1043 Reacties

één maand geleden

Haha, ik zat zelf al te twijfelen om deze aan te maken. Kon deze maand om een stomme reden geen iui krijgen, dus nu ergens rond 8 april nieuwe NOD.

één maand geleden

Ik was erg snel met typen, zag daarna pas je hele bericht.. Ik kan me voorstellen dat het wat beladen voor je wordt.. Wie weet krijgt het straks een gouden randje mocht je deze maand wel zwanger raken 😘

één maand geleden

Mijn uitgerekende datum was Mei, en wil zo graag zwanger zijn voor dat moment, wordt er gek van. Ik wacht op mijn menstruatie over zo’n 5 dagen , deze maand over moeten slaan omdat mijn man op zakenreis was precies tijdens de ovulatie dus weggegooide maand 😞 laat de menstruatie maar snel komen kunnen we weer proberen, duurt allemaal zo lang 😩

één maand geleden

Reactie op Sophie starmom2

Mijn uitgerekende datum was Mei, en wil zo graag zwanger zijn voor dat mome ...
Pff.. K*to die weggegooide maanden...ik probeer zwanger te raken via iui bij er kliniek... Ik ovuleerde tijdens kerst =kliniek dicht. Ik vond mijn piek afgelopen zaterdag, zondag=kliniek dicht, zo frusterend

één maand geleden

Ik sluit hier ook aan, menstruatie is nu echt doorgebroken. Dus door naar de volgende ronde maar weer, nod verwacht ik tussen 1 en 4 april 🍀 (mits mn ovulatie een beetje goed valt, want man is precies naar het buitenland rond die periode, anders schuif ik alweer door naar mei). Herkenbaar van die beladen maand, wij hadden dat afgelopen december (was eigenlijk 24 dec uitgerekend)... Hopelijk veel positieve testen deze ronde, succes weer allemaal 🍀

één maand geleden

Reactie op ArankaB

Pff.. K*to die weggegooide maanden...ik probeer zwanger te raken via iui bi ...
O vreselijk!!! Dan denk je echt , #%^*% kunnen ze potjandorie gewoon open zijn op zondag 🙄 Hier is zwanger worden al een dingetje, en als dat is gelukt meteen het volgende probleem, zwanger blijven 😩 We gaan het meemaken deze maand..

één maand geleden

Ongesteld 🥳 ook voor het eerst dat ik er ‘blij’ mee ben. Twee weken wachten en dan gaan we er weer voor 💪🏽 dit moet onze maand worden ladies

één maand geleden

Reactie op Sophie starmom2

Ongesteld 🥳 ook voor het eerst dat ik er ‘blij’ mee ben. Twee weken wacht ...
Wat fijn haha, op naar de ovulatie!🎉 Ik kan deze maand ook niet wachten tot ik ongesteld wordt (nog een paar dagen, gok ik), op naar poging #3..

één maand geleden

Zou ik me bij deze chat mogen aansluiten? Nod 28/29 maart, maar kan niemand vinden rond dezelfde tijd🥹

één maand geleden

Reactie op ArankaB

Wat fijn haha, op naar de ovulatie!🎉 Ik kan deze maand ook niet wachten to ...
En net de eerste bruine afscheiding 🎉, over zo'n 16 à 19 dagen ovulatie en dan mag de volgende poging iui plaatsvinden 😃

één maand geleden

Ik mag mij hier melden, vandaag menstruatie gestart dus op naar de volgende ronde! Vermoedelijke piek omstreeks 22 maart. Ik ga ovulatietesten gebruiken. NOD dan waarschijnlijk begin april (4).

één maand geleden

Reactie op ArankaB

En net de eerste bruine afscheiding 🎉, over zo'n 16 à 19 dagen ovulatie en ...
Yes , let’s go for it 💪🏽

één maand geleden

Reactie op M_1986

Ik mag mij hier melden, vandaag menstruatie gestart dus op naar de volgende ...
Ik zit ook rond begin april! Samen fingers crossed 🤞

één maand geleden

Ik verwacht dat ik hier ga aansluiten. Net rood/bruine vegen bij afvegen na plassen. Dus dan gaan we er weer voor komende tijd. Wacht even af of het echt doorzet maar verwacht ik wel

één maand geleden

Reactie op demi2003!

Zou ik me bij deze chat mogen aansluiten? Nod 28/29 maart, maar kan niemand ...
Ik zit rond dezelfde tijd waarschijnlijk, maar ik heb een onregelmatige cyclus en gebruik verder geen ovulatietesten.

één maand geleden

Goedemorgen, ik sluit definitief aan. Vannacht heeft de menstruatie doorgezet. Op naar de volgende ronde

één maand geleden

Helaas schuif ik ook door naar april. Op naar ronde 3 voor ons tweede kindje. Ik hoop het zo 💚

één maand geleden

Reactie op saelma90

Helaas schuif ik ook door naar april. Op naar ronde 3 voor ons tweede kindj ...
Ik duim met je mee. Wij in april 2de ronde 2de kindje

één maand geleden

Reactie op JLG87

Ik duim met je mee. Wij in april 2de ronde 2de kindje
Ik duim ook met je mee!

één maand geleden

Ik sluit mij ook aan, dit word ronde 7 , afgelopen zaterdag met dpo 5 al ongesteld geworden 🫠late eisprong en korte lf