1252 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Pluis18

Nouja, we blijven duimen! Hoeveelste ronde zit je? Voor mij 1e na een buit ...
Oh dat klinkt wel heftig. Hoe kwam je erachter dat het buitenbaarmoederlijk was? Voor ons in de ronde 7. Ben in september gestopt met de pil en toen gelijk gestart.

3 jaar geleden

Reactie op Kayleigh24

Oh dat klinkt wel heftig. Hoe kwam je erachter dat het buitenbaarmoederlij ...
Ah okay! Spannend!! Blijft toch elke keer een teleurstelling als het niet zo is vind ik... Doordat er niks op de echo te zien was en ik wel positieve testen had. Bleef bloedverlies houden en op een gegeven moment erg veel steken en in het ziekenhuis beland. Daar kwamen ze erachter. Heeft nog best wel ff geduurd voor het hormoon uit mijn lichaam was. Moest elke week blijven prikken!

3 jaar geleden

Heb een ovulatietest gedaan..... En begin toch hoop te krijgen. Bij de bbz reageerde de ovulatietest ook op zwangerschap. Ik weet dat hij niet positief is, maar 1 dag voor NOD is dit toch wel vrij donker (normaal is die echt spierwit).....

3 jaar geleden

Voor de zekerheid een test gedaan met wekenindicator. Zooo blij!! Hopen dat het blijft zitten na een mk in januari.

3 jaar geleden

Voor de zekerheid een test gedaan met wekenindicator. Zooo blij!! Hopen dat ...
Super!!! Gefeliciteerd ❤❤

3 jaar geleden

Reactie op Pluis18

Ah okay! Spannend!! Blijft toch elke keer een teleurstelling als het niet z ...
Ik net helaas (sorry voor de details) bruinig afscheiding... verwacht nu zeker donderdag ongesteld..

3 jaar geleden

Reactie op Kayleigh24

Ik net helaas (sorry voor de details) bruinig afscheiding... verwacht nu ze ...
Ah wat balen zeg😞 Misschien zet het niet door!! Ik heb vanochtend met 2e urine een test toch gedaan... Ik zie wel een tuurstreepje, maar ik twijfel heel erg hha! Donderdag nog eens testen...

3 jaar geleden

Reactie op Pluis18

Ah wat balen zeg😞 Misschien zet het niet door!! Ik heb vanochtend met 2e u ...
Hoi! Ik heb de foto voor je negatief gemaakt.. als ik heel goed kijk zie ik enige oplichting bij dat cirkeltje wat k heb getekend. Ik ken de testen niet zo goed... is dit de plek ongeveer waar een streep zou moeten komen te staan? Ik duim voor jou🍀🤞

3 jaar geleden

Helaas net ongesteld geworden, 3e x op rij cyclus van 25 dagen. Op naar mei 🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op Kayleigh24

Ik net helaas (sorry voor de details) bruinig afscheiding... verwacht nu ze ...
:(

3 jaar geleden

Reactie op Kayleigh24

Ik net helaas (sorry voor de details) bruinig afscheiding... verwacht nu ze ...
Had ik gisteravond ook.. en om 12.00 ongesteld geworden 😑

3 jaar geleden

Reactie op J-A-D-E

Hoi! Ik heb de foto voor je negatief gemaakt.. als ik heel goed kijk zie ik ...
Volgens mij daar ja... Ik kan ook gewoon dingen in m’n hoofd halen! Ik zag het zelf beter zo dan in negatief. Ik heb de test eruit gehaald wat ik dus wel vaker mensen zie doen haha! Tis er een van de action.

3 jaar geleden

Voor de zekerheid een test gedaan met wekenindicator. Zooo blij!! Hopen dat ...
Gefeliciteerd ❤

3 jaar geleden

12 dpo en negatieve test. Morgen nod. Dat wordt hem niet voor mij deze maand :( 😭

3 jaar geleden

7-4-2021 zijn er nog uitgerekend in april

3 jaar geleden

Reactie op Josje1990

7-4-2021 zijn er nog uitgerekend in april
21 april uitgerekend als alles goed mag gaan! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Josje1990

7-4-2021 zijn er nog uitgerekend in april
20 april!