1252 Reacties

4 jaar geleden

En ik schuif ook door naar april. Ronde 32 😅. Positief blijven 🍀😬😁

4 jaar geleden

Ben vandaag ook geschoven naar april 👹 So.. hierbij hello iedereen 😁 we gaan de nieuwe ronde met positiviteit in (min of meer 🙄) ongeduldig dat ik ben haha...

4 jaar geleden

24 jaar ♡ 1ste kindje ♡ ronde 3 ♡ NOD 08 April

4 jaar geleden

Reactie op Sofie1990

En ik schuif ook door naar april. Ronde 32 😅. Positief blijven 🍀😬😁
Ronde 32?! Woowie!

4 jaar geleden

26 jaar - ronde 11 - NOD 07/04 - 1e kindje Afhankelijk van zelfinseminatie

4 jaar geleden

Reactie op Sofie1990

En ik schuif ook door naar april. Ronde 32 😅. Positief blijven 🍀😬😁
Wow! Dat is heel veel. Hopelijk brengt deze maand veel goeds voor jullie. Is er een oorzaak voor of gewoon domme pech?

4 jaar geleden

Er is totaal geen verklaring voor ons. Wij zijn een gezond, heel sportief, jong koppel. Cyclus van 28 dagen, baarmoederslijmvlies is goed, elke maand een follikel (soms zelfs 2), eileiders zijn open. Mijn vriend zijn zaad is goed (wel geen super snelle). Ondertussen al 1 cyclus met pregnyl en 3 kunstmatige inseminaties met pregnyl gehad. Nu eindelijk een afspraak voor ivf gemaakt want mentaal is dat echt niet meer te doen 😬. Blijven hopen 🍀😄

4 jaar geleden

Reactie op Sofie1990

Er is totaal geen verklaring voor ons. Wij zijn een gezond, heel sportief, ...
Ik moet me schamen dat ik na 6 rondes al klaar dat het lang duurt 😖 Respect dat je zo opgewekt en positief blijft !!

4 jaar geleden

Ik moet me schamen dat ik na 6 rondes al klaar dat het lang duurt 😖 Respe ...
Nee hoor! Helemaal niet. Als ge iets wilt, wilt ge het zo snel mogelijk hè! Heel normaal ☺️ Uiteindelijk vliegt de tijd wel. Maar 12 kansen per jaar.. veel te weinig 😅. Het is gewoon frustrerend dat al mijn vriendinnen nu zwanger zijn terwijl zij later begonnen zijn als ons. Ik ben niet altijd zo positief hoor.. we doen ons best ! 👍☺️

4 jaar geleden

Reactie op Sofie1990

Nee hoor! Helemaal niet. Als ge iets wilt, wilt ge het zo snel mogelijk hè! ...
Wel fijn dat je 12 kansen per jaar hebt... ik heb cyclussen van ooit 40 dagen. Mist zo wel een paar kansen per jaar haha.. Succes 🙏

VRIEND

4 jaar geleden

Wel fijn dat je 12 kansen per jaar hebt... ik heb cyclussen van ooit 40 dag ...
Herkenbaar! M’n laatste cyclus was 38 dagen. Om te janken!

4 jaar geleden

Wel fijn dat je 12 kansen per jaar hebt... ik heb cyclussen van ooit 40 dag ...
Oei ja dat is wel lang wachten 😏 ik kan alleen maar zeggen: heb nog een beetje geduld.. 😔 (ik kan het zelf niet meer horen maar meer kunt ge niet doen 😒) we zijn nog jong dus we hebben nog wel even hè 😊

4 jaar geleden

Ik sluit graag aan. Sanne 25 jaar 3e ronde 1e kindje. Ik gok dat mijn NOD op 8 April is

4 jaar geleden

Jill 29 - NOD 11 April (ong) - 2e ronde na MK 1 eerste kindje

4 jaar geleden

Ik sluit me graag aan voor de NOD april.. NOD 7 april... ronde 7e en 1-Miskraam gehad in dec 2019 2e kindje 🍀🤞

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik meld me ook graag terug aan :). Ik ben sinds gisteren terug clomid aan het nemen, omdat m'n vorige cyclus 38 dagen was. Volgende week heb ik follikelmeting, hopelijk groeit er eentje! Voorlopig zet ik m'n NOD op 7-8 april, zal volgende week wel duidelijker worden als er een mooi eitje groeit :). Chacha - 27 jaar - 2e ronde (na zwangerschapsafbrekingen, bezig sinds september 2017) - 1e kindje - NOD 7-8 april

4 jaar geleden

Ik sluit me ook hier aan Ronde 13 1e kindje, duurt allemaal wat langer ivm PCOS Nieuwe NOD is 8/9 april

4 jaar geleden

Ongesteldngeworden vandaag, mijn NOD is op 6 april. Ik ben trouwens 25 jaar.

4 jaar geleden

Reactie op Sofie1990

Oei ja dat is wel lang wachten 😏 ik kan alleen maar zeggen: heb nog een be ...
Ik ben vanmorgen ook ongesteld geworden. Volgende NOD wordt 14-15 april Op naar ronde 7 🥳

4 jaar geleden

Ik ben vanmorgen ook ongesteld geworden. Volgende NOD wordt 14-15 april Op ...
Hoop dat je snel zwanger bent xx