256 Reacties

4 weken geleden

Gaan we weer.. nieuwe maand, nieuwe kans 馃崁

3 weken geleden

Ik ga weer meedoen! 1e ronde 2e kindje 馃グ Ik ga er van uit dat de eerste NOD april zal worden. Ik moet namelijk nog ongesteld worden maar ben al ruim een week overtijd. Helaas kan zwanger zijn daar niet de reden van zijn dus nog even afwachten wanneer mijn cyclus weer hervat.

3 weken geleden

Ik sluit mij ook aan in deze groep. Ronde 14 volgens mij, tweede kindje. Wij mogen aan IUI beginnen omdat ik een niche heb. Dat zou een verklaring kunnen zijn voor het niet zwanger worden. Alle onderzoeken waren verder goed. 馃崁

3 weken geleden

Ik doe ook weer mee. 馃崁

3 weken geleden

Ronde twee voor een tweede kindje! 馃

3 weken geleden

Ook ik sluit me hier weer aan. Nod zou 7 april zijn. Net ongesteld geworden. Op naar ronde 31 馃崁

3 weken geleden

Reactie op Romyy_

Ik sluit mij ook aan in deze groep. Ronde 14 volgens mij, tweede kindje. Wi ...
Hopelijk gaat het jullie lukken met IUI. 馃崁馃崁馃崁

3 weken geleden

Reactie op TMR26

Hopelijk gaat het jullie lukken met IUI. 馃崁馃崁馃崁
Ik ga voor ons duimen. 馃 Waarschijnlijk moeten we nog een cyclus wachten voor IUI. Zijn niet gelijk aan de beurt helaas.

3 weken geleden

Verwachte menstruatie 5 april, nieuwe ronde nieuwe kansen 馃崁

3 weken geleden

Wij gaan een ronde overslaan ivm een feestje waar ik al maanden naar uitkijk. Al vind ik nu baby's maken ook erg aantrekkelijk 馃ゲ bijzonder hoe die eierstokken je helemaal gek kunnen maken. Nod rond 22 april.

3 weken geleden

ik was mei vorig jaar zwanger voor het eerst. Helaas ge毛indigd in een moeilijke miskraam. Pas in juli was ik "schoon" moest tweede miskraam opwekken met mtx. Was verschrikkelijk, iedere week prikken en heb de miskraam los van mentaal ook lichamelijk als heel zwaar en pijnlijk ervaren. Met mtx moest ik wachten. Daar heb ik ook de tijd voor genomen. Vorige maand dacht ik echt zwanger te zijn.. twee ultra vroege (de eerste keer testte ik ook heel vroeg positief dus waagde het erop) hele lichte tuur strepen waarvan ik dacht yess het is gelukt. Voelde ook van alles, uiteindelijk toch gaan bloeden dus .. Nu weer proberen. Mijn man is 26e jarig dus wie weet... lijkt me een leuk cadeau 馃挐 ! Ik heb ook geen testen gekocht, maar 1 in de kast liggen. Hoop dat iedereen deze maand die wilt, gezond zwanger mag worden .

3 weken geleden

Wij gaan het deze maand proberen voor de eerste keer met een fertility cup.. ben benieuwd 馃槄
Hier nod op 1 april(begin feb miskraam gehad), dat zou nu toch wel de leukste/mooiste grap van het jaar zijn馃槈

2 weken geleden

Het is nu afwachten.. 馃珷 馃崁

2 weken geleden

Even vraagje.. ik heb twee verschillende apps die beide een andere dagen van vruchtbaarheid aangeven.. gaan jullie dan al beginnen met om de dag het gezellig maken? Of wachten jullie bv met ovulatietesten tot de piek eraan komt? Want ik heb gemerkt dat ik maar een korte piek heb, dus wil hem niet missen.. maar om t nu 2 weken lang om de dag te doen, dan wordt het een verplicht nummertje 馃槄 hoe doen jullie dat met afwijkende dagen die worden aangegeven?

2 weken geleden

Ik stap in deze maand. Ronde 8/9 2e kindje. Maar momenteel tob ik met lichamelijke gezondheid heel erg maar hoop toch dat de maand april ons iets moois gaat brengen馃グ

2 weken geleden

Eerste ronde 2 kindje, nod 1 april! Leuk om mee te kletsen over de (mogelijke) symptomen en hopelijk een positieve test. Wij wilden ivm de decembermaand eigenlijk een maand wachten, maar het hart heeft gewonnen haha. Wie weet..

2 weken geleden

Reactie op mivd

Ik stap in deze maand. Ronde 8/9 2e kindje. Maar momenteel tob ik met licha ...
Ik stap toch deze maand weer uit en ga terug naar de maand maart vanmorgen mocht ik een positieve test in handen hebben!馃グ veel geluk hier toegewenst

2 weken geleden

Ik sluit me ook weer aan. Ronde 8 voor 1e kindje. Hopelijk veel positieve testen deze periode!馃崁

2 weken geleden

Reactie op mivd

Ik stap toch deze maand weer uit en ga terug naar de maand maart vanmorgen ...
Gefeliciteerd! 馃グ