705 Reacties

2 maanden geleden

Ik sluit hier ook alvast aan. Menstruatie zet door en ook een negatieve test. Op naar de volgende ronde (ronde 4) en dat in het mooie Italië!🥰🇮🇹

2 maanden geleden

Ik sluit ook aan! Afgelopen maandag ongesteld geworden. 1e ronde. Op naar ronde 2. NOD zou nu liggen op 31 juli.

2 maanden geleden

Reactie op Jaja2

Ik sluit ook aan! Afgelopen maandag ongesteld geworden. 1e ronde. Op naar ...
2e kindje trouwens.

2 maanden geleden

Reactie op Loez121

Ik sluit hier ook alvast aan. Menstruatie zet door en ook een negatieve tes ...
Ik sluit ook weer aan, vandaag heeft de menstruatie doorgezet 😉. Ronde 4 tweede kindje

2 maanden geleden

Ik sluit ook aan… na een miskraam begin juni heb ik deze week groen licht gekregen om weer mijn behandeling te beginnen… duim voor ons allemaal! 🤞🏼

2 maanden geleden

Sluit me weer keer aan. Miskraam gehad maart. Nu voor ronde 28

2 maanden geleden

Reactie op Mama1018

Sluit me weer keer aan. Miskraam gehad maart. Nu voor ronde 28
28... dat lijkt me echt heel erg pittig. 🥺

2 maanden geleden

Reactie op Mama1018

Sluit me weer keer aan. Miskraam gehad maart. Nu voor ronde 28
Leef met je mee en duim extra voor jullie!

2 maanden geleden

Reactie op Aprilofmei

28... dat lijkt me echt heel erg pittig. 🥺
Is het ook echt wel. Gelukkig hebben we al 2 gezonde kindjes mogen krijgen. En naar 2 jaar toch positieve test gehad jammer genoeg ging het mis. Maar we gaan er gewoon weer voor.

2 maanden geleden

Reactie op Dani2025

Leef met je mee en duim extra voor jullie!
Duim ook voor jullie!

2 maanden geleden

Reactie op Mama1018

Is het ook echt wel. Gelukkig hebben we al 2 gezonde kindjes mogen krijgen. ...
Hopen dat het snel raak is!🍀

2 maanden geleden

Ik sluit ook vast aan. NOD 11 juli, maar voel aan alles dat mijn menstruatie door komt zetten één dezer dagen. 2e rondje voor 2e kindje. Ook besloten om deze ronde voor het eerst met ovu testen te starten (bij eerste zwangerschap niet gebruikt). Ben benieuwd, hopelijk zoveel mogelijk dames een positieve test deze maand! 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op Bussch95

Ik sluit ook vast aan. NOD 11 juli, maar voel aan alles dat mijn menstruati ...
Spannend! Hier ook 2e ronde, 2e kindje. Ook voor het eerst ovulatietesten aan het gebruiken. 1e kindje was dit niet nodig. Hopelijk alsnog een positieve test de 11e.

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Spannend! Hier ook 2e ronde, 2e kindje. Ook voor het eerst ovulatietesten a ...
Spannend ook voor jou. Hopelijk voor jou ook snel een positieve test!. Merk zelf dat nu eenmaal de knoop is doorgehakt dat het geduld hebben een flinke opgave is haha!

één maand geleden

Reactie op Bussch95

Spannend ook voor jou. Hopelijk voor jou ook snel een positieve test!. Merk ...
Haha ja hé 🤣 eerste maand hebben we bewust gewacht en toen was het een cyclus van keurig 28 dagen. 1e ronde echt proberen kwam het maar niet. Werden 32 dagen. Totaal niet erg maar o wat een paniek en ongeduldig ten top 🤣

één maand geleden

Ik denk dat ik me hier ook aanmeld. Vind het nu al rete spannend! We gaan voor een 2e kindje en vanmiddag met de ovulatietest een donker streepje maar niet zeker of deze donker genoeg was. Net naar de winkel geweest voor xe clear blue ovulatie test en deze gaaf positief aan! Ben erg benieuwd of het direct de 1e ronde lukt na verwijderen implanon

VRIEND

één maand geleden

Ik ben zonet ongesteld geworden. Voor mij is het ook ronde 3 voor een 2de kindje!

één maand geleden

Ik sluit ook aan. Volgende week menstruatie en daarna starten we met de 1e ronde voor ons 2e kindje! Verwacht NOD ergens rond 11 augustus 🥰

één maand geleden

Reactie op Mama1018

Sluit me weer keer aan. Miskraam gehad maart. Nu voor ronde 28
Pittig! Duim mee voor jullie!

één maand geleden

Ik sluit mij aan, in maart een miskraam gehad, vorige ronde (1e x proberen na miskraam, niet gelukt) , dus nu door naar de 2e ronde voor ons 2e kindje 🤞