408 Reacties

één maand geleden

Hoi allemaal, daar zijn we weer..! Mijn NOD is rond 17 april, wanneer zijn jullie aan de beurt?

één maand geleden

Mocht ik een terugplaatsing krijgen komende week dan is m’n testdatum 7 april! 🤞🏻

één maand geleden

Ik sluit hier ook weer aan. Ik verwacht mijn nod ergens in de eerste week april. Zit momenteel aan een Duphaston kuur om een bloeding op te wekken. Na de eerste dag slikken had ik toch ineens een positieve ovulatietest op CD37. Misschien toch nog een kleine kans dus 🤞🏻🍀

één maand geleden

Zojuist IUI 2 gehad, NOD 6 april 🍀🫶🏻

één maand geleden

Ik sluit ook weer aan. Voorlopig de enige kans in de tijdspanne van 5/6 maanden. Dit ivm m'n vriend die nog in t buitenland woont en we elkaar precies op de verkeerde momenten zien :(

één maand geleden

Reactie op Keira

Ik sluit ook weer aan. Voorlopig de enige kans in de tijdspanne van 5/6 maa ...
Oi, dat lijkt me lastig. Jij bent ook al een tijd bezig. Heb je zicht op IUI oid, zijn jullie al naar het ziekenhuis geweest?

één maand geleden

Ik sluit voorzichtig aan, nog niet ongesteld, maar wel al negatief getest vanmorgen op 13 dagen na IUI. Wanneer mijn nod gaat zijn, nog geen idee. Maar met goede moed door naar IUI 2🍀

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Oi, dat lijkt me lastig. Jij bent ook al een tijd bezig. Heb je zicht op IU ...
M'n vriend is vorige jaar mei al onderzocht en alles was goed. Ik sta nu op de wachtlijst...maar zal pas mei worden. Wel al geprikt op chlamydia en dat was negatief Zit er bijna aan te denken om 2 weken aan de pil te gaan om m'n cyclus te verschuiven..

één maand geleden

Ik schuif ook weer door. Vandaag ongesteld geworden . Verwachte NOD is 16 april nu.

één maand geleden

Hallo meiden, ik heb even een vraagje. Ik ben met IUI gestart en helaas met twee maanden vertraging door overstimulatie en cystes. Nu wil ik weer met goede moed beginnen zodra ik ongesteld ben geworden. Hebben jullie nog tips qua vitaminen? Ik slik nu Zwanger Compleet van Davitamon en ubiquinol voor de kwaliteit van mijn eitjes. Hebben jullie nog tips welke vitaminen handig zijn en welk merk jullie aanraden? Ik hoor veel over vitamine D, visolie en magnesium. Wie kan mij helpen? 😇

één maand geleden

Reactie op Kiki1995

Hallo meiden, ik heb even een vraagje. Ik ben met IUI gestart en helaas met ...
Lees het boek ‘it starts with the egg’ - daar staat alles in wat je wilt weten.

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Lees het boek ‘it starts with the egg’ - daar staat alles in wat je wilt we ...
Toevallig heb ik die dus daar ga ik maar eens aan beginnen😛

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Lees het boek ‘it starts with the egg’ - daar staat alles in wat je wilt we ...
Ja dit wilde ik ook antwoorden haha! Bloedonderzoek is eigenlijk wel stap 1, inzicht krijgen in oa je vitamine d, vitamine b12, schildklier, etc.

één maand geleden

Reactie op Kiki1995

Hallo meiden, ik heb even een vraagje. Ik ben met IUI gestart en helaas met ...
Zou trouwens geen Davitamon slikken, daar zit synthetische foliumzuur in. Je hebt er 1 met actieve folaat nodig omdat dit veel beter opneembaar is😊 (staat ook in het boek )

één maand geleden

Reactie op Flower221

Ja dit wilde ik ook antwoorden haha! Bloedonderzoek is eigenlijk wel stap 1 ...
Klopt en niet alleen bij jou, maar ook bij je partner! Mijn vitamine D level is bijv goed (want ik suppleer), maar mijn vriend bleek 2 weken geleden een ernstig tekort te hebben.

één maand geleden

Vandaag ongesteld geworden helaas 😢 volgende NOD is 21 april

één maand geleden

Reactie op Flower221

Zou trouwens geen Davitamon slikken, daar zit synthetische foliumzuur in. J ...
Hoi Flower, thanks voor de tip! Welke raad jij aan? ☺️

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Klopt en niet alleen bij jou, maar ook bij je partner! Mijn vitamine D lev ...
Ja mijn partner zit ook op behoorlijk wat supplementen😂. En dat heeft echt enorm geholpen. In december had hij een VCM van 19 miljoen (was wel na een weekje ziek zijn.. daarvoor was her 40 miljoen) En afgelopen zaterdag voor de IUI was het VCM 87,5 miljoen😍👌🏻

één maand geleden

Reactie op Kiki1995

Hoi Flower, thanks voor de tip! Welke raad jij aan? ☺️
Ik vind die van Vitakruid erg goed! Maar, er zit wel veel ijzer in (hij is ook voor zwangere vrouwen). Hierdoor had ik een enorme hoge ijzer waarde gekregen omdat ik zelf al veel voeding met ijzer eet zoals spinazie. Dus nu zit ik tijdelijk op een ander, maar daar zit weer minder folaat in dus die slik ik apart bij. Zou eerst echt je waardes even checken voor de je keuze maakt!

één maand geleden

Ik sluit weer hier aan. Vrijdag en vandaag een negatieve test na de tweede IUI poging. Nu wachten op m'n menstruatie en dan op naar poging 3!