268 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Hey meiden, iemand verstand van tempraturen? Vandaag nod maar nog niks te z ...
Die van mij is ook hoger dan normaal. Ik houd het niet elke dag bij. Dus ik kan er bij mij geen conclusies aan verbinden. Ik dacht misschien door het warme weer. Maar een blijvende verhoging na de eisprong kan zeker 茅茅n van de eerste tekenen van zwangerschap zijn.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Als je hem de 24e voelde... dan zou je je nod op morgen moeten zetten ja! ...
Hoe is het bij jou? Al symptomen of getest? 馃崁

4 jaar geleden

Hoe is het bij jou? Al symptomen of getest? 馃崁
Ja hier hetzelfde. Van allerlei klachten. Mn borsten zijn sinds vanmorgen ook wat voller maar niet pijnlijk. Morgen test ik 馃檹 En hoe voel jij je? 4 weekjes zwanger? 馃

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Ja hier hetzelfde. Van allerlei klachten. Mn borsten zijn sinds vanmorgen o ...
Mijn borsten doen opzich ook niet pijn.. alleen als ik er op druk.. Ik duim voor je!! 馃挌馃崁 Heb een erg trekkend gevoel in me baarmoeder en het voelt alsof een opgeblazen ballon in me buik zit.. Vind de eerste weken voor de echo erg spannend! 馃槼

4 jaar geleden

Hier 9 april mijn NOD, zowel vrijdag als zaterdag getest. Kon niet wachten.. 3 x hartstikke positief. Zo blij, maar voelt onwerkelijk en brengt moet ik zeggen heel veel onzekerheid met zich mee. Ik ben eind oktober gestopt met de pil, 2 weken later ivm zware rugklachten (blijkt achteraf een hernia) heel veel zware pijnstillers, slaapmedicatie en spietontspanners geslikt met advies om in ieder geval weer een condoom te gaan gebruiken (alhoewel er met de klachten erg weinig gevree毛n kon worden). Na stoppen met medicatie maar wel ondanks een zenuwblokkade half maart en onze sterke kinderwens toch de afgelopen maand onveilig gevree毛n en dus direct positief. Afspraak bij vk duurt alleen nog zo lang...