2393 Reacties

3 jaar geleden

Ja t is wel echt heeel jammer. Je had t heel anders voor je gezien馃様. Maar t is niet anders helaas..

3 jaar geleden

Ik hoop wel dat iedereen het begrijpt ja, en zonder uitnodiging kom je er s ...
Jaa inderdaad!! Gaat vast helemaal goed komen! En als mensen het niet begrijpen; jammer dan maar, jullie keuze en die moeten ze gewoon accepteren 馃槃 (ik ben altijd heel nuchter in die dingen sorry 馃槀)

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Jaa inderdaad!! Gaat vast helemaal goed komen! En als mensen het niet begri ...
Heeeeelemaal mee eens馃憡

3 jaar geleden

Reactie op Linsg

Heeeeelemaal mee eens馃憡
馃挭馃挭

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Jaa inderdaad!! Gaat vast helemaal goed komen! En als mensen het niet begri ...
Jaa dat moeten ze dan zeker! Ik ben vaak iemand die iedereen tevreden wilt stellen zegmaar.. maar dat gaat in deze toestand gewoon helaas niet 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Linsg

Ja t is wel echt heeel jammer. Je had t heel anders voor je gezien馃様. Maar ...
Dat zeker, het is 'gelukkig' niet onze keuze. De keuze word voor 90% voor ons bepaald

3 jaar geleden

Okeee geboortekaartje is weer anders haha. Krijg je als je alleen ma thuis zit馃ぃ. Was toch niet zo kapot van die bloemen nu.

3 jaar geleden

Even andere binnenlant ipv onze gegevens.

3 jaar geleden

Reactie op Linsg

Okeee geboortekaartje is weer anders haha. Krijg je als je alleen ma thuis ...
Hahahaha! Wel leuk om zo te blijven zoeken enzo toch! Ik heb er niks meer aan gedaan! Deze is wel stukje rustiger ook, en ook echt voor een meisje 馃槉 toch vond ik die andere ook wel erg origineel 馃き

3 jaar geleden

Net controle gehad, baby is helemaal ingedaald 馃コ

3 jaar geleden

Net controle gehad, baby is helemaal ingedaald 馃コ
Oh super!!! Nu afwachten馃榿馃榿. Gaat alles fysiek nog goed met jou?

3 jaar geleden

Reactie op Linsg

Okeee geboortekaartje is weer anders haha. Krijg je als je alleen ma thuis ...
Ahh ook heel leuk!! Zijn ook zoveel leuke kaartjes te vinden! 馃槃 ik heb wat proefdrukken besteld! Ben heel benieuwd

3 jaar geleden

Net controle gehad, baby is helemaal ingedaald 馃コ
Ahh wat fijn!! 馃槃

3 jaar geleden

Reactie op Linsg

Oh super!!! Nu afwachten馃榿馃榿. Gaat alles fysiek nog goed met jou?
Ja zeker afwachten. Ja opzich wel, afgelopen dagen wel veel last gehad van me bekken, nu weet ik waarom haha! Verder lukt nog veel behalve als het met me voeten te maken heeft 馃ぃ We hebben onwijs veel zin om de kleine vast te houden, en kunnen niet meer wachten. Zo benieuwd naar wat het is ook! Dat maakt het ook wel stukje makkelijker denk ik! Heb ook wel momenten dat ik mezelf mega in de weg zit of lig en dat niks goed is maarja 馃ゴ En met jou? 馃き

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Ahh wat fijn!! 馃槃
Ja zeker haha :) maar was alles met de 20 weken echo goed? Kan niet meer herinneren of we het erover gehad hebben hoor hihi 馃き

3 jaar geleden

Ja zeker haha :) maar was alles met de 20 weken echo goed? Kan niet meer h ...
Jaaa 20 weken echo was allemaal prima, kindje wel iets aan de grote kant maar dat was niet erg zei ze. Is al wel 7/8 week geleden dat we de 20 weken echo hadden. We zouden anders nu 3D/4D hebben maar is afgezegd ivm Corona 馃槩馃槩

3 jaar geleden

Ja zeker afwachten. Ja opzich wel, afgelopen dagen wel veel last gehad van ...
Haha jaaa mn voeten zijn ook lastig te bereiken. Vooral omdat t bolletje zo onder mn ribben zit馃槅. Mn suikers zijn nog steeds prima onder controle. En jezelf in de weg zitten herken k met momenten indd wel. Vooral snachts dat gedraai in bed..

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Jaaa 20 weken echo was allemaal prima, kindje wel iets aan de grote kant ma ...
Fijn!! Jaa mijn 3d echo is ook helaas niet doorgegaan ik had hem een week na de nieuwe maatregelen... maar goed als alles goed gaat, doen we het er maar mee, en nu heb ik het bijna vast dus tijd is ook weer zo voorbij 馃檲 Maar snap wel dat het heeeel erg jammer is!

3 jaar geleden

Reactie op Linsg

Haha jaaa mn voeten zijn ook lastig te bereiken. Vooral omdat t bolletje zo ...
Haha doe niet eens meer sokken aan als ik thuis ben want kost te veel moeite haha, en als ik ff wegga trek ik me uggs aan zonder sokken 馃ぃ niemand die het ziet. Ja het snachts draaien is momenteel rustig, word wel 2x wakker en lig dan wel effe wakker tot ik weer slaap maar is nog redelijk ok茅 馃ぃ

3 jaar geleden

Haha doe niet eens meer sokken aan als ik thuis ben want kost te veel moeit ...
Nee bedoel het letterlijk omdraaien in bed馃構. Niet draaien van het wakker liggen. Haha ik heb wel sokken aan anders snel koude voeten. Maar verder alleen maar slippers馃槅 laat de hond uit op mn zusterklompjes haha. Ga iedere dinsdag avond na zwangerfit. Dan mag mn vriend mn sportschoenen strikken haha.