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Ga jij nog mee doen aan moeders voor moeders?
Oke dat is eng dat je dat vraagt Ik heb me net een uur geleden aangemeld 🙈 Mag maandag beginnen en vrijdag krijg ik de spullen

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Oke dat is eng dat je dat vraagt Ik heb me net een uur geleden aangemeld 🙈 ...
Hahah toevallig! Goed van je☺️ Ik mag nog 1 weekje sparen en dan is het klaar. Vond die zwangerschapstest van hun ook zo lekker duidelijk! Knaltest haha

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Hahah toevallig! Goed van je☺️ Ik mag nog 1 weekje sparen en dan is het kla ...
Jij ook goed bezig! Ik dacht inderdaad, als ik zo mensen kan helpen doe ik dat graag! Die test is wel heel duidelijk haha

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Hahah toevallig! Goed van je☺️ Ik mag nog 1 weekje sparen en dan is het kla ...
Je mag toch nog langer? Is tm 16 weken zwangerschap dacht ik? Hier laatste week nu, maar ben dan ook 16 weken inmiddels. Die test heb ik nooit gekregen, wel een wikkeldoek.

3 jaar geleden

dames.. misschien kunnen jullie me raad.. ik ben sinds n paar dagen heel erg misselijk.. vooral met t avond eten.. maar sinds vandaag ben ik sinds t eten tot nu hondsberoerd en misselijk.. trillen en alles ik ben doodop maar kan nie slapen door hoe erg ik mezelf nu voel.. enig idee eat kan helpen? en of zelf ervaring hiermee en tips vanuit jou ervaringen.. ik kan altijd proberen..

3 jaar geleden

hier gaan de 14 dagen wachten weer in ..🤞🤞🤞

3 jaar geleden

Reactie op shana2

hier gaan de 14 dagen wachten weer in ..🤞🤞🤞
Lekker duidelijk streepje! En nu weer spannend!!! Ik ga duimen! Hoop dat het raak is voor je deze ronde!

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Je mag toch nog langer? Is tm 16 weken zwangerschap dacht ik? Hier laatste ...
Oeh wikkeldoek, handiggggg!! Ik dacht ook inderdaad t/m 16 weken. Maar ik las ook dat je pas kunt beginnen met 6 weken.. ze zei gister tegen mij dat ik maandag al kan beginnen, maar dan ben ik 5.3 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Joke1986

Je mag toch nog langer? Is tm 16 weken zwangerschap dacht ik? Hier laatste ...
Tot 16 weken zeiden ze tegen mij. Ben volgende week donderdag 16 weken ☺️ Jaaaa pret echo’s mogen weer he! 🤗

3 jaar geleden

Reactie op shana2

hier gaan de 14 dagen wachten weer in ..🤞🤞🤞
Spannend! Ik ga duimen!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Tot 16 weken zeiden ze tegen mij. Ben volgende week donderdag 16 weken ☺️ ...
Hier ook laatste weekje sparen 😁. Nu proberen pretecho op 3 maart te krijgen ergens, want ik wil het nu ook weten 🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op shana2

hier gaan de 14 dagen wachten weer in ..🤞🤞🤞
Jeeeejjjj, hopelijk met een mooi resultaat over 2 weken

3 jaar geleden

Reactie op Truusje_

Oh ja die is wel duidelijk! Ik heb er ook nog 1 liggen, ga ik ook een keert ...
Die laatste is wel een hele mooie knaller! En ach, drie weken zijn zo voorbij.... Voor mij is het nu weer even afwachten...

3 jaar geleden

hoop dat het nu ook positief uitkomt maar moest het toch niet zijn wij hebben in april een gersprek over iui enzo dus we hebben hoop 🙂

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Omdat het topic inmiddels zoveel reacties heeft, moeten we hem helaas sluiten en heropenen. Dit maakt het uiteindelijk voor iedereen een prettiger topic om te volgen (zowel voor onze server als voor jullie qua snelheid en overzicht). Vanaf nu zullen we topics sluiten en heropenen vanaf 1.000 - 2.000 reacties. Alvast bedankt voor jullie begrip! Jullie vinden het nieuwe topic hier: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-24-31-juli-kletsen-door-deel-2-y03l9V Nog heel veel praatplezier! Liefs, Roos