256 Reacties

3 weken geleden
ik was mei vorig jaar zwanger voor het eerst. Helaas ge毛indigd in een moeilijke miskraam. Pas in juli was ik "schoon" moest tweede miskraam opwekken met mtx. Was verschrikkelijk, iedere week prikken en heb de miskraam los van mentaal ook lichamelijk als heel zwaar en pijnlijk ervaren.
Met mtx moest ik wachten. Daar heb ik ook de tijd voor genomen. Vorige maand dacht ik echt zwanger te zijn.. twee ultra vroege (de eerste keer testte ik ook heel vroeg positief dus waagde het erop) hele lichte tuur strepen waarvan ik dacht yess het is gelukt. Voelde ook van alles, uiteindelijk toch gaan bloeden dus ..
Nu weer proberen. Mijn man is 26e jarig dus wie weet... lijkt me een leuk cadeau 馃挐 ! Ik heb ook geen testen gekocht, maar 1 in de kast liggen.
Hoop dat iedereen deze maand die wilt, gezond zwanger mag worden .

3 weken geleden
Hier nod op 1 april(begin feb miskraam gehad), dat zou nu toch wel de leukste/mooiste grap van het jaar zijn馃槈

2 weken geleden
Even vraagje.. ik heb twee verschillende apps die beide een andere dagen van vruchtbaarheid aangeven.. gaan jullie dan al beginnen met om de dag het gezellig maken? Of wachten jullie bv met ovulatietesten tot de piek eraan komt? Want ik heb gemerkt dat ik maar een korte piek heb, dus wil hem niet missen.. maar om t nu 2 weken lang om de dag te doen, dan wordt het een verplicht nummertje 馃槄 hoe doen jullie dat met afwijkende dagen die worden aangegeven?

2 weken geleden
Eerste ronde 2 kindje, nod 1 april! Leuk om mee te kletsen over de (mogelijke) symptomen en hopelijk een positieve test. Wij wilden ivm de decembermaand eigenlijk een maand wachten, maar het hart heeft gewonnen haha. Wie weet..

2 weken geleden
Reactie op mivd
Ik stap toch deze maand weer uit en ga terug naar de maand maart vanmorgen ...
Gefeliciteerd! 馃グ