1252 Reacties

4 jaar geleden

Mijn NOD is normaal 5/3 maar moeder natuur heeft me vandaag op mijn verjaardag een mooi cadeau gegeven ; mijn menstruatie die er zit aan te komen. Nog niet helemaal doorgebroken maar alle testen blijven negatief dus ik heb niet veel moed meer. Deze cyclus was wel regelmatig met 28 dagen en ovulatie op dag 15. Dus ik vermoed nieuwe NOD rond 1/2 april.

4 jaar geleden

Mijn NOD is normaal 5/3 maar moeder natuur heeft me vandaag op mijn verjaar ...
Dat zal geen leuk cadeautje zijn maar ik wil je geen valse hoop geven maar negatieve testen voor je NOD hoeft nog niet meteen te betekenen dat je niet zwanger bent maar dat je hcg waarde misschien nog te laag is om via je urine te kunnen meten. Zolang je nog niet ongesteld wordt dan nogmaals testen op 5/3?

4 jaar geleden

Reactie op Renske001

Dat zal geen leuk cadeautje zijn maar ik wil je geen valse hoop geven maar ...
Zo lief van jou 鉂わ笍 ik heb voorlopig een druppeltje bruin verlies maar de krampen zeggen naar mijn gevoel genoeg. Tenzij het een late innesteling is op 11 DPO 馃槃 we gaan we gewoon vol goede moed naar april! Jij ook nog veel moed en geduld. Zwanger worden is toch zo'n mooi geschenk 馃グ

4 jaar geleden

Ik mag eindelijk ook weer mee doen met deze maand na een methotrexaat injectie en operatie voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in november. Het was lang wachten! Lianne - 33 jaar - 1e ronde na bbz (2e ronde totaal) - nod 4 april Veel succes allemaal!!!

4 jaar geleden

Reactie op Li88

Ik mag eindelijk ook weer mee doen met deze maand na een methotrexaat injec ...
Dat moet een heftige periode voor je geweest zijn 馃槬 hopelijk wordt je geduld beloond en krijg je in april goed nieuws 馃槉 ik heb in december een miskraam gehad met verdenking bbz maar mijn lichaam heeft het zelf kunnen 'oplossen'. Mijn verwachtte NOD zal rond Pasen zijn. Iedereen veel succes en wie weet komen er begin april al mooie berichten 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Renske001

Dat moet een heftige periode voor je geweest zijn 馃槬 hopelijk wordt je gedu ...
Dankje! Jeetje dat is ook verdrietig! Fijn dat je lichaam het zelf wel heeft weten op te lossen. Ik ga duimen voor een goede maand!

4 jaar geleden

Ik schuif helaas ook een maandje op. Vandaag ongesteld geworden. NOD 1 april, 5e poging, 1e kindje

4 jaar geleden

Ik was in NOD maart mee aan het schrijven, maar aangezien ik na een missed abortion met curettage toch iets langer heb moeten wachten op een ovulatie, ga ik ook iets later mijn eerste menstruatie krijgen. Vermoedelijk ovulatie eind deze maand, en dus rond 14 april NOD.

4 jaar geleden

Ik schuif een maandje op.. Vandaag 2dagen eerder dan verwacht mijn menstruatie gekregen. Mijn cyclus is de afgelopen maanden steeds korter aan het worden. Ik had altijd standaard 34dagen, maar na 3 miskramen 31 en nu opeens 29?? Maud - 25 jaar - 2de kindje - 2de poging na mk - nod 3 april?

4 jaar geleden

Reactie op Li88

Ik mag eindelijk ook weer mee doen met deze maand na een methotrexaat injec ...
Correctie: nod is 3 april

4 jaar geleden

Ik schuif vandaag ook aan bij de maand april. Helaas vandaag toch ongesteld geworden ondanks een positieve test dinsdag. Vol goede moed gaan we de volgende ronden in

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ik schuif vandaag ook aan bij de maand april. Helaas vandaag toch ongesteld ...
Oh jammer voor jou 馃槗 Hopelijk terug wat moed voor de volgende ronde ?

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ik schuif vandaag ook aan bij de maand april. Helaas vandaag toch ongesteld ...
Wat klote hoop dat je snel zwanger wordt馃崁馃拫

4 jaar geleden

Oh jammer voor jou 馃槗 Hopelijk terug wat moed voor de volgende ronde ?
Ja erg jammer, maar goed we gaan gewoon weer vrolijk verder馃憣 Hij dus ook aangeschoven bij de maand april

4 jaar geleden

Wat klote hoop dat je snel zwanger wordt馃崁馃拫
Dank je wel!. Hoop het zelfde voor jou馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Dank je wel!. Hoop het zelfde voor jou馃槝
Dankje schat wanneer is je NOD?

4 jaar geleden

Dankje schat wanneer is je NOD?
5 april... duurt nog wel even dus 馃槳 En die van jou?

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ik schuif vandaag ook aan bij de maand april. Helaas vandaag toch ongesteld ...
Ahhh wat jammer! Sterkte en succes met de volgende ronde!

4 jaar geleden

Mijn nod is 1 april. Mijn vriend is 6 april jarig.. zou een mooi cadeautje zijn, als het deze maand lukt. Vorig jaar hebben we met zijn verjaardag besloten om te stoppen met de pil. Dan dus ook een jaar bezig:) In december een miskraam gehad, nu weer ronde 4, 1e kindje

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

5 april... duurt nog wel even dus 馃槳 En die van jou?
3 april moet nog wachten op mijn eisprong