1252 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Li88

Ahhh wat jammer! Sterkte en succes met de volgende ronde!
Dank je wel 😘

4 jaar geleden

Mijn nod is 1 april. Mijn vriend is 6 april jarig.. zou een mooi cadeautje ...
Nou dat zal een mooi kadoo zijn!.. We gaan er voor, april mooie maand om zwanger te worden voor iedereen 👌🥳

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik kom hier ook al aanschuiven. In december een bbz gehad. Nu een vreemde cyclus gehad. Menstruatie is nog niet gestart maar vandaag 1 dag na NOD negatieve early test gehad. Volgende NOD 16-20 april.

4 jaar geleden

Reactie op Puzzeltje

Hallo allemaal, Ik kom hier ook al aanschuiven. In december een bbz gehad. ...
O ja dit wordt de 2de ronde na bbz. ( Ronde 6 in totaal.)

4 jaar geleden

Ik voeg me ook bij de club 😊 Eerste kindje, 2e ronde.

4 jaar geleden

Ik sluit ook aan bij april. Vannacht ongesteld geworden. 5 dagen te laat☹️. Nieuwe NOD 5 april. Eerste kindje

4 jaar geleden

Reactie op Esther92

Ik sluit ook aan bij april. Vannacht ongesteld geworden. 5 dagen te laat☹️. ...
Hier exact hetzelfde... Had dinsdag ongesteld moeten worden en vanochtend ongesteld. Terwijl ik wel symptomen had, misselijk en moe enzo. Heel bizar.

4 jaar geleden

Reactie op Esther92

Ik sluit ook aan bij april. Vannacht ongesteld geworden. 5 dagen te laat☹️. ...
Hoeveelste rond is dit voor jou?

4 jaar geleden

Reactie op Paulinr

Hier exact hetzelfde... Had dinsdag ongesteld moeten worden en vanochtend o ...
Sinds woensdag heb ik last van misselijkheid. NOD was afgelopen vrijdag, maar nog steeds negatieve testen. Waarschijnlijk zijn we er teveel mee bezig en is daar ook de misselijkheid van 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik schuif helaas ook door naar april.. NOD 9 april. Ronde 9 voor een tweede kindje 🍀

4 jaar geleden

Hoeveelste rond is dit voor jou?
Ronde 8. Maar niet alle rondes even actief geweest.

4 jaar geleden

Ik heb morgen mijn NOD maar weet zeker dat het hem niet wordt. Nieuwe NOD is 10 April. Manouk - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7

4 jaar geleden

Ik heb morgen mijn NOD maar weet zeker dat het hem niet wordt. Nieuwe NOD i ...
Ik hoop dat je meer geluk hebt volgende maand is op mijn verjaardag xx

4 jaar geleden

Mijn NOD is 24 mart dus heb volop kans dat ik zwanger ben, zo niet dan helaas weer een maand verder.

4 jaar geleden

1 april verwachte menstruatie. 4e ronde. Mijn cyclussen tot nu toe 28 - 26 - 27! We gaan zien wat April gaat brengen!

4 jaar geleden

Reactie op lovelife

1 april verwachte menstruatie. 4e ronde. Mijn cyclussen tot nu toe 28 - 26 ...
Sorry 2 april NOD

4 jaar geleden

Reactie op lovelife

Sorry 2 april NOD
Ik 3 april succes🍀

4 jaar geleden

Ik schuif ook aan, net ongesteld geworden helaas.. Nieuwe nod: 6 april - 1e kindje - 2e ronde

4 jaar geleden

Ik nod 7 april. Eerste kindje en tweede ronde

4 jaar geleden

Hi, Vandaag mijn NOD. Helaas heb ik een vroege miskraam. ( verlies nu steeds licht rood/bruin bloed) Is mijn tweede keer en ik ga er vanuit dat het mis is. Afgelopen maand mbv LH test van clearblue eisprong goed kunnen vinden (PCOS). Nu hoop ik dat de miskraam goed doorzet zodat ik weer mee kan in de ronde van April. - 26 jaar- 2e kindje- vorige jaar april ook miskraam gehad na 5 wk.- 2e ronde mbv LH test🙏